Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37811

۵ درصد مبلغ خرید بسته های اعتباری به عنوان هدیه خوش حسابی در باشگاه آگاه

با سلام
با توجه به مطلب زیر:
“در صورت تسویه به موقع، پنج درصد از مبلغ خرید بسته اعتباری به عنوان هدیه خوش حسابی در حساب کاربری بآشگاه مشتری منظور خواهد شد.”
و با توجه به تسویه به موقع کلیه بسته های اعتباری توسط اینجانب ولی کلیه هدیه های خوش حسابی واریزی به حساب اینجانب علیرغم کسر مبلغ بسته سه روز زودتر از اتمام بسته کمتر از ۲ در صد محاسبه شده است لطفا پیگیری فرمایید

بابت تسویه بموقع بسته اعتباری، مبلغ ۳۷۷۱۵٫۹۵ ریال به عنوان جایزه خوش حسابی در حساب بآشگاه شما منظور گردید(بسته ۱۰ میلیونی)

بابت تسویه بموقع بسته اعتباری، مبلغ ۷۱۶۰٫۴ ریال به عنوان جایزه خوش حسابی در حساب بآشگاه شما منظور گردید.(بسته ۲میلیونی)

بابت تسویه بموقع بسته اعتباری، مبلغ ۱۰۶۴۵٫۱ ریال به عنوان جایزه خوش حسابی در حساب بآشگاه شما منظور گردید.(بسته ۳میلیونی)

بابت تسویه بموقع بسته اعتباری، مبلغ ۱۵۲۵۴٫۱ ریال به عنوان جایزه خوش حسابی در حساب بآشگاه شما منظور گردید.(بسته ۵میلیونی)

  • ۱پاسخ
  • ۱۶۸۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۱پاسخ

یک پاسخ به “۵ درصد مبلغ خرید بسته های اعتباری به عنوان هدیه خوش حسابی در باشگاه آگاه”

  1. Agah گفت:

    سلام دوست بزرگوار
    در خصوص جایزه خوش حسابی دقت داشته باشید در صورتی که در بازه هایی برای شما هزینه برگشت اعتبار محاسبه شده باشد، باید این مبالغ را از مبلغی که برای دریافت اعتبار پرداخت نموده اید، کسر نمایید.
    به عنوان مثال فرض کنید شما یک بسته ۲ میلیون تومانی ۱ ماهه به قیمت ۳۷ هزار تومان دریافت کرده اید. در طول ۴ هفته مجموعاً ۲۰ هزارتومان بابت اعتبار استفاده نشده به حساب بآشگاه شما برگشت داده شده است. لذا کل مبلغی که شما برای دریافت این بسته پرداخته اید، ۱۷ هزارتومان است و هدیه خوش حسابی بر اساس ۱۷ هزارتومان پرداخت می شود. (زیرا شما ۲۰ تومان از مبلغ پرداختی را پیش از این دریافت کرده اید.)
    ضمناً خواهشمندیم در صورتی که درخواست بررسی مشکلی را دارید، حتماً با نام کاربری آنلاینتان کامنت گذارید یا اطلاعات خود را (نام و نام خانوادگی، کد بآشگاه، نام کاربری سامانه آنلاین) درج نمایید تا امکان بررسی وجود داشته باشد.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: