Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=51413

پیغام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد

سلام من یک نماد خریدم و هنگام فروش با پیغام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد رو به رو میشم ممنون میشم راهنمایی ام کنید.

  • ۱۳پاسخ
  • ۵۸۱۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۳پاسخ

13 پاسخ به “پیغام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد”

  1. سعید گفت:

    سلام وقتتون بخیر.
    من سهم فرابورس رو دارم خاستم بفروشم که با خطای موجودی سهام شما کافی نمی باشد روبرو شدم تغییر کارگذاری هم زدم انجام شد ولی باز نتونستم بفروشم تعداد سهمم هم درست میزنم ولی باز همین خطا رو میده لطفا راهنمایی کنید ممنون

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از گذشت یک الی دو روز کاری از انام تغییر کارگزار ناظر نماد مورد نظر به سبد دارایی های شما منتقل می شود. جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  2. وحید گفت:

    سلام وپسا خرید کردم از همون کارگزاری که خرید کردم فروختم.. جالبه ۴۰۰۰۰ سهم فروختم.. ۱۰۰۰۰ سهم رو نگه داشته و برا فروش مجدد اقدام میکنم عدم مجودی سهم رو نشون میده ایراد کجاست؟؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت بررسی وضعیت سهام و دارایی های از کارگزاری خود پیگیری بفرمائید.اما توجه داشته باشیدچنانچه مشتری کارگزاری آگاه هستید و در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید.

      ۱
  3. جعفر شریفات گفت:

    سلام متاسفانه سهام فولاد رو خریدم و با اخطار موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شدم
    در کارگزاری دیگری این سهام رو خریدم، ولی الان نمی تونم در کار گزاری آگاه بفروشم، چاره چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در زمان فروش سهام مورد نظر، با پیام خطای موجودی سهام کافی نمی باشد مواجه شده اید ، ناظر سهام کارگزاری آگاه نمی باشد و در صورتی که ناظر سهام شما کارگزاری آگاه نباشد ، قادر به فروش سهام مورد نظر نمی باشید و برای فروش آن سهام باید تغییر کارگزار ناظر را از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر اعمال بفرمائید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست انتقال ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود. نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کتید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۱
  4. شاهین گفت:

    سلام پیغام کمبود سهام برای من هم میاد شنفتح دیروز خریدم امروز نمیتونم بفروشم هنوز صف فروش وخرید هست خودسهام شنفت در پرتفوی من نشسته علت اختار ۱-فروش شنفتح میگه حق تقدم استفاده نشده۲- فروش شنفت اختار کمبود سهام
    من باید چکارکنم راهنمایی بفرمایید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      حق تقدم استفاده نشده را شما قادر به فروش نخواهید بود و شرکت سهام مورد نظر را می فروشد و سود حاصل از فروش ان را به حساب شما واریز می نماید و در خصوص سوال دوم شما; لطفا جهت پیگیریدر ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    یکی از دو وضعیت زیر ممکن است منجر به مشاهده این پیام شود:
    ۱- ناظر سهام شما در آن نماد کارگزاری دیگری است (شما این نماد را قبلاً در کارگزاری دیگری هم خرید کرده اید).
    ۲- میزان دارایی شما از تعدادی که انتخاب کرده اید کمتر است.

    ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: