قوانین و مقررات معاملات برخط بورس اوراق بهادار تهران

  • تاریخ درج ۱۷ شهریور ۱۳۹۴
  • تاریخ ویرایش ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ۱۰ نظر
  • ۱۴۱۲۲ مشاهده
بورس, تابلوی معاملات, حجم نمایشی, دیدبان بازار, سرخط خرید, سرخط فروش, سهام, صف خرید, صف فروش، راهنمای نرم افزار معاملات بر خط آسا, نرم افزار آنلاین آسا, رمز عبور و کد کاربری, کارگزاری آگاه, خرید و فروش سهام, خرید و فروش آنلاین سهام, بورس اوراق بهادار تهران, مدیریت سفارشات, سفارشات فعال, همه سفارشات, دارایی ها, دارایی سهام, دارایی نزد سپرده گذاری, بررسی پرتفوی, ثبت سفارش اینترنتی, خرید و فورش سهام فرابورسی, تسهیلات مسکن, بازار پایه فرابورس, بازار توافقی فرابورس, قوانین و مقررات معاملات برخط بورس اوراق بهادار, قوانین و مقررات

فعالیت در هر حرفه، مستلزم آگاهی از قوانین و دستورالعمل‌های مصوب آن است. این قوانین که موجب ایجاد وحدت رویه و جلوگیری از بی نظمی و سردرگمی است، راهگشای فعالین حرف و مشاغل خواهد شد. در بازار بورس و اوراق بهادار ایران نیز، قوانینی از سوی سازمان بورس اوراق بهادار وضع گردیده است که دانستن آن لازمه فعالیت کاربران سامانه معاملات برخط است. این قوانین و مقررات شامل انواع معاملات از قبیل معاملات بازار نقد، بازار آتی، بازار تبعی و سایر معاملات مرسوم در بورس اوراق بهادار می‌شود. قوانین، مقررات و دستورالعمل‌ها ممکن است در خصوص ناشران، نهاد‌های مالی و کارگزاران یا سرمایه‌گذاران تصویب شده باشد. آنچه مهم است دانستن و عمل به این بایدها و نبایدها است. برای اطلاع از جزییات بیشتر و آگاهی از قوانین حاکم بر معاملات بازار بورس اوراق بهادار تهران مطالعه دستورالعمل اجرایی معاملات برخط اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران و فرابورس ایران که در تاریخ ۱۳۸۹/۰۷/۰۳ به تصویب هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار رسیده است، توصیه می‌شود.

شرکت کارگزاری آگاه به عنوان کارگزار رتبه الف در ارائه خدمات بورس اوراق بهادار، بورس کالا و انرژی فعال است. این کارگزاری در زمینه معاملات بورس اوراق بهادار کلیه خدمات مورد نیاز سرمایه‌گذاران شامل دریافت کد سهامداری و کد معاملات برخط، خرید و فروش حضوری، اینترنتی و آنلاین را ارائه می‌دهد. کارگزاری آگاه با طراحی سامانه معاملات برخط آسا توانسته گامی مثبت درجهت رفع نیازهای سرمایه‌گذاران بردارد. با مراحل دریافت کدسهامداری و معاملات برخط، فرآیند خرید و فروش حضوری، خرید و فروش اینترنتی، خرید و فروش برخط در کارگزاری آگاه، آشنا شوید. برای پاسخ به سوالاتی که تاکنون بی پاسخ مانده است، به سوالات متداول رجوع شود. خانواده آگاه در شعب کارگزاری آگاه آماده ارائه خدمات به متقاضیان محترم خواهد بود.

قصد یادگیری و پیشرفت در بورس را دارید؟

از صفر تا صد بورس را توسط بهترین اساتید آموزش ببینید. لطفاً برای کسب اطلاعات کامل‌تر، مشخصات خود را وارد نمایید تا با شما تماس بگیریم.

10 پاسخ به “قوانین و مقررات معاملات برخط بورس اوراق بهادار تهران”

  1. agah40107 گفت:

    میزان کارمزد اوراق مشارکت چقدر می باشد؟

    ۰
  2. IchiMoku گفت:

    با درود و سپاس ..

    ۰
  3. اسحاق گفت:

    درود فراوان به دوستان وپرسنل اگاi
    در ربته الف جند تا کارگذاری میتواند باشند ؟

    ۰
  4. afshari2 گفت:

    سلام. وقت بخیر
    امتیاز مربوط به معاملات آنلاین به امتیازات باشگاه من طی معاملات یه هفته اخیر اضافه نشده
    ممنون میشم رسیدگی کنید

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام
      چنانچه در پیگیری تلفنی، حضورتان اعلام شد، خواهشمند است در زمان بروز مشکلات اینچنینی با شعبه خود یا شماره تلفن ۸۲۱۵۴۲۰۰-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.
      سپاس از دقت و همراهی شما

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: