کلاس آموزش بورس در اهواز

  • تاریخ درج ۲۳ تیر ۱۳۹۷
  • تاریخ ویرایش ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
  • ۱ نظر
  • ۱۲۴۰۰ مشاهده

بازار بورس دارای بازدهی بیشتری نسبت به سایر بازارهای موازی است. حضور در بازار سرمایه نیازمند آشنایی با مفاهیم و اصول کار این بازار است. شناخت بازار بورس و آشنایی با سازوکار و قوانین این بازار از اولین قدم ها برای شروع سرمایه گذاری در بازار سرمایه است. اشنایی با ریسک ها، نحوه سرمایه گذاری، نحوه کسب سود، شناخت شرکت های بورسی و … از دیگر گام های لازم برای موفقیت در بازار بورس اوراق بهادار است. از همین رو شعبه کارگزاری آگاه در اهواز اقدام به برگزاری کلاس های متنوع آموزش بورس نموده است. برای حضور در این کلاس ها کافیست فرم انتهای صفحه را تکمیل نمایید تا همکاران کارگزاری آگاه در اهواز برای هماهنگی تماس بگیرند.

کلاس های آموزش بورس  در اهواز:

 ۱) کلاس آموزش مبانی سرمایه گذاری

این دوره مناسب افرادی است که قصد آشنایی با اصطلاحات و نحوه خرید و فروش سهام در بورس را دارند. این دوره شامل آموزش بورس بصورت عملی و آشنایی نحوه آغاز فعالیت در بازار سرمایه است. مخاطبان اصلی این دوره افرادی هستند که قصد ورود به بازار سرمایه را دارند اما نمیدانند از کجا باید شروع کنند! این دوره آموزش بورس رایگان و در سه جلسه سه ساعته برگزار می گردد. برای ثبت نام در دوره رایگان آموزش مبانی بورس فرم پایین صفحه را تکمیل نمایید.

 ۲) کلاس تابلوخانی

تابلو معاملاتی بورس اوراق بهادار تهران حاوی اطلاعات بسیاری در مورد سهم و نحوه خرید وفروش آن است. به همین دلیل آشنایی و تسلط به قواعد تابلوخوانی و بازارخوانی از مهمترین نیازهای یک سهامدار فعال در بازار سرمایه است. کلاس تابلو خوانی بورس یکی دیگر از کلاس های آموزشی بورس است که در شهر اهواز و توسط کارگزاری آگاه برگزار می گردد.

کلاس تابلوخوانی

۳) کلاس آتی سکه

معرفی بازار آتی سکه، مرور مفاهیم، آموزش عملی و کامل قراردادهای آتی سکه، مدلهای محاسبه سود و زیاد از جمله مواردی است که در کلاس آموزش آتی سکه کارگزاری آگاه در اهواز مورد بررسی قرار می گیرد. از دیگر مفاهیمی که در این کلاس بطور کامل آموزش داده میشود میتوان به مواردی همچون وجه تضمین، کال مارجین، معرفی و بررسی بازارهای جهانی، بررسی کامل بازار طلا و عوامل موثر بر قیمت آن، نحوه محاسبه قیمت نقدی سکه و … اشاره کرد.

آموزش بورس اهواز

۴) کلاس ها ی تکنیکال مقدماتی و پیشرفته

بررسی نمودار سهم مهمترین موضوع مورد بررسی در کلاس های آموزش تکنیکال مقدماتی و پیشرفته در اهواز است. معرفی و آموزش نرم افزارهای مفیدی همچون آساتریدرآگاه در این زمینه، آموزش نحوه بررسی نمودار گذشته سهم، ترسیم نمودار یک سهم بر اساس قیمت، شناسایی نقاط مقاومت و حمایت و … از جمله موضوعاتی است که در این کلاس ها مورد بررسی قرار میگیرند.

بورس اهواز

✅ اهواز، کیانپارس، بین خیابان ۵ و ۶ غربی مجتمع نوری طبقه دوم واحدسه کارگزاری آگاه

کد پستی ۶۱۵۵۸۳۶۴۹۹
تلفن تماس: ۳۳۳۸۳۱۴۶ (۰۶۱) – ۳۳۳۸۳۱۴۵ (۰۶۱) – ۳۳۳۸۳۱۴۴ (۰۶۱)

✅ اهواز، کیانپارس، نبش خیابان مهر غربی

کد پستی ۶۱۵۵۸۶۶۸۶۸
تلفن تماس: ۵۵-۳۳۷۶۴۶۴۹(۰۶۱) 

یک پاسخ به “کلاس آموزش بورس در اهواز”

  1. رضا گفت:

    سلام و عرض ادب
    قبل از هر چیز لازمه تشکر کنم از عوامل و تیم پر انرژی کارگذاری محبوب اگاه..
    لطفا اگر امکان داره در خصوص کلاسهایه اموزشی با توجه به اغاز تحصیلی دانشگاه
    برنامه ریزی و زمان بندی مناسبی انجام بشه...
    با تشکر از کارگزاری محبوب و عالی اگاه

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: