Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39101

نحوه تغییر رمز عبور بآشگاه مشتریان آگاه

سلام. تغییر رمز عبور باشگاه چگونه است؟

  • ۲۲پاسخ
  • ۱۳۹۸۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۲پاسخ

22 پاسخ به “نحوه تغییر رمز عبور بآشگاه مشتریان آگاه”

  1. مهدی گفت:

    برای تغییر رمز ورود به آساتریدر اقدام و رمز جدیدی وارد کردم ولی دکمه "ثبت" غیرفعال است و به همین علت، تغییرات لازم ذخیره نمی‌شود. در چند نوبت و در فواصل زمانی مختلف اقدام کردم ولی مشکل برطرف نشد. لطفا راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، مرورگر خود را تغییر داده و از مرورگر دیگری استفاده نمایید. از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      *شایان ذکر است این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.*
      در صورت عدم رفع مشکل با پشتیبانی کارگزاری به شماره ۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰
  2. حسین گفت:

    سلام. برای ورود به سامانه اخطار کلمه عبور می ده. تغییر دادم اما باز هم نمی تونم وارد شم. چه کار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2239 گفت:

      سلام. دوست عزیز،
      جهت بازیابی رمز، از طریق سیستم کامپیوتر یا مرورگر کروم تلفن همراه وارد سایت online.agah.com شده و یا از اپلیکیشن آساتریدر گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید. کد بازیابی برای شما به شماره تماس پیش فرض ثبت شده نزد کارگزاری آگاه ارسال خواهد شد. رمز عبور جدید حداقل ۸ کاراکتر، شامل حروف کوچک، بزرگ و اعداد انگلیسی به علاوه یک علامت اختصاری مانند # یا @ باشد. همچنین امکان تعریف ۳ رمز اخیر استفاده شده وجود ندارد. در صورتی که شماره تماس پیش فرض در دسترس نیست و یا به هر دلیل امکان بازیابی برای شما میسر نیست، تنها روش بازیابی اطلاعات ورود به سامانه از طریق مراجعه حضوری به شعب کارگزاری آگاه همراه با مدارک هویتی است. ساعت کاری شعب روز های شنبه تا سه شنبه از ۰۸:۰۰ الی ۱۷:۰۰، روزهای کاری چهارشنبه از ۰۸:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و روز های غیر تعطیل پنجشنبه از در صورت فعالیت شعبه مورد نظر از ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ است.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: