Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39124

مراحل تغییر شماره حساب نزد کارگزاری

با سلام
من شماره حساب بانک صادرات را جهت معاملات آنلاین سهام به کارگزاری معرفی کرده ام .اکنون حساب بانک سامان را از طریق اینترنت بانک سامان ثبت درخواست جهت کارگزاری آگاه نموده ام .برای آنکه این حساب(بانک سامان)جهت واریز وجه به کارگزاری معرفی شود باید کار دیگری هم انجام دهم؟اگه هست لطفا بفرمایید. با تشکر

  • ۵۸پاسخ
  • ۲۶۸۹۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۵۸پاسخ

58 پاسخ به “مراحل تغییر شماره حساب نزد کارگزاری”

  1. اعظم صادقی راد گفت:

    سلام من شماره حسابم که داخل کارگزاری هست دو رقمش اشتباه شده این باید اصلاح بشه باید چی کار کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah12 گفت:

      سلام دوست عزيز
      جهت تاييد شماره حساب لطفا با ایمیلی که به کارگزاری معرفی کرده اید، اطلاعات هویتی،شماره حساب، شماره شبا، نام شعبه، نام بانک رو به crm@agah.com ارسال کنید.

      ۰
  2. hosein گفت:

    سلام خسته نباشید من ب جای حساب قرض الحسنه حساب جاریو انتخاب کردم میخواستم‌ببینم ایراد نداره؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      لطفا جهت پیگیری, با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.

      ۰
  3. omid.shanli گفت:

    سلام من به جای شماره حساب شماره کارتمو دادم ولی رقم اخر شماره کارتمو نشون نمیده وقتی میخوام برداشت وجه‌بزنم‌ممنون‌میشم راهنماییم‌کنین

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه تغییر دهید, باید اطلاعات هویتی خودرا اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید تغییر بدهید, کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما تغییر داده شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. همچنین میتوانید جهت پیگیری بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.
      address mail: crm@agah.com
      در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  4. محسن گفت:

    سلام من شماره حسابی که تو کارگزاری زدم به نام خودم نیست الان که درخواست وج زدم حساب بانکی حذف شده چکار باید بکنم.

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب به نام شما نباشد در سیستم ثبت نمی شود. جهت ثبت شماره حساب نزد کارگزاری لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ یا ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴داخلی ۱ بخش اکسپرس از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید .

      ۰
  5. مجید گفت:

    من شماره حسابم رو اشتباه دادم چطور میشه تغییرش داد؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه تغییر دهید, باید اطلاعات هویتی خودرا اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید تغییر بدهید ،و کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما تغییر داده شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. همچنین میتوانید جهت پیگیری بیشتر با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین از شنبه تا چهارشنبه از ۸ صبح تا ۱۶ تماس بگیرید.
      address mail: crm@agah.com
      در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سامانه معاملاتی آنلاین آگاه می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: