آشنایی با خدمات مشاوره ای و تحلیلی آوای آگاه

  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۵
  • ۱۹۸ نظر
  • ۵۷۸۲۶ مشاهده
سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران

بی شک یکی از نیازهای سرمایه‌گذاران بازار سرمایه، دریافت خدمات مشاوره‌ای و تحلیلی است. این خدمات از اهمیت بسیاری به ویژه در دو حوزه بورس اوراق بهادار و آتی سکه برخوردار است. استفاده از کانال‌ها یا سایت‌های غیر رسمی اغلب باعث زیان سرمایه‌گذاران خواهد شد، زیرا به دلیل غیررسمی بودنشان، فرد یا نهادی پاسخگوی اشتباهات بوجود آمده نیست. علاوه بر این ارائه سیگنال خرید و فروش بدون پشتوانه تحلیلی صحیح، موجب خواهد شد تا برخی افراد نمادی را خریداری کرده و با کاهش قیمت آن مواجه شوند. بنابراین سرمایه‌گذاران همواره به دنبال سایت‌های تحلیلی معتبر در بازار بورس اوراق بهادار و یا آتی کالا هستند. در ادامه مطلب ضمن آشنایی با شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه، نحوه ارائه خدمات مشاوره‌ای آنلاین در بازار سهام و آتی سکه این شرکت، عضویت در سایت‌ آوا و آواگلد و روش خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی از طریق بآشگاه کارگزاری آگاه توضیح داده خواهد شد


آشنایی با شرکت مشاور سرمایه گذاری آوای آگاه

شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه گروه آگاه، نخستین شرکت مشاور سرمایه‌گذاری کشور است که در سال ۱۳۸۹ موفق به اخذ مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار شد.
خدمات کلی این شرکت را می توان به‌صورت زیر تقسیم بندی نمود:

  • ارائه خدمات آنلاین مشاوره‌ سرمایه گذاری در بازار سهام از طریق وب‌سایت ava.agah.com
  • ارائه خدمات مشاوره‌ی آنلاین در بازار ارز و سکه از طریق وب‌سایت آواگلد avagold.ir
  • توصیه به خرید، فروش و یا نگهداری اوراق بهادار
  • اظهارنظر در خصوص روند قیمت، عرضه و تقاضای اوراق بهادار
  • مشاوره در زمینه ادغام، تملیک و تجدید ساختار سازمانی و مالی
  • ارزش‍گذاری شرکت‌های بورسی، غیربورسی و بلوک‌های مدیریتی در عرضه‌های عمده
  • مشاوره‌ی مدیریت پرتفوی، برگزاری نشست‌های کارشناسی در خصوص سهام شرکت‌های پیشرو و برنامه‌ریزی جهت مدیریت بهتر پرتفوی

ارائه خدمات مشاوره آنلاین در بازار سهام از طریق وب‌سایت آوا

شرکت مشاورسرمایه گذاری آوای آگاه خدمات بازار سهام خود را در قالب تحلیل‌های بنیادی، تحلیل تکنیکال، اخبار موثق شرکت‌ها و صنایع، مصاحبه با شرکت‌ها، پوشش شایعات و شنیده‌های بازار، رصد کل معاملات از نگاه سبدگردانان، پرسش و پاسخ به‌صورت آنلاین، بررسی نبض بازار در هر دقیقه، پوشش روند معاملات سهام و مواردی از این دست ارائه میدهد. بخشی از خدمات مذکور نظیر نبض بازار رایگان بوده و استفاده آن برای عموم آزاد است. اما بخش دیگری از خدمات نظیر تحلیل‌ها برای کاربرانی امکان پذیر است که اکانت ویژه این سایت را داشته باشند.
استفاده از خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران در دو قالب کلی زیر امکان‌پذیر است:

استفاده از بسته‌های خدمات ویژه تحت وب
برای کاربرانی که شرایط استفاده از اینترنت و سیستم مناسب (کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت) را دارند، کلیه امکانات مذکور در اکانت VIP آنان در سایت آوا به آدرس ava.agah.com قابل دسترس است.

استفاده از بسته‌های پیامکی
برای سایر کاربران که بنا به موقعیت شغلی و شرایط مقتضی قادر به استفاده از بسته‌های تحلیلی سایت آوا نیستند، این امکان فراهم است تا با استفاده از پیامک در جریان بازار سهام قرار گیرند. در این شرایط کاربر به جای خرید بسته‌های مشاوره‌ای ویژه، با خرید بسته های پیامکی آوا روزانه در ساعات بازار (زمان معاملات)حدود ۵ تا ۹ پیامک دریافت خواهد نمود. این پیامک‌ها حاوی سیگنال‌های تکنیکالی، پوشش خبرهای موثر بر بازار، گزارشات مهم کدال، گروه‌های لیدر و شاخص ساز بازار و سایر اطلاعات مورد نیاز سرمایه‌گذاران است.
کاربران سایت آوا امکان استفاده همزمان از هر دو بسته مذکور را به صورت توامان خواهند داشت.

نحوه عضویت در سایت آوا

  • مراجعه به سایت آوا به آدرس ava.agah.com
  • انتخاب گزینه “ثبت نام”
  • درج شماره تلفن همراه (درصورتی‌که شماره تلفن کاربر پیش از این در سامانه جود داشته باشد، ضمن اعلام این مورد به وی امکان بازیابی رمز عبور نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.)
  • تکمیل فرم ثبت نام (شامل دو بخش اطلاعات اجباری و اختیاری)

مطالعه قوانین و مقررات و تکمیل ثبت نام

سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران

انتخاب گزینه “ثبت نام” در سایت آوا

سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران, عضویت در سایت همفکران, مشاوره آنلاین سهام, مشاوره آنلاین آتی سکه, تحلیل تکنیکال, تحلیل بنیادی

تکمیل فرم ثبت نام و درج کد کاربری معرف در سایت آوا

  • کاربر جدید سایت با درج کد کاربر معرف خود در زمان ثبت نام، می تواند از هدیه ۴۰ هزار تومانی بهره مند گردد. این مبلغ در حساب کاربری آوا شارژ خواهد شد. منظور از کد کاربر معرف، کد یا شناسه کاربری معرف (کسی که آوا را به کاربر ثبت نامی جدید معرفی نموده است) در سایت آوا است.
  • کاربرانی که به تازگی به جمع آوا پیوسته اند این امکان را دارند تا از هدیه اشتراک VIP سایت آوا به مدت سه روز به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
  • شماره تماس برای دریافت سه روز اشتراک رایگان آوا: ۸۲۱۵۴۱۰۰-۰۲۱ (شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ الی ۱۴)

ارائه­­ خدمات مشاوره­ آنلاین در بازار آتی سکه از طریق وب­سایت آواگلد

با توجه به جذابیت بازار ارز، طلا و سکه آتی و رشد روزافزون علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران در این حوزه بازار سرمایه، شرکت مشاور سرمایه‌گذاری آوای آگاه در خصوص به ارائه تحلیل تکنیکال فلزات گرانبها، سکه طلا، آتی سکه، فلزات اساسی و تحلیل و بررسی‌های مرتیط با بازار طلا و اخبار ویژه این بازار در سایت آواگلد همت گمارده است. همچنین بخش مجزایی با عنوان آموزش آتی درنظر گرفته شده‌است که کلیه مفاهیم مربوط به این بازار را به علاقه‌مندان و سرمایه‌گذاران به صورت کاملاً رایگان آموزش می‌دهد.

طبق آنچه در مورد سایت آوا بیان شد، در سایت آواگلد نیز استفاده از خدمات ویژه برای سرمایه‌گذاران در دو قالب کلی زیر امکان‌پذیر است:

۱- استفاده از بسته‌های خدمات ویژه تحت وب 

برای کاربرانی که شرایط استفاده از اینترنت و سیستم مناسب (کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت) را دارند، کلیه امکانات مذکور در اکانت VIP آنان در سایت آواگلد به آدرس avagold.ir قابل دسترس است.

۲- استفاده از بسته‌های پیامکی

برای سایر کاربران که بنا به موقعیت شغلی و شرایط مقتضی قادر به استفاده از بسته های تحلیلی سایت آواگلد نیستند، این امکان فراهم است تا با استفاده از پیامک در جریان بازار سهام قرار گیرند. در این شرایط کاربر به جای خرید بسته‌های مشاوره‌ای ویژه، با خرید بسته های پیامکی آواگلد روزانه پیامک‌هایی حاوی قیمت ارز، طلا و معاملات شبانه را دریافت خواهد کرد.

کاربران وبژه سایت آواگلد این امکان را دارند تا با خرید بسته‌های خدمات ویژه از خدمات موجود در سایت و پیامک به طور توامان بهره‌مند شوند.

نحوه عضویت در سایت آواگلد

عضویت در آواگلد نیز همانند آنچه در خصوص نحوه ثبت نام در سایت آوا گفته شد، به ترتیب زیر خواهد بود:

  • مراجعه به سایت آواگلد به آدرس avagold.ir
  • انتخاب گزینه “ثبت نام”
  • درج شماره تلفن همراه (درصورتی‌که شماره تلفن کاربر پیش از این در سامانه جود داشته باشد، ضمن اعلام این مورد به وی امکان بازیابی رمز عبور نیز در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.)
  • تکمیل فرم ثبت نام (شامل دو بخش اطلاعات اجباری و اختیاری)

مطالعه قوانین و مقررات و تکمیل ثبت نام

  • در سایت آواگلد نیز کاربر جدید سایت با درج کد کاربر معرف خود در زمان ثبت نام، می تواند از هدیه ۴۰ هزار تومانی بهره مند گردد. این مبلغ در حساب کاربری آواگلد  شارژ خواهد شد. منظور از کد کاربر معرف، کد یا شناسه کاربری معرف (کسی که آواگلد را به کاربر ثبت نامی جدید معرفی نموده است) در سایت آواگلد است.

علاوه بر امکانات مذکور، کابران سایت آواگلد می توانند از مزایای زیر بهره‌مند شوند:

  • ۱میلیون تومان اعتبار آواگلد هدیه برای انتقال کد به کارگزاری آگاه
  • کاربران سایت آواگلد در صورتی که کد آتی سکه خود را به کارگزاری آگاه منتقل کنند، از این هدیه بهره‌مند خواهد شد.
  • ۳۸۰هزار تومان اعتبار آواگلد هدیه برای فعالسازی کدهای غیرفعال
    کاربران سایت آواگلد در صورت دریافت کد معاملات آتی سکه از کارگزاری آگاه، از این هدیه بهره‌مند خواهد شد.
  • ۳۸۰هزار تومان اعتبار آواگلد هدیه برای اخذ کد معاملاتی در کارگزاری آگاه
    کاربران سایت آواگلد در صورت دریافت کد آنلاین آتی سکه از کارگزاری آگاه، از این هدیه بهره‌مند خواهد شد.
  • ۳۸۰هزار تومان اعتبار آواگلد هدیه برای فعالسازی معاملات برخط آتی در کارگزاری آگاه
    کاربران سایت آواگلد در صورتی که اقدام به فعالسازی کد آنلاین آتی سکه خود در کارگزاری آگاه نمایند، از این هدیه بهره‌مند خواهد شد.

بدیهی است چنانچه کاربری اقدام به دریافت کد معاملاتی آتی سکه و کد آنلاین آن از کارگزاری آگاه نماید، امکان استفاده از ? دو هدیه ? را خواهد داشت.

نحوه خرید با تخفیف بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی آوا و آواگلد

کاربران سایت آوا یا آواگلد در صورتی که عضو بآشگاه کارگزاری آگاه نیز باشند، این امکان را دارند تا با استفاده از تخفیف سطح خود در بآشگاه، بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی را با تخفیف ۲۰ تا ۸۰ درصدیدریافت نمایند. بنابراین توصیه می‌شود کاربران سایت آوا و آواگلد پیش از خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی، عضو بآشگاه کارگزاری آگاه شده و با استفاده از گزینه ارتباط با سایر سیستم‌ها، حساب بآشگاه خود را به حساب آوا یا آواگلد لینک نمایند.

خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی می‌تواند یه یکی از دو روش زیر باشد:

  • خرید از ریال بآشگاه

اعضای بآشگاه می توانند با استفاده از ریال موجود در بآشگاه اقدام به خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی سایت آوا یا آواگلد نمایند. روش خرید به این ترتیب است که کاربر می‌تواند با ورود به بآشگاه مشتریان، به تب خدمات و بخش بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی مراجعه نموده و یکی از گزینه‌های آوا یا آواگلد را انتخاب نماید.

سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران, عضویت در سایت همفکران, مشاوره آنلاین سهام, مشاوره آنلاین آتی سکه, تحلیل تکنیکال, تحلیل بنیادی

پس از بررسی، بسته مورد نظر خود را انتخاب نموده و با انتخاب گزینه خرید، پنجره مربوط به خرید بسته نمایش داده خواهد شد. در صورتی که کاربرد ریال کافی در بآشگاه داشته باشد، می‌تواند با درج علامت “خرید از ریال بآشگاه” و انتخاب گزینه “خرید”، بسته مورد نظر خود را خریداری نماید. این ریال حاصل از فعالیتهای مختلف شما در بآشگاه شامل عضویت، مسابقات، انجام معاملات و غیره است. برای آشنایی بیشتر با وجه نقد بآشگاه، مطلب چگونه میتوان وجه نقد موجود در بآشگاه را افزایش داد را مطالعه نمایید. بدین ترتیب حساب کاربری فرد در سابت مربوطه (آوا یا آواگلد)  شارژ خواهد شد.

سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران, عضویت در سایت همفکران, مشاوره آنلاین سهام, مشاوره آنلاین آتی سکه, تحلیل تکنیکال, تحلیل بنیادی

خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی از ریال موجود در سایت بآشگاه کارگزاری آگاه

  • خرید از ریال آوا یا آواگلد

در صورتی که ریال داخل بآشگاه برای خرید بسته مشاوره‌ای- تحلیلی مورد نظر کاربر کافی نباشد، می‌توان بسته مذکور را با استفاده از ریال آوا یا آواگلد تهیه نمود. برای این کار کافی است کاربر پس از انتخاب بسته در سایت بآشگاه، بدون انتخاب گزینه “خرید از ریال بآشگاه” دکمه “خرید” را کلیک کند.

سرمایه گذاری در بورس, بورس اوراق بهادار, سازمان بورس و اوراق بهادار, صندوق سرمایه گذاری, روش های سرمایه گذاری, بازار سرمایه, خرید و فروش سهام, شرکت های سهامی عام, ریسک, بازده, سهام عادی, سهام ممتاز, شرکت بورس کالا, بورس ارز, فرابورس ایران, عضویت در سایت همفکران, مشاوره آنلاین سهام, مشاوره آنلاین آتی سکه, تحلیل تکنیکال, تحلیل بنیادی

خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تحلیلی از ریال موجود در سایت آوا یا آواگلد

در صورت عدم کفایت موجودی در آوا یا آواگلد، کاربر می باید ابتدا ریال خود را در هر یک از سایت‌ها (هفکران یا آواگلد) به میزان کافی (به اندازه قیمت بسته مورد نظر پس از تخفیف) شارژ نماید. پس از شارژ حساب کاربری (به یکی از سه روش زیر)، کاربر می‌تواند با مراجعه به سایت بآشگاه (چنانکه در بالا بیان شد)، نسبت به خرید بسته مورد نظر اقدام نماید.

روش شارژ حساب آوا یا آواگلد به صورت زیر است:

  • از طریق درگاه بانکی

با انتخاب این گزینه، کاربر می تواند با استفاده از کارت‌های عضو شتاب به صورت آنی و از درگاه بانکی حساب خود را شارژ نماید. برای این کار لازم است کاربر علاوه بر شماره کارت خود، رمز دوم کارت مذکور، تاریخ انقضا و کد CVV2 آن را در اختیار داشته باشد.

  • از طریق فیش نقدی

با انتخاب این گزینه کاربر می‌تواند با ثبت اطلاعات فیش بانکی خود، نسبت به افزایش موجودی حساب آوا یا آواگلد اقدام نماید در این روش نیاز به مراجعه داخل شعب بانک ها وجود دارد. بدیهی است افزایش موجودی به روش فیش نقدی طولانی تر خواهد بود.

  • با استفاده از کارت شارژ

این بخش مخصوص کسانی است که به مناسبت‌هایی نظیر برپایی نمایشگاه، کارت شارژ به آن‌ها اهدا شده است. این افراد می‌توانند با ورود کد درج شده بر روی کارت شارژ، نسبت به افزایش اعتبار خوداقدام نمایند.


جمع‌بندی:

سرمایه‌گذاران بازار بورس اوراق بهادار و آتی سکه می‌توانند ضمن عضویت در بآشگاه کارگزاری آگاه از تخفیف ۲۰ تا ۸۰ درصدی بآشگاه در خرید بسته‌های مشاوره‌ای- تخلیلی سایت آوا و آواگلد بهره‌مند شوند. سایت آوا ارائه دهنده خدمات مشاوره‌ای در حوزه بورس اوراق بهادار است. سایت آواگلد یک سایت مشاوره‌ای و تحلیلی در سرمایه‌گذاری حوزه طلا، دلار و سکه آتی یه شمار می‌آید. عضویت در هر یک از سایت‌های بآشگاه، آوا و آواگلد مزایایی برای کاربران به همراه خواهد داشت. به امید آنکه این خدمات و مزایا پاسخگوی نیاز سرمایه‌گذاران محترم باشد.

198 پاسخ به “آشنایی با خدمات مشاوره ای و تحلیلی آوای آگاه”

  1. agah14867 گفت:

    سلام
    خدمات باشگاه آگاه ابتکار بی نظیری در بین کارگزاری ها ست.
    موفق باشید

    ۴
  2. moh00204 گفت:

    سلام
    خدمات مشاوره ای شامل سیگنال هم می شود ؟

    ۱
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      خدمات مشاوره ای شامل تحلیل، شنیده های بازار، اخبار موثق، سیگنال و بسیاری موارد دیگر است.

      ۶
  3. robab4303@gmail.com گفت:

    kheyli sakhte

    ۱
  4. با سلام و خسته نباشید
    در بدو ورودم به بورس چون اشنایی زیادی با سرمایه گذاری نداشتم در پی شرکت مشاوره ای می گشتم که من رو راهنمایی کنه بعد از جستجو فهمیدم بسیاری از شرکتهای به اصطلاح مشاور اصلا از سازمان بورس مجوز ندارند و از بین چند شرکت دارای مجوز هم هیچ کدام به واقع همچون شرکت اوای اگاه فعالیتی انجام نمیدهند یا فقط برای سرمایه های کلان خدمات ارائه میدهند بدین ترتیب شرکت اوای اگاه رو انتخاب کردم و واقعا از انتخابم بسیار راضی هستم

    ۵
    • Agah گفت:

      با سلام و درود فراوان
      دوست گرامی، ما نیز از پیوستن شما به خانواده کارگزاری آگاه بسیار خرسندیم و امیدواریم که با خدماتی نوین و هرچه بهتر، موجب رضایت شما و دیگر همراهان در عرصه سرمایه گذاری شویم.
      با آرزوی توفیق روز افزون برای شما و همه همراهان گرامی

      ۷
    • BA8708 گفت:

      میشه بدونم کدوم شرکت ها برای سرمایه های زیاد کار میکنن؟
      یک قسمت اشاره کردید که شرکت هایی خدمات برای سرمایه های زیاد اراعه میدن...
      ممنون

      ۱
      • Agah گفت:

        سلام
        شرکت های سبدگردانی خدماتی از قبیل مدیریت دارایی را به مشتریانی که سرمایه های بالایی دارند ارائه می دهد.
        از جمله شرکت سبدگردانی آگاه برای سرمایه گذارانی که دارای حداقل ۸۰۰ میلیون تومان سرمایه هستند، به صورت اختصاصی سبدگردانی می کند.
        اطلاعات بیشتر: سبدگردان آگاه

        ۲
        • Arantrid گفت:

          سلام جهت سبد گردانی خود شرکت با چه کسی باید صحبت کرد

          ۰
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            حداقل سرمایه برای سبدگردانی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان است.درصورتی سرمایه کمتراز یک میلیارد تومان دارید و نخواهید در سبدگردانی سرمایه گذاری کنید، "صندوق‌های سرمایه گذاری آگاه" رابه شما پیشنهاد می دهیم .شما می توانید جهت کسب اطلاعات در زمینه سبد گردانی در ساعات اداری باشماره تلفن ۰۲۱۸۲۱۵۴۷۱۰ با آقای حق کردار و در زمینه سرمایه گذاری درصندوق باشماره تلفن ۰۲۱۴۱۷۹۲۰۰۰ داخلی ۳ خانم رشیدی تماس حاصل فرمائید.

            ۴
  5. mreza6750@gmail.com گفت:

    با سلام وعرض ادب
    مطلب مفیدی بود . استفاده کردم.امیدوارم در فعالیت جدیدی که برای خودم درنظر گرفتم، بتونم هرچه بیشتر از خدمات ارزنده تون بهره مندبشم.
    با تشکر و احترام

    ۶
    • Agah گفت:

      سلام
      ما نیز از حضور شما سپاسگزاریم و امیدواریم با پیشنهادات سازنده خود، ما را در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

      ۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 20