Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=51670

نحوه خرید بسته‌های همفکران

باسلام. لطفا راهنمایی بفرمایید چگونه از شارژ موجودی که در همفکران دارم جهت خرید بسته های حمایتی مبنی بر سیگنال های معاملاتی استفاده کنم و مسیر مورد نظر پس از خرید بسته کجای سایت هست و چطوری سریعا ارتباط برقرار کنم تا زمان بستم تموم نشده بتونم استفاده کنم. باتشکر

  • ۳پاسخ
  • ۱۱۱۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “نحوه خرید بسته‌های همفکران”

  1. بنفشه نجقی گفت:

    با سلام برای خرید بسته مشاوره همفکران پیغام ارتباط با سایت همفکران برای شما ایجاد نشدهرا میدهد .برای برقراری بین ارتباط به بخش ارتباط با سیستم ها بروید که در آن قسمت هم پیام سیستم مقصد اطلاعات شما را تایید نکرد را میدهد.

    ۱

    بهترین جواب

    • کارشناس 1492 گفت:

      سلام دوست عزیز، جهت رفع مشکل لطفا وارد سامانه معاملاتی online.agah.com شده از ویجت های سمت چپ سامانه آنلاین، گزینه «اتصال به همفکران» را انتخاب نموده، نام‌ کاربری و رمز عبور حساب کاربری همفکران خود را ثبت نمایید.
      در صورتی که مشکل رفع نگردید لطفاً با شماره‌ ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ مرکز تماس کارگزاری آگاه تماس حاصل فرمایید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    ابتدا از طریق حساب بآشگاه خود، گزینه اتصال به سایر سیستم ها را انتخاب کرده و حساب بآشگاه خود را به حساب همفکران متصل کنید. در مرحله بعد به منظور خرید بسته مشاوره‌ای همفکران، روی بسته موردنظر کلیک کرده و در صورت داشتن موجودی کافی در حساب همفکران، نیازی به پر کردن گزینه بآشگاه نیست. در اینصورت شما با شارژ موجود در حساب همفکران خود قادر به خرید بسته مدنظر خواهید بود. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات شرکت آوای آگاه و همفکران به لینک " نحوه بهره مندی از خدمات مشاوره ای و تحلیلی کارگزاری آگاه " مراجعه نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: