Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38304

دریافت کدبورسی با استفاده از وکیل

سلام. من مدتی است عضو باشگاه هستم. در حال حاضر از کارگزاری دیگری کد بورسی و معاملات آنلاین دارم و به صورت آنلاین معامله انجام میدهم. میخواهم معاملات بورسی خود را به کارگزاری آگاه منتقل کنم. با توجه به اینکه هم اکنون خارج از کشور هستم و تا مدتی امکان مراجعه حضوری و تایید هویت در محل را ندارم، آیا میتوانم سوابق بورسی خود را توسط وکیلم به کارگزاری آگاه منتقل کرده و کد معاملات آنلاین بگیرم؟ ممنون از راهنمایی شما.

  • ۱۲پاسخ
  • ۵۰۶۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۲پاسخ

12 پاسخ به “دریافت کدبورسی با استفاده از وکیل”

  1. محمد گفت:

    سلام من می‌خواهم برای مادر بزرگم کد بورسی بگیرم و ایشان نه توان احراز هویت غیر حضوری دارن و نه حضوری و بنده از طرف ایشان وکالت دارم آیا می‌توانم خودم این کار را انجام دهم؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مونا اسکندری گفت:

      با سلام دوست عزیز،احرازهویت الکترونیک برای شخص ایرانی اصیل و بالای ۱۸سال قابل انجام بوده و برای نمایندگی از قبیل ولی، قیم و ... صرفاً احرازهویت حضوری امکان‌پذیر است. در صورت داشتن قیم نامه می‌توانید با در دست داشتن مدارک شناسایی به صورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید.

      ۰
  2. حسین اسلامی گفت:

    سلام پدرم فلج است و ۹۰سال سن دارد تا برج شش کم می توانستند راه بروند ولی الان کامل فلج شده به من وکالت صندوق امداد ولایت . سهام عدالت و تمام حسابها داده حالا چگونه برای سهام عدالت ایشان اقدام کنم لازم به ذکر است امثال پدر من زیاد هستند که تو روستاها هستند الان من چه کار کنم که سهام عدالت پدرم به سرنوشت سهام عدالت مرحوم مادرم دچار نشود

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر امکان فروش وکالتی برای فروش سهام عدالت وجود ندارد. در ارتباط با سهام عدالت فرد متوفی (مادر شما ) ; در صورتی که فردی فوت نماید سهام و دارایی های فرد متوفی بین ورثه تقسیم می شود.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: