Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=56811

فعال نبودن کدبورسی

با سلام بنده احراز هویت رو انجام دادم و کد بورسی برام اومده ولی تو سایت آگاه آنلاین فعال نیست و نمیتونم معامله انجام بدم علتش چیه…باتشکر

  • ۶پاسخ
  • ۵۹۴۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۶پاسخ

6 پاسخ به “فعال نبودن کدبورسی”

  1. اکبر گفت:

    سلام.الان ۷روزه کد بورسی من اومده ولی مینویسه کاربر آزمایشی

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت انجام دهید، کد بورسی صادر می شود و در صورتی که در سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام و احراز هویت انجام دهید که بعد از انجام این مرحله حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حالت آزمایشی خارج و قادر به انجام معاملات خرید و فروش خواهید بود.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۱ بخش اکسپرس کارگزاری تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. علی گفت:

    سلام خسته نباشید کد بورسی بنده چند روزی است امده ولی ن تو سایت معاملات انلاین زده ن میشه خرید کرد

    ۱۲

    بهترین جواب

  3. محمد ت گفت:

    با سلام ،من دوشنبه ثبت احراز هویت سجا و آگاه انجام دادم کد بورس هم برام همون دوشنبه اومده ولی تا امروز که جمعست هنوز وقتی وارد نرم افزار و سامانه آگاه میشم زده آزمایشی پس من کی بعنوان مشتری فعال میشم و میتونم خرید و فروش انجام بدم ؟

    ۱۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعال شدن دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمانبر است و طبق اولویت ارسال می شود . در صورتی که دسترسی به سامانه معاملاتی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به سامانه معاملات ارسال می شود و می توانید خرید و فروش خود را انجام دهید.

      ۲
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    درنظر داشته باشید که در ۲۴ ساعت اول صادر شدن کد بورسی، دسترسی شما به سامانه معاملات در سطح "کاربر تستی" است. فردای روز دریافت کد بورسی سطح دسترسی شما به سامانه معاملاتی به "مشتری" تبدیل خواهد شد.

    ۴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: