کارگزاری آگاه رتبه برتر را در لیگ قهرمانان فدراسیون فیاس (FEAS 2023) کسب کرد!

  • تاریخ درج ۱۸ تیر ۱۴۰۲
  • تاریخ ویرایش ۱۸ تیر ۱۴۰۲
  • ۱۱ نظر
  • ۶۶۸ مشاهده
رتبه برتر کارگزاری آگاه در فیاس

کارگزاری آگاه موفق شد رتبه برتر در حوزه صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت را از لیگ قهرمانان فدراسیون فیاس در ژوئن ۲۰۲۳ دریافت کند. همچنین در حوزه معاملات بورس اوراق بهادار، آگاه رتبه دوم فیاس را به دست آورد.

فدراسیون فیاس، از سال ۱۹۹۶ با ۱۲ عضو موسس، کار خود را در بررسی عمکلرد سازمان‌های مختلف در بازارهای مالی آغاز کرد. در حال حاضر، این فدراسیون ۴۳ عضو فعال از کشورهای مختلف آسیایی، اروپایی و افریقایی دارد. لیگ فدراسیون اروپایی آسیایی فیاس (FEAS) هر سال با حضور کشورهای پذیرفته‌شده برگزار می‌شود و در آن، کارگزاران برتر در حوزه‌های مختلف معرفی می‌شوند.

 

در این رویداد، عملکرد موسسه‌های مالی و شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و بازار بدهی در کشورهای عضو فیاس مورد بررسی قرار می‌گیرد. پس از بررسی عملکرد این شرکت‌ها، سازمان‌های برتر با اعطای نشان‌های طلا، نقره و برنز معرفی می‌شوند. هدف از برگزاری فیاس، معرفی بهترین اعضا در بازارهای محلی و بررسی عملکرد آن‌ها توسط هیئتی از متخصصان بازارهای مختلف مالی است.

رویداد اروپایی-آسیایی فیاس ۲۰۲۳، با حضور ده‌ها نماینده از نهادهای مالی کشورهای پذیرفته‌شده برگزار شد. از ایران، شرکت‌های مختلفی مانند بورس تهران، فرابورس، کانون کارگزاران بورس و شرکت مدیریت فناوری اطلاعات در فیاس ۲۰۲۳ شرکت کردند و کارگزاران ایرانی موفق به دریافت جوایز مختلفی شدند. در این میان، آگاه همچون سال‌های گذشته حضور موفقی داشت و توانست، جایزه طلا را در حوزه صندوق‌های درآمد ثابت و جایزه نقره را در حوزه معاملات اوراق بهادار به دست آورد.

11 پاسخ به “کارگزاری آگاه رتبه برتر را در لیگ قهرمانان فدراسیون فیاس (FEAS 2023) کسب کرد!”

  1. امین گفت:

    آگاه یکی از بهترین مجموعه هایی هست که پرسنل متخصص و بسیار حرفه ای رو در اختیار داره.

    ۱
  2. الیاس گفت:

    کارگزاری آگاه با ویژگی های خاص قطعا خدمات خوبی به مشتریانش میده و این یع نقطه قوت مهمی هست.

    ۱
  3. علی گفت:

    با سلام و تبریک به مدیران کارگزاری آگاه، بابت کسب رتبه برتر در لیگ قهرمانان فدراسیون فیاس (FEAS 2023)؛ این دستاورد نشان از تلاش، استعداد و تخصص شما در بازار سرمایه ایران است و گویای توانایی ها، استراتژی ها و دانش عمیق آن کارگزاری در مدیریت سرمایه و سودآوری در بازار سرمایه می‌باشد.

    خوشحالم که در کنار شما هستم و می توانم بیاموزم و رشد کنم. دریافت این مقام ارزشمند و تلاش مداومتان، نشان از تعهد شما در بهبود خدمات و رضایت مندی مشتریانتان است. امیدواریم که این رتبه برتر، مبنایی برای رشد و توسعه‌ی بیشتر کارگزاری آگاه شما باشد و در پیشبرد اهداف سازمانی و خدمت به مشتریان، همچنان به موفقیت‌های دیگری برسید.

    با احترام و تشکر

    ۲
  4. پژمان گفت:

    قطعا اگر کسی دنبال به کارگزاری خوب بگرده پیشنهاد من آگاه هست،از کلاسهای آموزشی خوب و مورد اطمینان شما ممنونم

    ۳
  5. مجید گفت:

    باسلام
    ضمن تبریک بخاطر این موضوع میخواستم از کیفیت بالای خدمات
    سرعت زیاد جهت پاسخگویی مسائل و مشکلات تشکرکنم
    باامیدموفقیت روزافزون برای شرکت
    وتشکرمجدد ازهمکاران پرتلاشتون

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: