Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=54340

پیگیری صدور کدبورسی

میخواستم بدونم من ایمیلمو عوض کردم و تایید هم شد این کدبورسی من و… به کدوم ایمیلم میادچندروزه که نیومده لطفارسیدگی کنید!

  • ۲۷پاسخ
  • ۱۳۱۷۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۷پاسخ

27 پاسخ به “پیگیری صدور کدبورسی”

  1. لهراسب مرادی گفت:

    با سلام من حدود ۴۰روز ثبت نام کردم هم سجام هم احراز هویت را تو دفتر پیشخوان انجام دادم ولی هنوز کدبورسی دریافت نکردم اگه راهنمایی بفرمایین ممنون میشم

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام را به درستی انجام داده باشید کد معاملاتی از طریق پیامک برای شما ارسال می شود و بعد از احراز هویت آگاه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  2. امین گفت:

    سلام
    من سامانه اگاه و سجام ثبت نام کردم.
    حدود ۱۰ روز پیش به صورت غیر حضوری و از, طریق اپلیکیشن سیگنال احراز هویت انجام دادم. پیغام احراز هویت شما با موفقیت انجام شد هم اومد واسم
    کد معاملاتی هم واسم پیامک شد. ولی هنوز کد بورسی نیومده
    ایا مشکلی در احراز هویت وجود داره یا صرفا به خاطر تعداد, زیاد متقاضیان هنوز کد, بورسی من نیومده؟

    ۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کد بورسی همان کد معاملاتی است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام می دهید کد معاملاتی شما صادر می شود. بعد از احراز هویت آگاه در دفاترپیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی (کد معاملاتی )شما فعال می شود.

      ۲
  3. رادان گفت:

    سلام ببخشید من انلاین خودم ثبت نام اگاه و سجام رو انجام دادم و برای احراز هویت با سیگنال انجامش دادم میخواستم بدنم لازمه به دفتر پیشخوان دولت هم مراجعه کنم دوباره؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله ، برای فعال شدن حساب معاملاتی و کد بورسی لازم است که برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰
  4. مهدی گفت:

    سلام وقت بخیر .من تمام مراحل احراز هویت و ثبت نام در سجام و آگاه اکسپرس رو انجام دادم .کد بورسی من از طریق شرکت سپرده گزاری برام اومده ولی هنوز از طرف کارگزاری یوزر پسوورد برام نیومده .لطفا راهنمایی کنید

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

      ۱
  5. امین گفت:

    سلام و وقت بخیر
    حدود ده روز از احراز هویت من در پیش خوان گذشته و تایید احراز هویت نیز در سایت آگاه اکسپرس آمده ولی ثبت انم تکمیل نشده و کد بورسی برای من نیامده میخواستم بدانم از چه طریقی و کی کد بورسی به دست من خواهد رسید؟

    ۶

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی لازم است در سایت سجام و آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت سجام و آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید. بعد از انجام این مراحل کد بورسی صادر و دسترسی به سامانه معاملاتی آسا با ارسال نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال می شود.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: