Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37614

نحوه انتقال اوراق به کارگزاری آگاه از طریق تغییر کارگزار ناظر و دریافت اعتبار از بآشگاه آگاه

سلام من مقداری اوراق دارم و می خوام تعییر کارگزاری ناظراز کارگزاری مفید به آگاه رو بدم چگونه باید این کار رو انجام بدم بدون اینکه حضوری برم شعبه ……………..سوال دوم من اینه که اگه من مثلا ۴ میلیون اوراق داشته باشم و در خواست اعتبار از کارگزاری بدم کارگزاری با توجه به سرمایه من حدودن چقدر اعتبار در اختیار من قرار میدهدبا بهره چند درصدی ……… سیداحمدمهدوی

  • ۱۶پاسخ
  • ۷۱۹۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۶پاسخ

16 پاسخ به “نحوه انتقال اوراق به کارگزاری آگاه از طریق تغییر کارگزار ناظر و دریافت اعتبار از بآشگاه آگاه”

  1. علیرضا یوسفی مکوندی گفت:

    سلام خسته نباشید من ۱۰۰ سهم دارا یکم برای پسرم از طریق بانک ملی خریداری کردم و حالا پس از احراز هویت و گرفتن کد آنلاین از کارگزاری آگاه میخواهم آن سهام را در پرتفوی این کارگزاری داشته باشیم لطفاً راهنمایی کنید چطور باید ابن کار انجام دهم . با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت کد بورسی برای فرزند خود لازم است در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام و احراز هویت سجام و احراز هویت آگاه را انجام دهید البته توجه داشته باشید برای احراز هویت فرزند ولی (قیم) برای احراز هویت لازم است اقدام نماید و همچنین توجه داشته باشید برای ثبت شماره حساب به نام فرزند باید شماره حساب ثبت شود و شماره تلفن به نام قیم اما جدید باشد .بعد از انجام این مراحل کد بورسی صادر و حساب معاملاتی فرزند شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و می توانید در سامانه معاملاتی فرزند با انجام "تغییر کارگزار ناظر" نماد پالایشی یکم را به سبد دارایی های آنلاین ایشان انتقال دهید.

      ۰
  2. علی گفت:

    سلام من ۲۰۰ تا سهم دارا یکم از آپ خریدم میخوام به کارگزاری آگاه انتقال بدم از طریق تغییر کارگزاری ناظر منتهی تصویر سهام رو میخواد ولی آپ برگه یا تصویری از سهم بهم نداده لطفا راهنمایی کنید

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که تمایل دارید که سهام خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید نیازی به وارد کردن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود.

      ۰
  3. agah9 گفت:

    سلام دوست عزیز
    جهت انجام تغییر کارگزار ناظر در سامانه معاملاتی خود به قسمت درخواست ها مراجعه و بر روی سهام مورد نظر خود تغییر کارگزار ناظر را اعمال بفرمائید.

    ۰
  4. نسترن گفت:

    سلام.
    من زمانیکه کد بورسی نداشتم از طریق آپ دارا یکم رو خریدم. الان چطور میتونم منتقل کنم به لیست دارایی هام در کارگزاری آگاه؟

    ۱۲

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت انتقال سهام دارا یکم به سبد دارایی های خود ، گزینه تغییر کارگزار ناظر را اعمال فرمائید.برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. بعد از اعمال تغییر کارگزار ناظر می توانید سهام مورد نظر خود را از طریق آگاه به فروش برسانید.

      ۷
  5. Agah گفت:

    با سلام
    دوست گرامی برای تغییر کارگزار ناظر میبایست آخرین برگه سهام های معاملاتی ممهور به مهر کارگزار قبلی را حضوراً به کارگزاری آگاه ارائه نمائید.

    در خصوص سوال دوم هم باید عرض گردد که استفاده از بسته اعتباری منوط به داشتن شرایط آن است که در مطلب “روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه” به تفصیل بیان شده است (از جمله شرایط: کفایت سقف ریالی و زمانی قرارداد اعتباری شما، خوش حسابی در تسویه اعتبارات قبلی و…)

    همچنین درصورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با واحد پشتیبانی بآشگاه به شماره ۰۲۱۸۲۱۵۴۲۰۰ تماس حاصل فرمایید.

    با تشکر

    ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: