Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42432

نیامدن کد بورسی

من ۵روزه کاریه که ثبت نام کردم هنوز کد بورسی ارسال نشده ابتدا روش احراز هویت رو دفاتر پیشخوان انتخاب کرده بودم ولی حضوری به یکی از شعب شما در تهران مراجعه کردم .در قسمت پیگیری نوشته احراز در یکی از شعب پیشخوان دولت

  • ۶۳پاسخ
  • ۳۶۸۱۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۳پاسخ

63 پاسخ به “نیامدن کد بورسی”

  1. بوسف گفت:

    مگه نگفتن اگر در سجام احراز هویت کنیم دیگه به احراز هویت در جای دیگری نیست؟ چرا برای دریافت کدبورسی باید حضوری بریم کارگزاری اونم در این دوران کرونا؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام راانجام دهید کد بورسی صادر می شود و در صورتی که احراز هویت آگاه را در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال میشود.

      ۰
  2. Hamid گفت:

    سلام من ۳ هفته هست از طریق گوشی کار ثبت نام کدبورسی رو انجام دادم وبا نرم افزار سیگنال احرازهویت رو انجام دادم وثبت شده کدبورسی برام امده ولی رمزعبور برام ارسال نشده باید چکارکنم

    ۷

    بهترین جواب

  3. محسن گفت:

    سلام.احراز هویت شدم الان ۱۱ روزه ولی کد بورسی هنوز نیامده چگونه واز کجا باید پیگیری کنم.ممنون از راهنماییتون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزیز
      توجه داشته باشید که احراز هویت شامل احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه است. در صورتی که احراز هویت سجام را انجام دهید،کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود و بعد از انجام احراز هویت به صورت حضوری در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه کد بورسی و حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود که البته فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی ۵ تا ۷ روز کاری زمانبر است. جهت پیگیری بیشتر با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  4. لیلی گفت:

    سلام من کدبورسیم چند روزه اومده اما نه عرضه اولیه خرید میتونم بکنم نه سفارش قبول میکنه چقدر زمان میبره تا بتونم خرید داشته باشم بعد از گرفتن کد بورسی

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزیز
      زمانیکه نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملاتی برای شما ارسال شد از حالت آزمایشی خارج میشوید و قادر به پرداخت شتابی و واریز وجه و انجام معاملات خواهید شد.

      ۰
  5. حسین ملایی گفت:

    با سلام کد بورسی برای من نیومده در حالیکه در سجام ثبت نام کردم و احراز هویت هم شدم

    ۶

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کد بورسی همان کد معاملاتی است . به منظور انجام معاملات در کارگزاری آگاه لازم است در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام و برای احراز هویت به دفاتر پیشخوان مراجعه بفرمائید.بعد از انجام این مراحل کد بورسی و دسترسی به سامانه معاملاتی آسا باارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود .

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: