Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39124

مراحل تغییر شماره حساب نزد کارگزاری

با سلام
من شماره حساب بانک صادرات را جهت معاملات آنلاین سهام به کارگزاری معرفی کرده ام .اکنون حساب بانک سامان را از طریق اینترنت بانک سامان ثبت درخواست جهت کارگزاری آگاه نموده ام .برای آنکه این حساب(بانک سامان)جهت واریز وجه به کارگزاری معرفی شود باید کار دیگری هم انجام دهم؟اگه هست لطفا بفرمایید. با تشکر

  • ۵۸پاسخ
  • ۲۶۹۱۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۵۸پاسخ

58 پاسخ به “مراحل تغییر شماره حساب نزد کارگزاری”

  1. علی الوندی گفت:

    سلام شماره حساب من در آگاه مربوط به بانک حکمت آیرانیان از بانک های ادغامی است آیا من باید کاری انجام بدهم یا لازم نیست ؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بله، لازم است که شماره حساب خود را تغییر دهید و شبا جدید از بانک سپه گرفته و به همکاران ما اعلام فرمائید. برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۲
  2. مجتبی سهرابی اطهر گفت:

    باسلام
    من می‌توانم شماره حساب خودم را به جای حساب بورسی پسرم که ۱۰ ساله هست
    تغییر بدهم ، چون حسابی که برا پسرم باز شده حساب مشترک با خانمم هست
    نمیشه فیش نقدی از حساب مشترک به حساب کارگزاری اگاه واریز کرد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر ،شماره حساب باید به نام فرد دارنده کد بورسی و همچنین حساب مشترک نباشد. برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  3. امین گفت:

    سلام چطور میتونم بفهمم ک موقع ثبت نام چه شماره حسابی رو وارد کردم ؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در سامانه معاملاتی در قسمت تقاضای وجه ، بر روی واریز به حساب کلیک نمائید و از شماره حسابی که به کارگزاری آگاه جهت انجام عملیات بانکی (واریز وجه و تقاضای وجه ) مطلع شوید.

      ۰
  4. محسن گفت:

    سلام خسته نباشید
    من برای پدرم کد بورسی گرفتم و با هاش عرضه اولیه میگیرم، حالا میخواستم بدونم میشه شماره حساب را ویرایش کنم و از خودم را بگذارم.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر، شماره حساب باید به نام فردی باشد که دارنده کد بورسی و حساب معاملاتی است.در غیر اینصورت شماره حساب پذیرفته وثبت نخواهد شد.

      ۰
  5. سحر بختیاری گفت:

    سلام من دوتا کد بورسی بنام همسر و فرزندم دارم که با اونها سهام دارایکم خریدم . البته با اپ خریدم و بعد تغییر کارگزار دادم و اومد تو کد بورسیم ولی تعداد و مبلغشون صفر است چکار کنم .
    دوم اینکه میخوام شماره حساب معاملاتی همسرم رو هم تغییر بدم . ممنون از راهنماییتون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت نمایش سود و زیان و همچنین تعداد سهام ، در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد دارا یکم تراکنش دستی(خرید) انجام دهید.در خصوص تغییر شماره حساب; برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: