Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38877

عدم نمایش سهام در قسمت دارایی‌های من

با عرض سلام وخسته نباشید بنده سهمی رو خریدم ولی در دارایی های من نشون نمیده ودر قسمت دارایی سهام هم که نشون میده ولی امکان فروشش نیست و میزان دارایی رو صفر نشون میده لطفا بررسی کنید مشکل از کجاست؟

  • ۱۱۲پاسخ
  • ۲۳۹۹۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۱۲پاسخ

112 پاسخ به “عدم نمایش سهام در قسمت دارایی‌های من”

  1. محمد گفت:

    سلام بنده سهام کاما را چندساله دارم ولی امروز متوجه شدم توی دارایی من نیست و صفر نشون میده و امکان فروشش نیست
    لطفاً راهنمایی کنید
    چجوری این مشکلم رو حل کنم؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1084 گفت:

      سلام
      دوست عزیز درخواست شما نیاز به بررسی داره، لطفا شرح موضوع را از طریق تیکت پشتیبانی ارسال کنین و یا با همکاران ما در مرکز تماس به شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرین.

      ۰
  2. Amin گفت:

    سلام خسته نباشید
    من یک سهام دارم که توی دارایی هام هست ولی امکان فروش نداره و توی بخش دارایی های من هم نیست

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1084 گفت:

      با سلام
      دوست عزیز میتونین برای بررسی دارایی تون به سایت ذینفعان بازار سرمایه به آدرس ddn.csdiran.ir مراجعه کنین و در صورتی که دارای نمادی هستین که فاقد ناظر هست براش درخواست تغییر کارگزار ناظر ثبت کنین.
      برای ثبت درخواست تغییر کارگزار ناظر به منو درخواست ها و گزینه درخواست تغییرکارگزارناظر مراجعه کنین، درصورت تایید درخواست، پس از ۴۸ ساعت کاری نماد به سپرده گذاری سبد سهام شما افزوده خواهد شد.
      همچنین جهت بررسی بیشتر می تونین درخواست خودتون رو از طریق تیکت پشتیبانی ارسال کنین و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرین.

      ۰
  3. خ. ابراهیمیان گفت:

    سلام من خیلی وقت پیش سهام خریدم و خارج شدم الان که برگشتم.نمیتونم وارد شم. لطف میکنید راهنمایی کنین..... ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      شایان ذکر است این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.

      ۰
  4. حمید شیرانی گفت:

    درود
    با توجه به تغییر ناظری که در گذشته انجام دادم اما همچنان سهم های من به سبد سهام کارگزاری آگاه اضافه نمیشه، به شعبه کارگزاری آگاه در اصفهان مراجعه کردم و به من گفتن به دلیل تغییر اسمی که داشتم انجام نشده و نیاز به انجام اصلاح مشخصات دارم، لطفا راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2266 گفت:

      سلام
      دوست عزیز برای انجام اصلاح مشخصات ابتدا وارد سامانه درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه شوید و از طریق گزینه میز خدمت الکترونیک درخواست اصلاح مشخصات خود را ثبت کنید، فرآیند اصلاح مشخصات از ۷ الی ۳۰ روزکاری زمان می‌برد که تا زمان تکمیل و پیامک شدن کد بورسی جدید از انجام هرگونه معاملات در سامانه معاملاتی خود پرهیز کنید؛ پس از اصلاح مشخصات اطلاعات جدید خود را به کارگزاری مقصد اعلام کنید تا اطلاعات جدید شما در سامانه ثبت شده و پس از آن با انجام تغییر ناظر سهام خود را منتقل کنید.

      ۰
  5. امیر گفت:

    با عرض سلام. مقدار خرید سهام اولیه من ۷۴ میلیون تومان بوده است . که الان ارزش سهام اولیه من تو پرتفوی را ۵۹ میلیون نشون میده که ۱۵ میلیون ارزش اولیه سهام نمیدونم چی شده؟؟ ارزش فعلی سهام منظورم نیست(ارزش فعلی سهام الان با احتساب افت بورس و ضرر کرد ۴۰میلیون تومان) هست.

    ۰

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: