Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42957

نحوه تغییر شماره حساب نزد کارگزاری

میخواهم شماره حساب جهت واریز وجه یا خرید سهام بانک قوامین را تغییر دهم؟

  • ۲۰۹پاسخ
  • ۱۳۷۸۶۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۰۹پاسخ

209 پاسخ به “نحوه تغییر شماره حساب نزد کارگزاری”

  1. بهرام وفائی گفت:

    لطفا شماره حساب بانک سپه با مشخصات را در حساب کار بری اینجانب ثبت نمائید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  2. پریا گفت:

    دوست عزیز برای تغییر شماره حساب باید چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش و یا حذف کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید) تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش و یا اضافه و یا حذف می شود.در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰
  3. پریا گفت:

    با سلام من شماره حساب رو اشتباه وارد کردم ، بعدش شماره حساب حذف شد ، مواردی که اینجا گفتید و لازم بود رو دو الی سه هفته پیش با همون ایمیلی که معرفی کرده بودم ارسال کردم ، ولی هیچ خبری نیست و شماره حساب اضافه نشده ، لطفا پیگیری کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که با ایمیلی که در زمان ثبت نام به کارگزاری معرفی نموده اید ، ایمیل خود را ارسال بفرمائید درخواست شما توسط همکاران بررسی و انجام خواهد شد.

      ۰
  4. هادی گفت:

    سلام خسته نباشید ببخشید من ایمیل حساب کارگزاریم رو فراموش کردم و حساب بانکی هم از کارگزاری پاک شده حالا نه ایمیل دارم نه حساب بانکی که بتونم وجه برداشت کنم راه حل این مشکل چیه ؟!

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه و اطلاعات بانکی خود را ویرایش نمایید.

      ۰
  5. علی عابدی گفت:

    سلام ، ببخشید چه اطلاعاتی رو باید ایمیل کنم به crm@agah.com
    شماره حسابم در لیست نیست

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: