تکمیل سقف صندوق شتاب در روز پذیره نویسی

  • تاریخ درج ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • تاریخ ویرایش ۸ خرداد ۱۴۰۲
  • ۱۹ نظر
  • ۳۵۶ مشاهده
تکمیل سقف صندوق شتاب آگاه

پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری اهرمی شتاب با استقبال کم‌نظیر سرمایه‌گذاران حقیقی بازار بورس مواجه شد. پذیره نویسی صندوق اهرمی آگاه با نام «شتاب» در حالی به پایان رسید که ۸۰ درصد از خریداران واحدهای آن را معامله‌گران حقیقی بازار تشکیل دادند.

اعلام نتایج پذیره‌نویسی صندوق شتاب

همانطور که اشاره کردیم ۸۰ درصد از خریداران صندوق شتاب، معامله‌گران حقیقی بازار بودند. به عبارت بهتر، ۶۰۰۰  مشتری حقیقی بازار در زمان پیش‌گشایش این صندوق و با میانگین خرید ۶۵ میلیون تومان، برای خرید واحدهای صندوق شتاب اقدام کردند. لازم به ذکر است که مجموع خرید معامله‌گران حقیقی این صندوق معادل با ۳۹۴ میلیارد تومان بوده است.

  • جالب است بدانید تنها دقایقی پس از آغاز پذیره‌نویسی، سقف خرید واحدهای صندوق شتاب پر شد و این اتفاق به رکورد بی‌سابقه‌ای در بازار بورس ایران تبدیل شد.

تاریخ پذیره‌نویسی صندوق شتاب آگاه

صندوق شتاب آگاه، نخستین صندوق اهرمی متعلق به کارگزاری آگاه و سومین صندوق اهرمی فعال در بازار بورس ایران است. پذیره‌نویسی این صندوق در تاریخ ۸ خرداد ۱۴۰۲ و در ساعت ۱۰ صبح آغاز و تنها پس از چند دقیقه، سقف خرید واحدهای آن پر شد. قیمت خرید واحدهای این صندوق در روز پذیره‌نویسی معادل ۱۰۰۰ تومان و سقف خرید در نظر گرفته شده برای آن، برابر با ۵۰۰ میلیارد تومان بود.

  • لازم به ذکر است که استقبال بی‌نظیر معامله‌گران حقیقی بازار بورس از این صندوق، نشان از اعتماد آن‌ها به کارگزاری آگاه و مدیریت حرفه‌ای صندوق شتاب دارد. تیم مدیریت صندوق شتاب تمام تلاش خود را در راستای کسب رضایت حداکثری مشتریان خود به کار گرفته است. کارشناسان و مسئولان این صندوق سعی دارند تا مشابه سایر صندوق‌های کارگزاری آگاه، عملکردی مثبت داشته باشند و سود حداکثری را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورند.

19 پاسخ به “تکمیل سقف صندوق شتاب در روز پذیره نویسی”

  1. حسن خلیلی گفت:

    با سلام درست است طبق امیدنامه درچند دقیقه مبلغ پذیره‌نویسی تکمیل شده ایا امکان تمدید یا افزایش با همان مبلغ یک هزار تومان وجوددارد؟ اگاه که پول بیشتربرای سرمایه‌گذاری موافق است کسی مخالف نیست. قانونی پیگیرشود. سه روز وقت چنددقیقه تمام شود پس پول سرگردان راجذب کنید. باتشکر.

    ۶
    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، با توجه به اینکه این روزها رایج‌ترین روش برای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاری بر روی صندوق‌ها می‌باشد، صندوق شتاب در روز پذیره‌نویسی مورد توجه متقاضیان بازار سرمایه قرار گرفت و تقاضای بالا، باعث شد در مدت زمان کوتاه تمام واحدهای قابل عرضه این صندوق توسط متقاضیان خریداری شود.
      بابت این موضوع بسیار خرسندیم و البته امیدواریم افرادی که موفق به شرکت در پذیره‌نویسی نشدند بتوانند پس از بازگشایی صندوق، سرمایه‌گذاری مناسبی را انجام دهند.

      ۴
  2. علیرضا گفت:

    تفاوت این اهرم شتاب با صندوق همای درچیه ؟ سود بیشتر ؟

    ۰
    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، صندوق همای درامد ثابت است و سود این صندوق معادل ۲۲.۵ درصد سود ساده بانکی و۲۴.۹۸ درصد سود مرکب می‌باشد. واریز سود صندوق همای ماهانه انجام می‌گردد.
      صندوق‌های اهرمی شتاب دارای ۲نوع واحد ممتاز و عادی هستند. واحدهای ممتاز مناسب برای افراد ریسک‌پذیر است و واحدهای عادی صندوق شتاب سود ۲۰ الی ۲۷ درصد سالانه دارد.

      ۳
  3. Sajjad گفت:

    افزایش سقف می‌تونه داشته باشه ؟ موفق به خرید نشدیم

    ۰
    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، پذیره‌نویسی به پایان رسیده است و تعداد واحد‌های صندوق در پذیره‌نویسی افزایش پیدا نخواهند کرد. پس از بازگشایی نماد در صورت دریافت مجوز، افزایش سقف پذیره نویسی از طریق پیام‌های ناظر اطلاع رسانی خواهد شد.

      ۰
  4. ابراهیم حسینی گفت:

    سلام و عرض ادب
    من تصمیم به خرید صندوق شتاب داشتم چون سه روز از ۸ تا ۱۰ خرداد اعلام شد و تعداد سهام قابل پذیره نویسی اعلام نشده بود.

    ۰
    • کارشناس 2239 گفت:

      سلام
      دوست عزیز، سقف تعداد واحد های قابل پذیره نویسی ۴۹۰.۰۰۰.۰۰۰ بوده که در اطلاع رسانی ها منتشر شده بوده است. با توجه به استقبال بالا و اینکه محدودیت حجم سفارش خرید وجود نداشت، تمام واحد ها در ۷ دقیقه ابتدایی به طور کامل پذیره نویسی شد. بازگشایی نماد حداکثر تا ۱۰ روز کاری پس از پایان پذیره نویسی خواهد بود که بعد از بازگشایی امکان خرید در معاملات ثانویه فراهم خواهد بود.

      ۳
  5. izedmehr گفت:

    بازار در حال اصلاح هست. اگر زود بازگشایی بشه میشه با قیمت مناسب خرید کرد.

    ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: