Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=48087

عدم انجام فروش سهام

سلام
من از اول هفته تا حالا هر روز سفارش فروش میزارم ولی متاسفانه هیچکدام انجام نمیشه؟
میخواستم ببینم مشکل از کجاس و چطور میشه حلش کرد؟

  • ۲۳پاسخ
  • ۳۴۲۲۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۳پاسخ

23 پاسخ به “عدم انجام فروش سهام”

  1. دانیال گفت:

    سلام وقت بخیر
    عموم سهم یا عرضه اولیه ایی که میخره پلتفرم برایش میخره ولی زمان فروش
    عبارت : پیام خطای بورس: سهام دارد حق تقاضا سهام ندارد

    برایش نوشته میشود لطف میکنید راهنمایی بفرماید با تشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      شما ممنوع المعامله نوع S شده اید و برای برطرف نمودن این مشکل باید به صورت حضوری به همراه اصل مدارک هویتی شناسنامه و کارت ملی به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه بفرمائید تا مشکل شما برطرف شود.

      ۰
  2. shahin گفت:

    سلام من الان ۲۰ روزه که ۶۰ درصد رو سفارش فروش گذاشتم ولی سفارش هنوز باز است و چیزی فروش نرفته ممنون میشم راهنمایی کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر فروش سهام عدالت توسط سازمان بورس متوقف شده است.زمان بازگشایی فروش سهام عدالت مجدد توسط سازمان بورس اطلاع رسانی می شود.

      ۰
  3. زهرا گفت:

    سلام من نمیتونم وارد سامانه فروش سهام عدالت بشم اخطار میده نام کاربری و رمز عبور اشتباه و وقتی بازیابیو میزنم بازم میگه اشتباه

    ۱

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت ورود به سامانه فروش سهام عدالت آگاه لطفا از طریق کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور دلخواه ثبت نام و سپس وارد شوید.در صورتی که ثبت نام نموده اید ،کد ملی به عنوان نام کاربری است و رمز عبور را بازیابی نمائید.

      ۰
  4. Emad گفت:

    با سلام،داره سه ماه میشه که ۳۰% اول رو گذاشتم کامل فروش نرفته قیمت سهامم داره پایین میاد چرا به مردم قول دوهفته رو دادن اما الان سه ماهه هنوز سی درصد اول کامل فروش نرفته یه مقدار رو گرفتم اما مابقی بیشتر از یک ماهه که واریز نداشتم فقط یک۷ تومن و یک ۸ هزار تومان وقتی ارزش یکی از سهم هایه ۶۰۰ تومنی بنده رسیده به۲۰۰ تومن بقیه سهم ها هم پایین اومده مگه قرار نبود با قیمت مناسب فروش بره اینکه دیگه چیزی ازش نموند والا نیاز داشتم که فروختم اگه میدونستم سه ماه و بیشتر طول میکشه دست به فروش نمیزدم چیکار کنم باقی مانده ی سهامم فروش بره

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام عدالت شما به فروش برسد، وجه حاصل از فروش به حساب شما واریز می شود. البته توجه داشته باشید فروش سهام عدالت از طریق ناظر بازار انجام میشود و صدور مجوز فروش از سوی ناظر، به شرایط بازار بستگی دارد.سفارش های فروش سهام عدالت به صورت مداوم ارسال می شود اما با توجه به شرایط بازار احتمالا در فروش سهام عدالت سهامداران کندی وجوددارد.برای بررسی وضعیت سفارش خود میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۱
  5. مجید گفت:

    سلام ودرود،
    سی درصد اول سهام عدالت بنده بفروش رفته الان دوماهه ک فروش سی درصد دوم رو درخواست دادم چرا کارگزاری کاری نمیکنه واسه فروش مابقی
    نیازنبود ک فروش نمیزدیم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام عدالت شما به فروش برسد از حالت باز خارج می شود و وجه حاصل از فروش به حساب شما واریز می شود. البته توجه داشته باشید فروش سهام عدالت از طریق ناظر بازار انجام میشود و صدور مجوز فروش از سوی ناظر، به شرایط بازار بستگی دارد.سفارش های فروش سهام عدالت به صورت مداوم ارسال می شود اما با توجه به شرایط بازار احتمالا در فروش سهام عدالت سهامداران کندی وجوددارد.برای بررسی وضعیت سفارش خود میتوانید با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: