مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟

  • تاریخ درج ۱۴ تیر ۱۳۹۵
  • تاریخ ویرایش ۴ دی ۱۳۹۸
  • ۲۵۰ نظر
  • ۲۲۰۵۸ مشاهده

تعداد زیرمجموعه سطح ۱: هر درختواره یا ژنولوژی شامل سطوح مختلفی از زیرمجموعه ها است. به اولین ردیف زیرمجموعه های هر معرف، زیرمجموعه های سطح ۱ یا زیرمجموعه های مستقیم گفته می شود. در این زیرمجموعه ها برخی کاربر سایت بآشگاه هستند و برخی مشتری کارگزاری هستند. مشتری کسی است که با سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه، معامله می کند.

تعداد زیرمجموعه غیر مستقیم: زیرمجموعه هایی که غیر از سطح ۱ هستند، زیرمجموعه های غیرمستقیم محسوب می شوند. اضافه شدن هر زیرمجموعه غیرمستقیم ۱۰۰ امتیاز را برای معرف به همراه خواهد داشت.

تعداد مشتری با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، مشتریانی وجود دارند که به تازگی مشتری کارگزاری شده اند و یا قبلا مشتری بوده اند ولی معاملاتی نداشته اند. با ایجاد اولین درآمد ۱۰۰ هزار تومانی توسط این مشتریان، زیرمجموعه فعال شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر مشتری غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از مشتریانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

تعداد کاربر با قابلیت فعال شدن (۵۰ هزارتومانی): در زیرمجموعه های سطح ۱ هر معرف، کاربرانی از بآشگاه وجود دارند که مشتری کارگزاری نیستند. این افراد با اولین خرید ۱۰۰ هزار تومانی بسته های آموزسی یا تحلیلی از داخل بآشگاه، به کاربر فعال تبدیل شده و ۵۰ هزارتومان به معرف مستقیم تعلق می گیرد. این بهره‌مندی برای هر کاربر غیرفعال سطح یک، فقط یک بار است. لذا این آیتم در آمار ژنولوژی به شما نشان می دهد که چند نفر از کاربرانی که زیرمجموعه مستقیم شما هستند، هنوز فعال نشده اند.

نکته مهم: برای دریافت جایزه ۵۰ هزارتومانی، حتماً لازم است زیرمجموعه (مشتری کارگزاری یا کاربر بآشگاه) پیش از فعالیت معرف خود را انتخاب کرده باشد. به این معنی که اگر شخص الف به عنوان مشتری جدید آگاه معاملاتی انجام داده باشد و پس از آن اقدام به معرفی معرف در بآشگاه نماید، هدیه شامل حال معرف نخواهد شد، زیرا مشتری پیش از ثبت معرف خود در بآشگاه، فعال بوده است. همین طور درخصوص کاربر.

  • علی گفت:

    سلام بنده اول کاربر باشگاه بودم ۱۴هزار امتیاز و یک زیر مجوعه دارم سپس کد بورسی گرفتم و مشتری شدم اشتباه من این بود باید با همان کد کابری وارد باشگاه میشدم بعد تیک مشتری کارگزاری شده ام و از اول ثبت کردم الان تو باشگاه دوتا کد دارم یکی مشتری دومی کاربر چطوری میتونم سامانه آنلاین به حساب اولی باشگاه متصل کنم یا امتیاز ۱۴هزار به حساب دوم انتقال بدم که احتمالا کاربر هستم نمیشه اولا آیا با انتقال ژنولوژی زیر مجموعه و امتیازها هم انتقال میشه دوما علاوه بر رمز عبور میشه کاربری هم تغییر داد شماره موبایل یا کد ملی گذاشت کاش میشد به عنوان کاربر هم امتیازات قابل انتقال بود چون تنها مزیت کاربر برنده شدن تو قرعه کشی هست

    ۰
  • حسن براتی گفت:

    سلام و وقت بخیر خدمت شما عزیزان
    زیرمجموعه های من به درآمد ۱۰۰۰۰۰ تومانی برای کارگزاری آگاه رسیده است اما مبلغ ۵۰۰۰۰ تومان برای من واریز نشده است.لطفا رسیدگی نمایید.با تشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر زیرمجموعه از هر روشی "اولین" ۱۰۰ هزارتومان درآمد خود را برای کارگزار ی بسازد، در صورت وجود معرف، به معرف ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود. فقط این مهم است که اولین درآمد باشد ، یعنی اگر زیرمجموعه ای قبلا ۱۰۰ هزارتومان رو ساخته باشد و بعد معرف تعیین کرده باشد ، با ساخت ۱۰۰ هزار تومان مبلغی به معرف تعلق نمی یابد.

      ۱
  • سجاد گفت:

    سلام و خسته نباشید
    من از چه طریقی پیگیر مبلغ ۵۰ هزارتومانی دو تا از زیرمجموعه هایم باشم. نزدیک به ۷۰۰ هزار کارمزد داشته اند ولی جایزه ای برای من تعلق نگرفته است؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر زیرمجموعه از هر روشی "اولین" ۱۰۰ هزارتومان درآمد خود را برای کارگزار ی بسازد، در صورت وجود معرف، به معرف ۵۰ هزار تومان پرداخت می شود. فقط این مهم است که اولین درآمد باشد ، یعنی اگر زیرمجموعه ای قبلا ۱۰۰ هزارتومان رو ساخته باشد و بعد معرف تعیین کرده باشد ، با ساخت ۱۰۰ هزار تومان مبلغی به معرف تعلق نمی یابد.

      ۰
  • احسان گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    دوست گرامی
    سوال من اینه چرا قبلا به سطح ۱۰ مقدار۲۵ درصد کارمزد تخفیف داده میشد امروز ۱۵ درصد شده تکلیف اونهایی که بخاطر رسیدن به سطح ده خرید و فروش الکی کردن یا حتی امتیاز شاید خریدن چی میشه ؟

    ۲
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      از تاریخ یک مرداد، طبق مصوبه سازمان بورس، کارمزد کارگزاری ۲۰% کاهش پیدا کرده و ۳۰% هم باید در صندوق تثبیت بازار ذخیره شود و کارمزد کارگزاری %۰۰۱۹/ است، لذا جهت محاسبه مبلغ تخفیف کارمزد، مشتری باید ارزش معاملات خود را در عدد %۰۰۱۹/ ضرب کرده و عدد به دست آمده کارمزد کارگزاری است ، سپس عدد به دست آمده را در درصد تخفیف سطح باشگاه ضرب کرده و عدد به دست آمده مبلغی است که مشتری تخفیف میگیرد. جهت پیگیری بیشتر لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  • احمدی گفت:

    سلام چقدر مبلغ خرید سهام کارمزدش میشه صدتومن

    ۱
    • کارشناس ۱۱۲۴ گفت:

      باسلام. دوست عزیز ایجاد حداقل ۱۰۰/۰۰۰ هزار تومان از طریق خرید و فروش برای کسب صد هزار تومان از طریق کارمزد معاملات بایستی حداقل ۵۲/۶۰۰۰/۰۰ هزار تومان معامله انجام دهید. منظور از کارمزد کارگزاری کارمزدی است که به کارگزاری تعلق می گیرد،کارمزد کارگزاری برابر است با ۰/۰۰۱۹۷۶ از مبلغ سفارش در خرید و فروش یکسان است.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    250 پاسخ به “مفاهیم موجود در آمار ژنولوژی به چه معنی است؟”

    1. AH2697 گفت:

      با سلام چگونه می توان فهمید که زیر مجموعه ها در حال حاضر چه مقدار درآمد برای کارگزاری داشته اند ؟

      ۳
      • Agah2 گفت:

        سلام دوست گرامی
        معرف، نمی‌تواند معاملات و تراکنش‌های زیر مجموعه خود را مشاهده نماید.
        به‌محض اینکه زیر مجموعه، اولین درآمد ۱۰۰ هزارتومانی را در آگاه ایجاد کند به صورت خودکار بآشگاه مبلغ ۵۰ هزار تومان به حساب معرف واریز می‌کند.
        متشکرم

        ۱
        • AH2697 گفت:

          آیا خود زیر مجموعه هم نمی تواند مشاهده کند ؟ و منظور از اولین درآمد ۱۰۰ هزارتومانی درآمد تجمعی ۱۰۰ هزار تومانی است یا حتما باید این ۱۰۰ هزار تومان در یک تراکنش مستقل ایجاد شده باشد ؟

          ۳
          • agah5 گفت:

            سلام
            این درآمد صد هزار تومانی می‌تواند شامل مجموع میزان کارمزدی که مشتری برای کارگزار ایجاد می‌کند، باشد و هم بابت خرید کلاس آموزشی یا بسته‌های تحلیلی همفکران و ... .
            با تشکر

            ۳
        • دانیال گفت:

          سلام باید حتما تو یه معامله باشه و یک جا صد تومن بدست بیاد یا میتونه در طول خرید های متوالی و جمع چند کارمزد هم باشه؟

          ۱
          • Agah7 گفت:

            سلام دوست عزیز
            اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

            ۱
    2. مسلم علی بخشی گفت:

      سلام
      من چندین نفر بعنوان زیرمجموعه سطح یک معرفی کرده ام و تبدیل به مشتری هم شده اند و ۴۵۰ امتیاز را دریافت کرده ام ولی علی رغم خریدهای سهام بالای ۱۰ میلیون تومان در کارگزاری آگاه تاکنون مبلغ ۵۰ هزارتومانی که از آن مکررا یادشده و در توضیحات سایت آمده است به من تعلق نگرفته است. درصورت امکان دلیل عدم واریز تاکنون و یا زمان واریز این مبلغ ۵۰هزاری را بیشتر توضیح دهید
      باتشکر

      ۴
      • Agah2 گفت:

        سلام دوست گرامی
        درحال حاضر یکی از زیرمجموعه های شما اولین درآمد صد هزار تومانی را در کارگزاری آگاه ایجاد کرده است.
        و در تاریخ ۲۷ تیر ۹۷ وجه نقد ۵۰ هزار تومان به بآشگاه شما واریز شده است.
        در صورت وجود هرگونه مشکل با شماره ۸۲۱۵۴۰۰۰ تماس حاصل بفرمایید.

        ۲
    3. AG9240 گفت:

      سلام
      انتقال ژنولوژی هزینه ای برای انتقال دهنده و یا گیرنده داره؟
      اگه ی نفر ژنولوژیش رو به من منتقل کنه و از بین اعضایی که انتقال داده افرادی از کابر به مشتری تبدیل بشن و یا تبدیل به مشتری فعال بشن و... من از مزایای معرف اعم از امتیاز و وجه ریالی برخوردار میشم؟

      ۴
      • Agah گفت:

        سلام دوست عزیز
        فعالیت انتقال ژنولوژی، برای دهنده و گیرنده ژنولوژی، هزینه‌ای ندارد. اما انتقال دهنده ژنولوژی باید در نظر داشته باشد که با انتقال ژنولوژی از مزایای آتی زیرمجموعه های غیرفعال خود بهره مند نخواهد شد.
        یعنی بعد از انتقال ژنولوژی، هنگامی که زیرمجموعه مستقیم شما از کاربر به مشتری تبدیل شود ۴۵۰ امتیاز به شما تعلق می گیرد همچنین زمانی که زیر مجموعه مستقیم به مشتری فعال تبدیل شود ۵۰۰۰۰۰ ریال به حساب باشگاه شما واریز می گردد.

        ۲
    4. AG4433 گفت:

      چگونه میتوان مطلع شد که چه افرادی میخواهند ژنولوژی خود را منتقل کنند

      ۶
      • Bashgah گفت:

        دوست عزیز
        مستاسفانه چنین اطلاعاتی در بآشگاه وجود ندارد.

        ۴
        • مجتبی گفت:

          با سلام با اولین معامله ای که کسی که معرفی کردیم انجام داده چه جایزه ای برای ما داره؟

          ۵
          • agah9 گفت:

            سلام دوست عزیز
            با اولین معامله زیر مجموعه امتیازی به شما تعلق نمی گیرد.درصورت ایجاد کارمزد صد هزار تومانی توسط زیر مجموعه ۵۰هزار تومان وجه نقد به شما تعلق می گیرد.

            ۶
            • وحید اعلامی گفت:

              این کارمزد ۱۰۰ هزار تومنی باید یکجا بدست بیاد؟ یعنی همش متعلق به یک معامله باشه یا بتدریج جمع مبلغ کارمزد معاملات به ۱۰۰ هزار تومن برسه هم جایزه تعلق میگیره؟؟

              اگر باید در یک معامله، مبلغ کارمزد ۱۰۰ هزار تومن باشه، مبلغ کل معامله باید چقدر باشه که کارمزدش برسه به ۱۰۰ هزار تومن؟ یعنی به اصطلاح معامله ی چندمیلیونی باید باشه؟

              تمام زیرمجموعه هایی که علامت بسته ی هدیه در کادر اسم شون دیده میشه، قابلیت اینو دارن که با انجام شرط کارمزد ۱۰۰ هزار تومنی، به حساب معرف شون جایزه اختصاص داده بشه؟

              ۹
            • agah9 گفت:

              سلام دوست عزیز
              در صورتی که زیر مجموعه اولین معامله خود به مبلغ ۲۸ میلیون تومان انجام دهد ، کارمزد این معامله ۱۰۰ هزار تومان می شود که از این ۱۰۰ هزار تومان به معرف تعلق می گیرد.

              ۴
          • پویا گفت:

            سلام
            من زیر مجموعم از طریق من عضو باشگاه شد و وقتی زیر مجموعه من بود اولین معامله رو انجام داد اما این پنجاه تومن ب من نرسید

            ۳
            • agah9 گفت:

              سلام دوست عزیز
              اگر زیرمجموعه‌های شما پس از کدگیری در کارگزاری آگاه، برای اولین بار ۱۰۰ هزار تومان درآمد ایجاد کنند (این درآمد شامل کارمزد حاصل از معاملات، شرکت در کلاس‌های آموزشی، استفاده از بسته‌های تحلیلی می‌تواند باشد)، ۵۰ درصد این مبلغ (یعنی ۵۰ هزار تومان) به حساب شما که معرف آن‌ها که شما هستید واریز خواهد شد.

              ۳
    5. yasaheb.313.rs@gmail.com گفت:

      بسیار عالی
      آیا امکان انتقال امتیاز یا اعتبار از کاربری به کاربر دیگر وجود دارد.
      یعنی زیرمجموعه من می تواند به من انتقال اعتبار بزند یا من می توانم به زیرمجموعه خود انتقال اعتبار یا امتیاز بزنم؟
      ممنوم

      ۲۹

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    1 2 3 24