Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37469

پیشنهاد در خصوص بسته های ۱ ماهه اعتبار و وام قرض الحسنه در باشگاه آگاه

با سلام خدمت شما بزرگواران پیشنهاد میکنم حالا که کم کم دود سفید بر فراز بورس در نمایان شدن است درقسمت وامهای قرض الحسنه و اعتبارات آیتم زمانی یک ماهه هم گنجانده شود تا تعداد بیشتری از کاربران بتوانند در رالی شرکت کنند.

  • ۵پاسخ
  • ۱۷۶۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “پیشنهاد در خصوص بسته های ۱ ماهه اعتبار و وام قرض الحسنه در باشگاه آگاه”

  1. AJ5753 گفت:

    با سلام و وقت بخیر
    میخوام بدونم برای دریافت وام قرضه الحسنه هم باید مانند بسته اعتباری قراردادی به صورت حضوری در کارگزاری تنظیم و امضا بشه یا نه لازم نیست ؟

    ۰
    • Agah گفت:

      سلام دوست گرامی
      وام قرض الحسنه و بسته های اعتباری تنها در نحوه دریافت متفاوت هستند. لذا تمامی قوانینی که سازمان بورس برای دریافت اعتبار قرار داده است، برای هر دو نوع اعتبار در آگاه باید رعایت شود. بنابراین امضای قرارداد اعتباری برای دریافت وام قرض الحسنه ضروری است.

      ۰
  2. Agah گفت:

    سلام دوست گرامی
    پیشتر خدمت عزیزان اعلام شده بود که برای کاهش استرس بازپرداخت زودهنگام اعتبارات، بسته های اعتباری و وام قرض الحسنه با حداقل مدت بازپرداخت ۳ ماهه درنظر گرفته شده است. این امر موجب می شود تا اگر سهام خریداری شده برای مدتی با ضرر مواجه شد، سرمایه‌گذار نگران سررسید یک ماهه آن نباشد. اما با این توصیف در صورت امکان بسته های یک ماهه نیز در نظر گرفته خواهد شد.

    ۰
    • mohammad32129 گفت:

      شرایط اعتبار دادنتو اسون کنین اگه میخواین تو رالی بورس بیشتر شرکت کنیم و سهام بیشتری بخریم تا انتخابات وقته خوب سهام بخریم خوب سود کنیم !!!چه فایده داره اگه بخوایم طبق این سیستم شما پیش بریم و نزدیک عید اعتبار بگیریم !!!!وقتی سهامها رشدشونو کردن!!! الان وقتشه سودش به خودتون دوبله میرسه

      ۰
      • Agah گفت:

        سلام
        دوست محترم بزودی شرایط جدیدی برای اعتبارات ارائه خواهد شد. هرچند که در حال حاضر هم دریافت اعتبار برای مشتریان خرد چندان مشکل نیست و تعداد بسیار زیادی از مشتریان از این سرویس استفاده میکنند مراجعه بفرمایید به پاسخ های ما در این مورد.

        ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: