چگونه می‌توانم حساب بانک سامان خود را به سامانه معاملات آنلاین متصل کنم؟

  • تاریخ درج ۷ مهر ۱۳۹۴
  • تاریخ ویرایش ۷ مهر ۱۳۹۴
  • ۴۵ نظر
  • ۱۰۳۴۸ مشاهده

ابتدا لازم است کاربر در زمان تکمیل قرارداد معاملات برخط، حساب بانک سامان خود را ثبت نماید، سپس از طریق اینترنت بانک سامان و مراجعه به منوی سمت راست گزینه خدمات بازار سرمایه، نسبت به اتصال حساب خود به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام نماید.

  • مصیب گفت:

    سلام. وقتی حساب سامان یا ملت رو به اگاه متصل کنم , اگه یه سهمی رو بفروشم پول میاد تو کارگزاری..حالا سوالم اینجاست اگه من درخواست وجه بدم همون لحظه میاد به یکی از این حساب هایی که متصله یا اینکه دوروز کاری زمان میبره مث بقیه حساب ها؟؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش بعد از گذشت دو روز کاری به سامانه معاملاتی شما واریز خواهد شد . این که بعد از فروش سهام دو روز کاری به طول می انجامد به این علت می باشد که سهامی که میفروشید از نام شما که دارنده سهام می باشید خارج و می بایست به نام شخص خریدار صادر شود و وجه حاصل از فروش سهام از حساب شخص خریدار خارج و به حساب شما واریز گردد و همه این مراحل از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه صورت می گیرد.

      ۱
      • بی نام گفت:

        اینطور که شما میگی وقتی سهمی رو فروختیم همون لحظه وجهش توی حساب کارگزاری ما نمیشینه برای خرید یه سهم دیگه؟ باید صبر کنیم دو روز کاری تا پولش به حساب بانکی ملت یا سامان که متصل شده ریخته بشه یا تو کیف پول حساب کارگزاریمون اونم بعد از دو روز؟
        خوب اگه حسابمون رو متصل نکنیم که بهتره چون اینطوری وقتی سهمی رو فروختیم در لحظه پولش تو حساب کارگزاریمون میشینه که
        میشه ریزتر توضیح بدین

        ۰
        • مریم نوری گفت:

          سلام دوست عزیز، اتصال(لینک)حساب به سامانه معاملاتی جهت خرید راحت تر می باشد و نیاز به انجام پرداخت شتابی و واریز وجه به سامانه معاملاتی نمی باشد.همچنین پس از فروش سهم، وجه حاصل از فروش در همان لحظه در پرتفوی شما نمایش داده می شود و امکان خرید سهم دیگر نیز وجود دارد؛ اما جهت برداشت وجه حاصل از فزوش طبق قوانین سازمان بورس ۲روز کاری بعد امکان پذیر می باشد.توجه داشته باشید اتصال حساب فقط جهت خرید استفاده می گردد و جهت برداشت وجه می بایست درخواست خود را با عنوان تقاضای وجه ثبت نمایید.

          ۱
  • امین گفت:

    سلام زمان برداشت از کارگزاری فرق بین بانک سامان با بانک های دیگر چیست آیا سریع تر پول به حساب واریز میشود؟ یا همان زمان ۱الی ۲ روز را باید طی کند؟

    ۰
  • سارا گفت:

    سلام من شماره شبا و حسابم بانک سامان هست برای فروش مرحله دوم سهام عدالت گفتند باید کارگزاری سامان ثبت نام کنم .ثبت نام کردم اما بعد از ۳ روز هنوز اس ام اس تائید نیومده چه کار کنم؟ و اینکه چطور می تونم الان سهام عدالت رو بفروشم؟

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۸۳۳۳۸ سازمان خصوصی سازی و یا شماره تلفن ۱۵۶۹ بخش پشتیبانی سجام تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  • مهدی گفت:

    با سلام و خسته نباشید، دوتا سوال داشتم ازتون :
    ۱) در هنگام ثبت نام در کارگزاری آگاه (با توجه به اینکه حدود ۶ ماه قبل در سامانه سجام حساب بانکی مربوط به بانک آینده را معرفی کرده بودم) به صورت خودکار حساب بانکی آینده که در سیستم سجام ثبت شده بود بعنوان حساب بانکی متصل به کارگزاری آگاه متصل شد. الان میخوام حساب بانکی بانک سامان رو بجای حساب فعلی (بانک آینده) به سامانه کارگزاری آگاه معرفی کنم و حساب بانک آینده را از سیستم کارگزاری آگاه حذف نمایم چون میخوام انتقال وجه فقط از طریق بانک سامان انجام بشود. این رو اگر راهنمایی بفرمائید ممنون میشم.
    ۲) از آشنایانمون جدیدا کد بورسی گرفتن ، من قبلا یادمه که کد بورسی از ۳ حرف اول نام خانوادگی و چند عدد تشکیل می شد اما الان کد بورسی ایشون سه حرف فارسی غیرمرتبط با نام و نام خانوادگی ایشون هست با چند عدد، آیا مشکلی داره یا سیستم جدید اینجوری شده ؟ متشکر

    ۰
    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اتصال بانک سامان به سامانه معاملاتی بایدبصورت حضوری به یکی از شعب کارگزاری مراجعه فرمائید , "فرم لینک حساب بانک سامان"را تحویل بگیرید بعد از آن نامه را بانک سامان ارائه دهید , حدودا بعد از ۲ روز حساب شما به حساب نزد کارگزاری لینک می شود .
      در خصوص سوال دوم شما; خیر مشکلی نیست و کد بورسی هایی که جدید صادر می شود از سه حرف فامیلی نیست و در صورتی که سهام عدالت داشته باشید کد بورسی با حرف ع شروع می شود.

      ۰
  • شیما گفت:

    سلام . شماره حساب در اختیار بورسم رو فراموش کردم.

    ۰
    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت مشاهده شماره حسابی که به کارگزاری معرفی کرده اید، میتوانید به قسمت گردش حساب و یا پرداخت شتابی و یا تقاضای وجه مراجعه کرده و شماره حساب خود را مشاهده نمایید.

      ۰
  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید:

    45 پاسخ به “چگونه می‌توانم حساب بانک سامان خود را به سامانه معاملات آنلاین متصل کنم؟”

    1. حامدی گفت:

      این اتصال به بانک ملت و سامان چیست ؟
      آیا برای دریافت حساب فقط باید به بانک سامان و ملت ثبت نام کنیم ؟

      یا این برای خرید مستقیم و کسر از حساب است ؟

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        در سامانه معاملاتی منظور از منبع مالی، حسابی است که قرار است وجه مورد نیاز برای انجام سفارش خرید را تامین کند. ممکن است مشتری بخواهد وجه خرید را مستقیماً از حساب بانکی خود بردارد.
        خرید از منبع حساب نزد بانک فقط از طریق حساب‌های بانک سامان یا ملت که به سامانه معاملاتی کاربر متصل شده باشند، امکان‌پذیر است، برای اتصال یکی از حساب‌های مذکور لازم است کاربر در زمان تکمیل قرارداد معاملات برخط، حساب بانک ملت یا سامان خود را در اختیار کارگزاری قرار دهد. پس از آن در صورتی‌که:
        اتصال حساب بانک سامان به حساب معاملاتی کارگزاری آگاهحساب معرفی شده نزد بانک سامان باشد، کاربر می‌تواند از طریق اینترنت بانک سامان، نسبت به اتصال حساب به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام نماید.
        اتصال حساب بانک ملت به حساب معاملاتی کارگزاری آگاهاگر حساب نزد بانک ملت باشد، کارگزاری جهت معرفی کاربر به بانک ملت، فرم درخواست استفاده از خدمات ویژه معاملات بورس (فرم معرفی به بانک) را در اختیار ایشان قرار خواهد داد. کاربر با در دست داشتن این فرم و کارت شناسایی معتبر، به شعب بانک ملت مراجعه نموده و نسبت به اتصال حساب خود به سامانه معاملاتی آنلاین اقدام می‌نماید. شایان ذکر است در روش مراجعه حضوری به بانک ملت، لازم است متقاضی رسید دریافتی از بانک را به کارگزاری تحویل نماید.

        ۳
    2. جعفر گفت:

      سلام آیا امکان اتصال حساب با سود روز شمار به معاملات انلاین بورس از بانک شما امکان پذیر است ؟

      ۰
    3. سید علی حسینی گفت:

      در تاریخ۱۶٫۵٫۹۶۵ از طریق اینترنت بانک سامان اقدام به لینک حسابم به کارکزاری کردم در تاریخ ۲۳٫۵٫۹۶ مراحل ثبت نام از طرف بانک تایید شد ولی هنوز حساب من به کارگزاری متصل نشده است

      ۰
    4. aagah10812 گفت:

      سلام
      موقع خرید سهام پیام میاد که ؛
      خطا در حساب بانک سامان
      حساب نامعتبر
      به نظرتون مشکل چیه؟

      ۱
      • Agah گفت:

        سلام
        از آنجایی که خطاها و پیام های سامانه معاملاتی باید با سیستم های خدمات آنلاین و توسط همکاران آنلاین بررسی شود، خواهشمند است موارد مرتبط به نرم افزار آنلاین را با ثبت تیکت پشتیبانی در سامانه آسا اعلام فرمایید یا در ساعات اداری روزهای شنبه تا چهارشنبه با واحد آنلاین (۸۲۱۵۴۸۸۸-۰۲۱) تماس حاصل فرمایید.

        ۰
    5. agah22806 گفت:

      باسلام، لطفا بفرمایید چگونه می توانم حساب بانکی اعلامی اولیه که مربوط به بانک دیگر است به حساب سامان تبدیل کنم؟
      باتشکر

      ۰
      • Bashgah گفت:

        سلام
        دوست گرامی شما می توانید در خواست خود را کتبی و امضادار به شماره فکس ۸۸۶۷۴۵۲۶-۰۲۱ ویا آدرس ایمیل info@bashgah.com ارسال فرمایید.

        با تشکر

        ۰

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    عدد را وارد کنید: