Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=140879

فراموشی رمز و ایمیل ثبت شده در سامانه آگاه

باسلام ببخشید من خطمو سرقت شده و چون به نام خودم نبوده امکان اینکه ازش استفاده کنم دیگه مقدور نیست و ایمیل ثبت شده در سامانه رو هم فراموش کردم چطور میتونم به اطلاعاتم یوزر و پسوردم دست پیدا کنم؟

  • ۳پاسخ
  • ۵۴۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “فراموشی رمز و ایمیل ثبت شده در سامانه آگاه”

  1. شهناز حسین پور گفت:

    سلام من ایمیل خودم رو که در کارگزاری ثبت کردم فراموش کردم و با توجه به اینکه میخواهم حساب جدیدی علاوه بر حساب قدیمی مزید نمایم نیاز به ایمیل ثبت شده ام دارم. با توجه به اینکه ۵ تا ایمیل دارم چطوری ایمیل اصلی خودم رو جهت پیغام دادن به کارگزاری پیدا کنم؟ باتشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1093 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما می‌توانید وارد سامانه‌ معاملاتی کارگزاری آگاه شوید و در ویجت‌های سمت چپ، گزینه‌ سوم، وضعیت مالی مشتری را انتخاب کنید و گزینه‌ حساب بانکی را بزنید. سپس در صفحه‌ جدید، افزودن حساب جدید را انتخاب و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. درحال حاضر امکان ویرایش یا حذف شماره حساب وجود ندارد و صرفا می‌توانید شماره حساب را اضافه کنید. جهت تغییر حساب بانکی با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید. جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:

      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.

      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.

      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.
      شایان ذکر است از طریق ایمیل ویرایش اطلاعات حساب و یا افزودن حساب جدید انجام نمی شود.جهت تغییر ایمیل نیز می توانید درخواست خود را از طریق تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.

      ۱
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: