Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37676

درخواست پشتیبانی مشتری به صورت آنلاین

اگر ترتیبی برای ایجاد پشتیبانی و پاسخگویی انلاین به مشکلات و سوالات از طریق نرم افزارهایی مانند تلگرام و وایبر اتخاذ شود کمک شایانی در سرعت و صرفه جویی زمان مشتریان خواهد کرد.
باتشکر

  • ۶۳پاسخ
  • ۴۹۹۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۳پاسخ

63 پاسخ به “درخواست پشتیبانی مشتری به صورت آنلاین”

  1. majedeh گفت:

    سلام وقتتون بخیر باشه
    چطور میتونم سهامی رو که تبدیل به زیرمجموعه اش کردم مانند (وسپهرح)به حالا قبلی یعنی(وسپهر) برگردونم؟!

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، به طور کلی وقتی به شما حق تقدم تعلق می گیرد، شرکت بازه ۲ ماهه تعیین می‌کند و شما می‌توانید یکی از این دو کار را انجام دهید: به ازای هر سهم ۱۰۰ تومان ارزش اسمی را به حساب شرکت واریز کرده و به کارگزاری اعلام نمایید. پس از انتشار آگهی ثبت افزایش سرمایه در سایت کدال، حق تقدم شما به سهم تبدیل می‌شود. در صورتی‌که قصد واریز ارزش اسمی به حساب شرکت را ندارید می‌توانید با توجه به تاریخ مهلت استفاده از حق تقدم، اقدام به فروش سهم نمایید. جهت اطلاع از مهلت استفاده از حق تقدم و شماره حساب شرکت، به اطلاعیه مربوطه (مهلت استفاده از حق تقدم) در سایت کدال مراجعه نمایید. در صورت عدم پرداخت ارزش اسمی یا عدم فروش سهم در مهلت تعیین شده، شرکت مربوطه حق تقدم‌های استفاده نشده را به فروش می‌رساند و نحوه‌ی دریافت وجه حاصل از فروش، تحت عنوان اطلاعیه‌ای به نام "نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده" در سایت http://codal.ir منتشر می‌گردد.

      ۰
  2. هدایت گفت:

    سلام.
    من مقیم خارج از کشور و عضو کاربران کارگزاری آگاه هستم.حدود دو سال بود که هیچ ورودی به سایت نداشتم.امروز چندین بار اقدام برای ورود به حساب کاربری کردم ولی متاسفانه امکان پذیر نیست و ایراد نام کاربری و یا پسورد اشتباه را در جواب نشان می دهد.اشکال از اطلاعات ورودی من هست یا واقعا برای خارج از کشور امکان پذیر نیست؟؟ پیشاپیش از جوابگویی شما سپاسگزارم.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.*
      لازم به ذکر است کدبازیابی رمز عبور به شماره تماس پیش فرضی که در سامانه ثبت کرده اید ارسال خواهد شد.

      ۰
  3. صدف گفت:

    سلام
    من میخام وارد سایت بشم نام کاربری رمزم میزنم ولی بعد مینویسه کد بازیابی وارد کنید
    من سیم کارتی ک ثبت نام کردم باهاش تو اگاه رو ندارم چجوری باید شمارمو تغییر بدم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام ، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      *شایان ذکر است این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.*همچنین جهت تغییر شماره تماس خود، می‌توانید وارد سایت https://online.agah.com شده از بخش تنظیمات/اطلاعات کاربری/ پروفایل/علامت ویرایش کنار شماره تماس خود را انتخاب کرده و سپس اضافه کردن شماره جدید را ثبت نمایید، پس از وارد کردن شماره تماس جدید و کد امنیتی، می‌توانید شماره تماس مدنظر را در حالت پیشفرض قرار دهید، در انتها گزینه‌ی ارسال را ثبت فرمایید، کد اعتبار‌سنجی به شماره تماس جدید شما ارسال خواهد شد، پس از وارد کردن کد اعتبارسنجی، شماره تماس جدید شما ثبت می‌گردد. این موضوع از طریق سامانه آنلاین نسخه تحت وب نیز از بخش اطلاعات کاربری / مدیریت شماره موبایل / اضافه کردن شماره جدید/ امکان پذیراست.
      همچنین امکان تغییر شماره موبایل در اپلیکیشن درحال حاضر وجود ندارد.

      ۰
  4. فرزانه صحرانورد گفت:

    باسلام من دوسال پیش ترید انجام میدادم الان برای بورس کالا وثبت نام خوردو کدمیخوام، میزنه نام کاربری شما معتبر نیست واصلا نمیتونم وارد آسا هم بشم ?! لطفا بفرمایید بایدبرای کد بورسی کالای فیزیکی چکارکنم؟
    سپاس

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام.دوست عزیز کد بورس کالا با کد اوراق بهادار متفاوت است. سایت agah.ebgo.ir جهت دریافت کد بورس کالا می‌باشد. پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام در سایت agah.ebgo.ir جهت دریافت کد بورس کالا می‌بایست طبق مراحل ذیل اقدام کنید:
      دریافت معرفی‌نامه حساب وکالتی از agah.ebgo.ir، افتتاح حساب وکالتی در یکی از بانک های موجود در سامانه agah.ebgo.ir و معرفی حساب وکالتی پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور سایت agah.ebgo.ir انجام شود. توجه داشته باشید درحال حاضر دریافت کد بورس کالا ۱ روز کاری زمان بر هست. پس از دریافت نام کاربری و رمز عبور مجدد وارد سایت http://agah.ebgo.ir
      شده و از طریق اعلام شماره حساب وکالتی و در اختیار شماره حساب وکالتی خود را اعلام کنید. فرآیند بررسی شماره حساب وکالتی ۲روز کاری زمان خواهد برد. عدم ایجاد حساب وکالتی به‌منزله عدم ورود به معاملات است. لازم به ذکر است جهت دریافت کد بورس کالا می‌بایست سجامی بوده و بالای ۱۸ سال سن داشته باشید. همچنین طی فرآیند ثبت نام تیک بازار فیزیکی و مالی را فعال کنید.
      *توجه: دقت داشته باشید حساب بانکی معرفی شده فاقد دسته چک باشد.

      ۰
  5. علیرضا محمدی گفت:

    سلام
    من کد معاملاتی رو قبلاً گرفتم و با یه برنامه احراز هویت کردم که الان یادم نمیاد کی بود ولی الان کد رو دارم چجوری وارد کارگزاری آگاه بشم؟؟؟؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2204 گفت:

      سلام دوست عزیز، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      *شایان ذکر است این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.*

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: