Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38304

دریافت کدبورسی با استفاده از وکیل

سلام. من مدتی است عضو باشگاه هستم. در حال حاضر از کارگزاری دیگری کد بورسی و معاملات آنلاین دارم و به صورت آنلاین معامله انجام میدهم. میخواهم معاملات بورسی خود را به کارگزاری آگاه منتقل کنم. با توجه به اینکه هم اکنون خارج از کشور هستم و تا مدتی امکان مراجعه حضوری و تایید هویت در محل را ندارم، آیا میتوانم سوابق بورسی خود را توسط وکیلم به کارگزاری آگاه منتقل کرده و کد معاملات آنلاین بگیرم؟ ممنون از راهنمایی شما.

  • ۱۴پاسخ
  • ۵۰۹۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۴پاسخ

14 پاسخ به “دریافت کدبورسی با استفاده از وکیل”

  1. فرهاد گفت:

    سلام
    من خودم نمیتونم
    برای اهراز هویت حضوری برم
    چجوری باید وکیل رو برای اهراز هویت بفرستم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتیکه شما بالای ۱۸ سال سن دارید، شما میتوانید جهت احراز هویت آگاه و سجام به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

      ۰
  2. نيلوفر گفت:

    سلام من خارج از كشور زندگي ميكنم و براي احراز هويت سجام با مشكل مواجه شدم آبا مادرم كه از من وكالت امور سهام تام داره ميتونه اقدام كنه و كد سجام بگيره؟

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      مادر شما می تواند با اپلیکیشن های مورد تأئید احراز هویت سجام انجام دهند و بعد از آن می توانند در سامانه اگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت غیر حضوری انجام دهند.

      ۰
  3. امیر گفت:

    با سلام
    بنده مشتری کارگزاری آگاه هستم. الان میخوام برای مادرم کد بورسی آنلاین بگیرم. از ایشون وکالتنامه برای افتتاح حساب بانکی و اخذ کد بورسی انلاین و... دارم. مراحل انجام به چه شکلی هست؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی می توانید در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و در قسمت نماینده قانونی ،خود را به عنوان وکیل مادر خود انتخاب نمائید و بقیه مراحل ثبت نام را به نام مادر خود ادامه دهید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  4. Agah2 گفت:

    سلام دوست عزیز
    اخذ کد معاملاتی و انتقال ناظر به روش وکالتی بسیار زمانبر است.
    لذا پیشنهاد می کنیم که اطلاعات خود را در سایت آگاه اکسپرس تکمیل نموده و فرمهایی را که در آخرین مرحله به شما می دهد، پرینت کنید. سپس فرمها و اصل و کپی مدارک شناسنامه، کارت ملی و مدرک تحصیلی را به سفارت ایران یا کنسولگری برده و پس از اخذ گواهی امضاء و برابر اصل نمودن کپی ها، آنها را به آدرس کارگزاری آگاه پست کنید.
    آدرس: تهران ـــ خیابان ولیعصر – بالاتر از میرداماد – خیابان یزدان پناه- پلاک۹۱ – طبقه نهم
    کدپستی:
    ۱۹۶۸۸-۳۷۱۳۹

    ۰
  5. Agah گفت:

    سلام
    شما می توانید با مراجعه به سفارت ایران در کشوری که ساکن هستید، مراحل احراز هویت خود ار انجام دهید. همکاران ما در واحد بین الملل، اطلاعات کافی را به Gmail شما ارسال خواهند کرد.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: