Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=52138

گرفتن کد بورسی برای کودک

با سلام
اگه بخوایم برای بچه ۴ ماهه یک کد بورسی بگیریم ایا لازمه بچه رو هم بیاریم برای اثر انگشت یا پدر میتونه همه مراحلشو با شناسنامه بچه ثبت کنه؟ با تشکر

  • ۷پاسخ
  • ۱۳۴۸۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “گرفتن کد بورسی برای کودک”

  1. علی گفت:

    با سلام میخواستم بپرسم از خدمتتون که کودکان زیر ۱۸ سالی که الان یه کد بورسی تو سامانه سجام دیده میشه براشون ولی در کارگزاری آگاه حق واریز و برداشت و کلا معاملات آنلاین رو ندارن باید چقدر منتظر بمونن که بتونن معاملات آنلاینشون رو انجام بدن ( آیا نیاز به کاری هستش یا این کار صرفا یه پروسه اداری هست از طرف کارگزاری ؟ یا سامانه سجام ؟ لطفا راهنمایی بفرمایید .... (با توجه به اینکه الان ۲ ماه از کد بورسی مشاهده شونده در سامانه سجام میگذره ... از کجا میشه این مسئله رو پیگیری کرد ؟) با تشکر )

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که ثبت نام و احراز هویت فرزند شما به درستی انجام شده باشد ، دسترسی بعد از گذشت تقریبا یک هفته با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال خواهد شد.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. انعام گفت:

    باسلام من خودم مشتری اگاه هستم وخریدفروش انجام میدم میخوام برای بچه ۱۸ ماهه ام کدبورسی بگیرم ولی موقع ثبت نام شماره تلفن وکدشبای منو قبول نمیکنه
    خوب طبیعتا بچه ام اینا رو نداره لطفا راهنمایی بفررمایین چطور میتونم ثبت نام کنم ممنون

    ۱۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در زمان ثبت نام توجه داشته باشید شماره حساب باید به نام فرزند باشد وشماره تلفن و ایمیل جدید باشد اما نیازی نیست حتما به نام فرزند شما باشد.

      ۳
  3. حامد حفیظ استاد گفت:

    با عرض سلام و احترام
    آیا امکان اینکه برای فرزند ۱۴ماهه خودم مجوز معاملات آنلاین بگیرم هست؟
    چه مدارکی برای این کار لازم است.
    نظر به اینکه بنده مجوز معاملات آنلاین دارم و در این حوزه فعال هستم

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت کد بورسی شما ابتدا باید در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام کنید . پس از ۱ الی ۲ روز کد ۱۰ رقمی سجام برای شما ارسال میشود.
      سپس بعد از آن باید برای احراز هویت آگاه و سجام به صورت حضوری توسط ولی فرزند با به همرا داشتن مدارک هویتی خود و فرزند و کد ۱۰ رقمی سجام و شماره حساب به نام فرزند و شماره شبا و شماره تلفن همراه جداگانه در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه اقدام نماید .
      افراد زیر ۱۸ سال که ولی، وصی، یا قیم ایشان متقاضی دریافت دسترسی معاملات آنلاین میباشد، میتوانند با امضای تعهدنامه( توسط ولی ، وصی یا قیم) به صورت حضوری در شعب آگاه, اقدام به دریافت این دسترسی نماید.
      این تعهد نامه حتما باید توسط ولی قانونی امضا گردد.

      ۵
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    به منظور دریافت کد بورسی برای کودک خود، الزامی به حضور ایشان وجود ندارد. شخص ولی قادر به انجام تمامی فرآیندها خواهد بود.

    ۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: