Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37560

حذف دستی نمایش داراییها در بخش دارایی سهام آساتریدرآگاه

سلام
لطفا در نمایش دارائی ها گزینه ای برای حذف قرار دهید ممنون از شما

  • ۲۴پاسخ
  • ۶۴۰۰بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۴پاسخ

24 پاسخ به “حذف دستی نمایش داراییها در بخش دارایی سهام آساتریدرآگاه”

  1. KT7265 گفت:

    سلام عرضه اولیه وسپهر رو داخل دارایی های من نشون نمیده و وقتی اضافه میکنم بازم تعداد سهام رو نشون نمیده اما داخل سبد سهامم هست!

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر تخصیص سهام صندوق پالایشی یکم به اتمام رسیده است.در صورتی که به درستی سفارش خرید عرضه اولیه را ثبت نمائید خرید شما انجام می شود و در غیر این صورت توسط سازمان بورس مردود می شود.

      ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات کاربری شما ، لطفا جهت پیگیری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. م کریمی گفت:

    با سلام و عرض ادب
    من نماد ذوب را در کارگزاری آگاه خریدم و پس از انتقال به یه کارگزاری دیگه تمام این نماد را فروختم ولی هنوز داخل پرتفوی آساتریدر مشاهده می شود . لطفا جهت حذف نماد و سهام فروخته شده یه آیکن در نظر بگیرید .
    با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که نماد مورد نظر خود را به کارگزاری دیگری انتقال داده اید و یا سهام را فروخته اید اما همچنان در سامانه معاملاتی آنلاین مشاهده می فرمائید از طریق اعمال تراکنش دستی نماد مورد نظر را بفرشید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.

      ۰
  3. امید مقدم گفت:

    سلام
    آیامقدار سهام در قسمت دارایی های مشتری نیز مانند بخش سفارشات در پایان روز معاملاتی از سیستم حذف می شود یا تا زمانی که سهام دار اقدام به فروش سهام خود نکرده باشد سهام همچنان در بخش دارایی ها باقی می ماند؟

    ممنون

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      تا زمانی که سهام دار ، سهم خود را به فروش نرساند داراریی در پرتفوی باقی می ماند. هر مان که به فروش رسید از بخش دارایی سهام حذف می گردد.

      ۰
  4. آرش گفت:

    باسلام
    مشکلی ک برای من پیش اومده اینه ک داراییمو نشون نمیده نصفشو نشون میده نصف دیگشو نشون نمیده ینی ۶۰۰۰ تا رو ۳۵۰۰ نشون میده و ارقامم ریخته بهم تو آپدیت جدیدتونم گذینه بروز رسانی رو پیدا نمیکنم لطفا راهنمایی بفرمایید

    ۱

    بهترین جواب

    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      دارایی شما بررسی شد.
      تفاوتی بین دارایی واقعی و سپرده گذاری دیده نشد.
      برای اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با واحد خدمات آنلاین تماس بگیرید.

      ۰
  5. Agah گفت:

    سلام دوست گرامی
    در حال حاضر امکان حذف دارایی را دارید. برای این کار می توانید در بخش دارایی از گزینه بروزرسانی که با دو فلش نارنجی و قرمز در کنار نام نماد (سمت راست نماد) قرار دارد، استفاده نمایید.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: