Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=40459

منظور از: برای مشتری قرارداد اعتباری در این بازه ثبت نشده است، چیست؟

باسلام
برای این مشتری قرارداد اعتباری در این بازه ثبت نشده است. یعنی چه؟

  • ۱۰پاسخ
  • ۴۰۹۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۰پاسخ

10 پاسخ به “منظور از: برای مشتری قرارداد اعتباری در این بازه ثبت نشده است، چیست؟”

  1. محمد گفت:

    سلام من قرداد اعتباری را در کارگزاری آباده امضا کردم ولی الان پیام می دهد که شما امضا نکردیم چرا

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  2. احمد گفت:

    سلام من اگر بخام برای تسویه بسته اعتباری پول از طریق درگاه اینترنتی خود برنامه معاملاتی اگاه بزنم و موجودیم رو پر کنم که ازون پول تسویه حساب کنم میشه؟ یا حتما پول رو کارگزاری از سهمایی که دارم کم میکنه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای تسویه اعتبار از چند طریق می توانید اقدام نمائید:
      ۱- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش سهام، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که دو روز کاری قبل از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
      ۲- اگر مشتری قصد دارد از محل فروش اوراق مشارکت، اعتبار خود را تسویه نماید، لازم است که یک روز کاری پیش از پایان مهلت بسته، نسبت به تسویه آن اقدام کند.
      ۳- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را دارد، به شرط وجود ریال کافی در بآشگاه با همان شرایط بسته قبلی، می‌تواند به گزارش اعتبارات مراجعه نموده و در گزارش مذکور، بسته مورد نظر را تمدید کند. شایان ذکر است که گزینه “تمدید” تا یک روز قبل از تاریخ سررسید فعال است.
      ۴- چنانچه مشتری قصد تمدید اعتبار خود را داشته باشد ولی شرایط خرید همان بسته را نداشته باشد، می تواند بسته یا بسته‌های دیگری را خریداری نموده و تاریخ اعمال آن را یک روز پس از تاریخ سررسید اعتبار قبلی انتخاب کند ولی باید در نظر داشته باشد که ارزش بسته یا بسته های خریداری شده کمتر از ارزش بسته قبلی نباشد.

      ۰
  3. میلاد گفت:

    سلام
    بنده تمامی فرمها را در ثبت نام حضوری پارسال پر کرده بودم ولی برای من هم همین پیام "برای این مشتری قرارداد اعتباری در این بازه ثبت نشده است." نوشته شده و رد شد.

    ۱

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شرایط لازم برای دریافت اعتبار از بآشگاه کارگزاری آگاه
      نیاز است که شما در کارگزاری آگاه قرارداد اعتباری به صورت حضوری را امضا کرده باشید.کارگزاری آگاه باید ناظر اوراق بهاداری باشد که به‌عنوان تضمین از طرف مشتری نزد کارگزار قرارداده‌شده‌است . امکان تغییر ناظر به کارگزاری دیگر برای آن دسته از اوراق بهاداری که به عنوان تضمین نزد کارگزاری آگاه است، وجود ندارد و اصطلاحا سهام نزد کارگزاری آگاه فریز می‌شود.مشتری ملزم است حداقل ارزش تضمینی معادل میزان اعتبار درخواستی، نزد کارگزاری آگاه داشته باشد. ارزش تضمین برابر است با ۱۵ درصد دارایی سهام.جهت کسب اطلاع بیشتر به مطلب روش دریافت اعتبار معاملاتی در بورس اوراق بهادار از کارگزاری آگاه در بلاگ بآشگاه مراجعه بفرمائید. برای رصد وضعیت بسته (پذیرش یا رد آن)،لغو، تمدید یا علت رد بسته اعتباری می توانید در تب گزارش به گزارش اعتبارات مراجعه کرده و از وضعیت بسته‌های اعتباری خود مطلع شده و در صورت نیاز پیگیری نمایید.

      ۰
  4. سیده گفت:

    سلام
    برای درخواست اعتبار باید به کدوم قسمت آنلاین مراجعه کنم؟
    از راهنماییهای همیشگی متشکرم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعال شدن بسته‌های اعتبار یا وام قرض الحسنه برای دریافت اعتبار کافی نیست و مشتری باید شرایط دیگری را نیز احراز نماید. دارا بودن قرارداد خرید اعتباری فعال نزد کارگزاری آگاه ، داشتن وجه تضمین کافی ،رعایت سقف اعتبار دریافتی. ثبت درخواست اعتبار یا وام، لزوماً به معنی تایید وضعیت اعتباری شما از سوی کارگزاری نیست. درخواست شما پس از ثبت توسط کارگزاری آگاه بررسی خواهد شد و نتیجه آن در بآشگاه به اطلاع شما می‌رسد. برای مشاهده گزارش وضعیت درخواست های مربوط به اعتبارات، همچنین مشاهده نتجه رد یا تایید بسته مورد نظر توسط کارگزاری، می‌توانید در حساب بآشگاه خود به بخش گزارش و صفحه گزارش اعتبارات مراجعه نمایید.

      ۱
  5. سیدموسی گفت:

    شما هنگام دریافت کد آنلاین ،باید یک فرم درخواست اعتبار رو پر کنید که معمولا کسی نمیدونه و پر نمیکنه ،این فرم رو تکمیل کنید و کارگزاری آگاه،تایید کنه . فرم تو خود کارگزاریتون هست

    ۵

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      فعال شدن بسته‌های اعتبار یا وام قرض الحسنه برای دریافت اعتبار کافی نیست و مشتری باید شرایط دیگری را نیز احراز نماید. دارا بودن قرارداد خرید اعتباری فعال نزد کارگزاری آگاه ، داشتن وجه تضمین کافی ،رعایت سقف اعتبار دریافتی. ثبت درخواست اعتبار یا وام، لزوماً به معنی تایید وضعیت اعتباری شما از سوی کارگزاری نیست. درخواست شما پس از ثبت توسط کارگزاری آگاه بررسی خواهد شد و نتیجه آن در بآشگاه به اطلاع شما می‌رسد. برای مشاهده گزارش درخواست های مربوط به اعتبارات، همچنین مشاهده نتجه رد یا تایید بسته مدنظر توسط کارگزاری، می‌توانید در حساب بآشگاه خود به بخش گزارش و صفحه گزارش اعتبارات مراجعه نمایید.

      ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: