دریافت کد بورسی در آبادان (حضوری و اینترنتی)

  • تاریخ درج ۷ خرداد ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
  • ۲ نظر
  • ۶۱۱۷ مشاهده

کد بورسی یا کد معاملاتی (کد سهامداری نیز گفته می شود) در واقع شناسه واحد و منحصربه فرد است. هر فردی میتواند چند کد آنلاین (نزد کارگزاری های مختلف) داشته باشد اما کد بورسی غیرتکراری و ثابت است.

معمولا کد بورسی برای موارد زیر دریافت می شود:
۱) خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار تهران
۲) اسناد خزانه اسلامی (اخزا)
۳) تسهیلات مسکن (تسه)

نحوه دریافت کد بورسی در آبادان چگونه است؟

کارگزاری آگاه بعنوان یکی از برترین کارگزاری های بورسی کشور است که یکی از فعال ترین شعبه های خود را در آبادان افتتاح کرده است. شهر آبادان به دلیل قرار گیری در استان خوزستان ظرفیت های فراوانی را در زمینه سرمایه گذاری دارا است. برای دریافت کد معاملاتی در آبادان به یکی از روش های زیر میتوان اقدام کرد:

 

۱) حضور در شعبه کارگزاری آگاه در آبادان:

با حضور در شعبه کارگزاری آگاه در آبادان می توان برای دریافت کد بورسی اقدام کرد. اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی و شماره حساب (ترجیحا بانک ملت و سامان) مدارک مورد نیاز برای دریافت کد معاملاتی و کد آنلاین در آبادان است. همچنین پس از حضور در شعبه فرم های مرتبط با کد بورسی نیز ارائه خواهد شد.

 

آدرس کارگزاری آگاه در آبادان 

آبادان- میدان انقلاب (مجسمه) – روبروی مدرسه رازی- ساختمان آرتین- تالار بورس اروند
تلقن تماس: ۵۳۲۲۰۲۷۳(۰۶۱) – ۵۳۲۲۰۲۷۴ (۰۶۱)

 

 

۲)دریافت کد بورسی در آبادان بصورت غیر حضوری و اینترنتی:

یکی از خدمات کارگزاری آگاه در آبادان دریافت کد بورسی بصورت غیر حضوری است. در این روش بدون حضور در شعبه بورس آبادان میتوان کد بورسی دریافت کرد. برای این منظور روی لینک زیر کلیک کرده و فرم را تا انتها تکمیل نمایید. سپس همکاران کارگزاری آگاه در آبادان برای ادامه فرآیند دریافت کد بورسی  با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

حداقل سرمایه برای ورود به بورس آبادان چقدر است؟

حداقل مبلغ برای ورود به بازار سرمایه صد هزار تومان و حداکثر آن محدودیتی ندارد. به‌طور مثال اگر شما سرمایه گذاری در بورس را با صد هزار تومان آغاز کرده باشید و ۲۰ درصد سود کنید سرمایه شما ۱۲۰ هزار تومان خواهد شد و  همچنین اگر ۱۰ درصد ضرر کنید سرمایه شما ۹۰ هزار تومان خواهد شد. درواقع سود در بورس به‌صورت درصدی بیان می‌شود.

به بیان خیلی ساده‌تر، اگر سرمایه‌ای که با آن وارد بورس شده‌اید زیاد باشد درنتیجه سود و ضرر شما عدد قابل‌توجهی خواهد بود(مثلاً ۲۰ درصد ۱۰۰ میلیون تومان می‌شود ۲۰ میلیون تومان). اگر فردی با یک‌میلیون تومان و فرد دیگری با صد هزار تومان سرمایه، کار خود را در بورس آغاز کنند، باده درصد سود نفر اول ۱۰۰ هزار تومان و نفر دوم ده هزار تومان سود خواهد کرد. درواقع تفاوت اصلی در میزان مبلغ اولیه سرمایه‌گذاری در بورس است. در همین مثال فردی که با سرمایه بیشتری وارد بورس شده است لزوماً سود بیشتری کسب نمی‌کند و میزان سود و ضرر در بورس صرفاً به سرمایه اولیه بستگی ندارد و پارامترهای بسیار دیگری نیز دخیل هستند. آموزش رایگان بورس و آشنایی با قوانین آن‌، یکی از مهم‌ترین پارامترهای تعیین‌کننده در موفقیت یا عدم موفقیت فرد سرمایه‌گذار در بورس است.

 

 

2 پاسخ به “دریافت کد بورسی در آبادان (حضوری و اینترنتی)”

  1. عبدالعباس بلوچی گفت:

    با سلام وخسته نباشید،من تمام مراحل کد گیری رو انجام دادم حضوری هم اومدم کارگزاری و مدارک رو ارائه دادم ولی هنوز حساب فعال نیست با تشکر

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      با این آدرس ایمیل ثبت نامی در آگاه اکسپرس انجام نشده است.
      لذا بهتر است برای پیگیری درخواست کدگیری خود در ساعات اداری با واحد پشتیبانی آگاه اکسپرس تماس حاصل بفرمایید.
      باتشکر

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: