تکمیل سقف صندوق شتاب در روز پذیره نویسی

  • تاریخ درج ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • تاریخ ویرایش ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۹ نظر
  • ۳۶۶ مشاهده
تکمیل سقف صندوق شتاب آگاه

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی شتاب با استقبال کم‌نظیر سرمایه‌گذاران حقیقی بازار بورس مواجه شد. پذیره نویسی صندوق اهرمی آگاه با نام «شتاب» در حالی به پایان رسید که ۸۰ درصد از خریداران واحدهای آن را معامله‌گران حقیقی بازار تشکیل دادند.

اعلام نتایج پذیره‌نویسی صندوق شتاب

همانطور که اشاره کردیم ۸۰ درصد از خریداران صندوق شتاب، معامله‌گران حقیقی بازار بودند. به عبارت بهتر، ۶۰۰۰  مشتری حقیقی بازار در زمان پیش‌گشایش این صندوق و با میانگین خرید ۶۵ میلیون تومان، برای خرید واحدهای صندوق شتاب اقدام کردند. لازم به ذکر است که مجموع خرید معامله‌گران حقیقی این صندوق معادل با ۳۹۴ میلیارد تومان بوده است.

  • جالب است بدانید تنها دقایقی پس از آغاز پذیره‌نویسی، سقف خرید واحدهای صندوق شتاب پر شد و این اتفاق به رکورد بی‌سابقه‌ای در بازار بورس ایران تبدیل شد.

تاریخ پذیره‌نویسی صندوق شتاب آگاه

صندوق شتاب آگاه، نخستین صندوق اهرمی متعلق به کارگزاری آگاه و سومین صندوق اهرمی فعال در بازار بورس ایران است. پذیره‌نویسی این صندوق در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲ و در ساعت ۱۰ صبح آغاز و تنها پس از چند دقیقه، سقف خرید واحدهای آن پر شد. قیمت خرید واحدهای این صندوق در روز پذیره‌نویسی معادل ۱۰۰۰ تومان و سقف خرید در نظر گرفته شده برای آن، برابر با ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

  • لازم به ذکر است که استقبال بی‌نظیر معامله‌گران حقیقی بازار بورس از این صندوق، نشان از اعتماد آن‌ها به کارگزاری آگاه و مدیریت حرفه‌ای صندوق شتاب دارد. تیم مدیریت صندوق شتاب تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود به کار گرفته است. کارشناسان و مسئولان این صندوق سعی دارند تا مشابه سایر صندوق‌های کارگزاری آگاه، عملکردی مثبت داشته باشند و سود حداکثری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

19 پاسخ به “تکمیل سقف صندوق شتاب در روز پذیره نویسی”

  1. ندا گفت:

    منم نرسیدمبخرم

    ۰
  2. علی گفت:

    با سلام اطلاعاتی خوبی داده شده تشکر

    ۰
  3. محسن گفت:

    با سپاس

    ۰
  4. حسین گفت:

    با سلام
    من موفق نشدم در پذیره نویسی شرکت کنم.آیا راهی هست دوباره اعلام نمایید تا پذیره نویسی مجدد انجام شود.با تشکر.

    ۰
    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام. دوست عزیز واحد های ممتاز صندوق شتاب را می توانید با جستجوی نماد از طریق سامانه معاملاتی و یا اپلیکیشن آساتریدر با حداقل ۱۰۰ صد هزار تومن خرید کنید.

      ۰
  5. امیر رضا بخشی گفت:

    بسیار عالی ای کاش اطلاع رسانی زودتر انجام می شد شرایط برای نقد شدن وجود نداشت حیف شد نتونستم شرکت کنم

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: