Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37313

آیا بعد از برگزاری مجمع های سالیانه شرکت های بورسی و تقسیم سود نقدی قیمت هر سهم بعد از بازگشایی کاهش میابد؟

با سلام
می خواستم بدونم بعد از تقسیم سود هر سهم به سهامداران در مجامع وقتی نماد شرکت باز میشه به علت کاهش منابع ، شرکت با کاهش قیمت در بازگشایی مواجه میشه؟
آگه پاسخ مثبته جذابیت تقسیم سود بین سهامداران کجاست؟

  • ۸پاسخ
  • ۸۵۸۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۸پاسخ

8 پاسخ به “آیا بعد از برگزاری مجمع های سالیانه شرکت های بورسی و تقسیم سود نقدی قیمت هر سهم بعد از بازگشایی کاهش میابد؟”

  1. افق کوروش

    بهترین جواب

  2. فرشید گفت:

    من برای دریافت کد بورسی چندین بار تلاش کردم اما ارور میده که شماره تلفن قبلا ثبت شده نمیدونم چی کار کنم؟

    ۱

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  3. نیلوفر گفت:

    سلام ببخشید من سهام وصنعت رو داشتم که تا رفتن مجمع صبر کردم و بعد از برگشتن از مجمع حدودا یه چند روز بعد فروختمش الان وقتی وارد آساتریدر میشم قسمت دارایی ها برام میزنه ۹۹۹ تا وصنعت ولی وقتی میزنم روش تعداد سپرده رو میزنه صفر خواستم بدونم این ۹۹۹ تا وصنعتی که تو قسمت دارایی هستش جریانش چیه و یا اینکه قابل فروشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که ناظر شما در یک سهم کارگزاری آگاه باشد، تعداد سپرده گذاری تعداد سهام شما را نمایش میدهد و اگر ناظر شما آگاه نباشد، این تعداد برابر با صفر خواهد بود. برای اینکه تعداد سپرده گذاری تعدا سهام شما را نشان دهد باید از طریق سامانه معاملاتی آسا تریدر تغییر کارگزار ناظر دهید. برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید.

      ۰
  4. سعید گفت:

    سلام موقع خرید سهم پیامی میاد که میگه توافق نامه ای وجود دارد که توسط کاربر امضا نشده باید چکار کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای خرید و فروش در بازار پایه ابتدا باید در سامانه معاملاتی نسخه ویندوز، قسمت بالای صفحه سمت چپ، روی علامت چرخ دنده کلیک کنید. در قسمت توافق نامه ها گزینه بیانیه ریسک بازار پایه فرا بورس را مطالعه و سپس تایید نمایید.

      ۰
  5. Agah گفت:

    سلام
    اگر قیمت سهم قبل از مجمع رشد زیادی داشته باشد و سود سال آینده نیز قیمت سهم را توجیح نکند قیمت منفی باز می‌شود و این اتفاق بصورت بر عکس هم وجود دارد که قیمت سهمی بعد از تقسیمی مجمع با توجه به سود سال آینده جذاب میشود و تقاضا و رشد قیمتی حاصل می‌شود.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: