Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39101

نحوه تغییر رمز عبور بآشگاه مشتریان آگاه

سلام. تغییر رمز عبور باشگاه چگونه است؟

  • ۲۲پاسخ
  • ۱۳۹۸۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۲پاسخ

22 پاسخ به “نحوه تغییر رمز عبور بآشگاه مشتریان آگاه”

  1. علی گفت:

    سلام برای تغییر رمز برای من کد بازیابی نمیاد چکار کنم. ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، درصورتی‌که نام کاربری و رمز عبور سامانه‌ آنلاین یا نرم‌افزار خود را فراموش کرده‌اید، از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com یا نرم‌افزار آساتریدر اقدام به بازیابی نمایید.
      این روش نام کاربری را نیز به شما نمایش می‌دهد.
      لازم به ذکر است کدبازیابی به شماره تماس پیش فرضی که در سامانه آگاه ثبت کرده اید ارسال می‌شود. در صورتی که شماره تماس شما در دسترس نیست، به صورت حضوری به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کنید.

      ۰
  2. سمیرا گفت:

    سلام من میخوام رمز عبور رو تغییر بدم کد بازیابی میخواد،اون قسمت چی بزنم؟

    ۰

    بهترین جواب

  3. هادی گفت:

    سلام، من نمیتونم وارد پرتفوی بشم. اخطار تغییر رمز میده. بعد هرجور رمز عبور سختی وارد میکنم میگه رمز عبور قدرت مناسب ندارد و رمزم هم عوض نمیشه. باید چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1590 گفت:

      سلام دوست عزیز، لطفا مجدد از طریق گزینه‌ فراموشی کلمه‌ عبور در سایت https://online.agah.com اقدام به بازیابی رمز کنید. این روش نام کاربری رو هم به شما نمایش میده. پس از تغییر رمز، برای ورود به سایت و یا اپلیکیشن، رمز جدید را به صورت دستی وارد کنید. لطفا توجه داشته باشید که رمز انتخابی، متشکل از اعداد، حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و یکی از علامت ها (مانند @) باشه تا قدرت کافی رو داشته باشه.

      ۰
  4. پرویز گفت:

    سلام
    چند روز هست که رمز عبور برای ورود به سامانه آنلاین منقضی شده و برای تغییر رمز نیاز به کد بازیابی هست که فقط از طریق پیامک ارسال میشه. من خارج کشور هستم ولی سیم کارت من در ایران فعال هست. چندبار برای تغییر رمز اقدام کردم و قاعدتاً باید بلافاصله کد بازیابی برای گوشی من ارسال میشد اما این کد ۲۴ ساعت بعد دریافت میشد! از مسیر ارسال پیام در سایت و همچنین ایمیل آگاه درخواست دریافت این کد از طریق ایمیل کردم ولی گویا کسی به این پیامها و ایمیلها نگاه نمیکنه. ظاهراً همه چی فقط نمایشی هست و عملا کاربردی نداره. کارگزاری آگاه آیا موقع غیر فعال کردن پسوردها به فکر اعضای خارج از کشور و روش ارتباط با آنها هم بوده؟! داخل و خارج ایران بودن هم ظاهراً خیلی تفاوتی نداره چون کد بازیابی که بعد از ۲۴ ساعت به دستت برسه عملا کاربردی نداره.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2016 گفت:

      سلام
      دوست عزیز در ارسال پیامک بازیابی موردی وجود ندارد. لطفا با ایمیل پیش فرض که در زمان ثبت نام ثبت کردید درخواست خود را جهت تغییر شماره تماس به crm@agah.com ارسال کنید و شماره ای که در داخل کشور امکان دریافت کدبازیابی از آن مقدور باشد، معرفی کنید. در صورتی که به ایمیل پیش فرض دسترسی ندارید یک عکس با در دست داشتن کارت ملی و یک دست نوشته مبنی بر اینکه درخواست اضافه کردن شماره تماس دارید را برای ما ارسال کنید. عکس کارت ملی و دست نوشته به صورت مجزا هم ارسال شود. بنا بر این توجه داشته باشید که در این روش می بایست سه تصویر شامل: تصویر کارت ملی، درخواست مکتوب تغییر شماره تماس و تصویر شما به همراه درخواست مکتوب و کارت ملی در یک قاب ارسال شود.

      ۰
  5. مهدی گفت:

    با سلام خارج از ایران هستم (کانادا) و به شماره ایرانم دسترسی ندارم. الان سایت هشدار داده باید رمز رو عوض کنم چکار باید بکنم؟ ممنون میشم کمک کنید چون برای ورود به سامانه آنلاین نیاز به رمزعبور دارم. ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2266 گفت:

      سلام دوست عزیز؛ شما میتونین با ایمیل پیش‌فرض ثبت شده در سامانه آنلاینتون از طریق آدرس crm@agah.com شماره جدیدی برای جایگزین شده با شماره قبلی برای ما ایمیل کنین که بتونین با شماره جدید فرآیند تغییر رمز رو انجام بدین.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: