Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39168

قرارداد اعتباری غیرحضوری به منظور دریافت بسته های اعتباری

سلام وقت بخیر.من می‌خواستم بسته اعتباری بگیرم منتهی پیغام داده شده که قرداد اعتباری ندارم آبا توجه به اینکه من از طریق دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کردم .چطور میتونم بدون مراجعه حضوری فرم های اعتباری را تکمیل کنم؟

  • ۲۹پاسخ
  • ۵۷۳۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۹پاسخ

29 پاسخ به “قرارداد اعتباری غیرحضوری به منظور دریافت بسته های اعتباری”

  1. امیر مقصودی گفت:

    امیر مقصودی:
    سلام وقت بخیر و شادی
    چرا باید به صورت حضوری برای عقد قرارداد یا امضاء توافق نامه قرارداد اعتباری به شعب اصلی کارگزاری آگاه مراجعه کنیم در صورتی که در بازار سرمایه هم چند سالی هست که احراز هویت غیرحضوری سجام و احراز هویت غیر حضوری کارگزاری ها انجام میشه ،کارگزاری آگاه هم امضا قرار داد اعتباری رو به صورت آنلاین و غیر حضوری کنن خیلی بهتره.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز
      از خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در هنگام ثبت‌نام و احرازهویت مشتری، قرارداد اعتباری نیز برای مشتری ثبت می گردد و نیازی به مراجعه حضوری جهت امضا قرار داد اعتباری به شعب کارگزاری آگاه نمی باشد.چنانچه قبل از این تاریخ مراحل ثبت نام و احراز هویت خود را انجام داده اید جهت امضا قرار داد، کافیست یک بار مراجعه حضوری به شعب کارگزاری آگاه داشته باشید.قرارداد اعتباری که در شعب کارگزاری آگاه امضا می نمایید با اعتبار ۱۰ ساله می باشد و پس از امضا نیازی به مراجعه مجدد طی مدت زمان اعتبار قرارداد اعتباری وجود ندارد ،جهت بررسی وضعیت قرار داد اعتباری خود خواهشمند است با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: مراجعه به سایت online.agah.com/ ویجت های سمت چپ/ ثبت تیکت پشتیبانی
      از طریق اپلیکیشن: گزینه بیشتر/ تیکت پشتیبانی/ علامت مثبت
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. فاطمه گفت:

    سلام من در خارج از ایران زندگی می‌کنم و امکان حضور در شعب کارگزاری آگاه را ندارم
    چگونه می‌توانم از بسته‌های اعتباری و وام استفاده کنم؟
    و چگونه قرارداد اعتباری را امضا کنم؟
    ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • مونا اسکندری گفت:

      سلام دوست عزیز، دریافت اعتبار ملزم به امضای قرارداد اعتباری است و تنها راه امضای قرارداد اعتباری مراجعه به یکی از شعب کارگزاری است.

      ۰
  3. مرضیه گفت:

    خداقوت
    دوسال پیش به دلیل ریزش شدید تسویه اعتباری با مشکل برخورد و دیگه نمیتونم اعتبار بگیرم
    آیا راهی هست که درباره بتونم اعتبار بگیرم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز جهت بررسی،میتوانید درخواست خود را از طریق سامانه معاملاتی آنلاین / قسمت تیکت ارسال کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی (۲) تماس حاصل نمایید.

      ۰
  4. مهتاب ره روان گفت:

    در کارگزاری های دیگر امکان ثبت قرارداد غیر حضوری انجامپذیر است.
    وقتی کلیه قراردادهای دیگر مالی و تعهدها بصورت غیر حضوری شده ، کارگزاری آگاه نسبت به انجام این امر با توجه به درخواست بالای مشتریان و رفع این مشکل اقدام فرماید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      قرارداد اعتباری یک قرارداد مالی بین شما و کارگزاری آگاه است که باید به صورت حضوری در یکی از شعب کارگزاری آگاه امضاء نمائید.

      ۰
  5. احمد محمدی آغداش گفت:

    با سلام جهت دریافت بسته های اعتباری چکار کنیم لطفا راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شرایط لازم برای دریافت اعتبار از بآشگاه کارگزاری آگاه
      نیاز است که شما در کارگزاری آگاه قرارداد اعتباری به صورت حضوری را امضا کرده باشید.کارگزاری آگاه باید ناظر اوراق بهاداری باشد که به‌عنوان تضمین از طرف مشتری نزد کارگزار قرارداده‌شده‌است . امکان تغییر ناظر به کارگزاری دیگر برای آن دسته از اوراق بهاداری که به عنوان تضمین نزد کارگزاری آگاه است، وجود ندارد و اصطلاحا سهام نزد کارگزاری آگاه فریز می‌شود.مشتری ملزم است حداقل ارزش تضمینی معادل میزان اعتبار درخواستی، نزد کارگزاری آگاه داشته باشد. ارزش تضمین برابر است با ۳۵ درصد دارایی سهام.جهت کسب اطلاع بیشتر به مطلب "روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه" در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: