Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42432

نیامدن کد بورسی

من ۵روزه کاریه که ثبت نام کردم هنوز کد بورسی ارسال نشده ابتدا روش احراز هویت رو دفاتر پیشخوان انتخاب کرده بودم ولی حضوری به یکی از شعب شما در تهران مراجعه کردم .در قسمت پیگیری نوشته احراز در یکی از شعب پیشخوان دولت

  • ۶۳پاسخ
  • ۳۶۸۱۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۶۳پاسخ

63 پاسخ به “نیامدن کد بورسی”

  1. صدیقه گفت:

    سلام خدمت شما دوستان گرامی بنده ۹ روزه که در دفتر پیشخوان ثبت نام انجام دادم هردوتا هم سجام و هم کارگزاری کد سجامم اومد و دوباره اقدام کردم برای کد بورسی ثبت نام کارگزاری انجام دادم اما اصلا هیچ کدی برام نیومده خواهش میکنم کمکم کنید

    ۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت سجام و آگاه را در دفاتر پیشخوان انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی آنلاین برای شما با ارسال نام کاربری وکمله عبورفعال می شود.

      ۲
  2. نرجس ایزدی گفت:

    سلام من میخوام اوراق مسکن بخرم گفتن کد بورسی می‌خواد ثبت نام کردم دفتر پیشخوانم رفتم احراز هویت وکارگزاری انجام شده الانم ۷روز گذشته اما نیومده چیکارکنم از ی طرف دیگه وامم طول بکشه خریدار مسکن پشیمون نشه اخه چرا کد بورسی می‌خواد من اگه زودتر نیاد ضرر میکنم تورو خدا اخه این چه وضعشه بگین لطفا چیکار کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      کد بورسی توسط سازمان بورس صادر می شود که در صورت صدور کد بورسی پیامکی با محتوای کد معاملاتی شما ...است ارسال می شود. لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  3. masood گفت:

    سلام خواهش میکنم راهنمایی کنید
    من چند روز قبل تو سجام ثبت نام کردم و منو به شعب برای احراز هویت فرستاد و رفتم احراز هویت شدم،بعد از چند دقیقه کد بورسی برام ارسال شد.
    اما وقتی سایت کارگزاریمو باز میکنم و میرم تو حساب کاربریم میزنه احراز هویت لازم است!!!!
    منکه احراز هویت کردم پس چرا این پیغامو میده

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما فقط احراز هویت سجام را انجام داده اید و برای فعال شدن کد بورسی و سامانه معاملاتی لازم است که احراز هویت آگاه را نیز در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه انجام دهید.

      ۰
  4. alirza گفت:

    سلام خسته نباشید
    بنده ۱۷ سال دارم و ابتدا در سجام ثبت نام کردم و بعد از اون در اگاه و با در دست داشتن فرم اگاه به دفتار خدمات پیشخوان مراجعه کردم به همراه پدرم
    میخواستم بدون کدی که برای من صادر میشه افلاین هست یا انلاین و ایا میتونم به انلاین تغییرش بدم؟با تشکر

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      افراد زیر ۱۸ سال که ولی، وصی، یا قیم ایشان متقاضی دریافت دسترسی معاملات آنلاین میباشد، میتوانند با امضای تعهدنامه( توسط ولی ، وصی یا قیم) به صورت حضوری در شعب آگاه, اقدام به دریافت این دسترسی نماید.
      این تعهد نامه حتما باید توسط ولی قانونی امضا گردد.

      ۰
  5. مهدی گفت:

    با سلام حدود۱۵روز ثبت نامم رو در دفتر پیشخوان تکمیل کردم ولی کد بورسیم از آگاه اس م اس نشده.لطفا پیگیری کنید.

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که پیامک های تبلیغاتی خود را غیر فعال نموده باشید، پیامک حاوی نام کاربری و کلمه عبور به دست شما نخواهد رسید. لطفا جهت پیگیری در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: