Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=176028

سهام عدالت

باسلام وقت بخیر. سامانه فروش سهام عدالت وارد نمی شود که بتونم سهام خودم رو مشاهده کنم. علت خاصی دارد؟ با تشکر

  • ۷پاسخ
  • ۷۳۷بازدید
پاسخ
اشتراک

۷پاسخ

7 پاسخ به “سهام عدالت”

  1. فرامرز برزگر اینچه کیکانلو گفت:

    چگونه شماره سجام خودم را نگاه کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 2537 گفت:

      سلام دوست عزیز، با مراجعه به سایت سجام می‌توانید با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات شماره حساب خود را مشاهده نمایید.

      ۰
  2. هادی گفت:

    سلام چطوری می تونم از سهام عدالت که در کارگزاری آگاه ثبت کردم انصراف بدم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز. این موضوع نیاز به بررسی دارد. برای بررسی موضوع لطفا با همکاران ما درکارگزاری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس بگیرید و یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید.
      جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نموده و در قسمت ویجت های سمت چپ گزینه ی ثبت تیکت پشتیبانی را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  3. ابوالفضل زارعیان جهرمی گفت:

    سلام وقت بخیر ، ببخشید یک سۉال داشتم در مورد طرح اسوده، با توجه به اینکه در طرح اسۉدخ از مانده حساب ، با سود صندوق یاقوت محاسبه میشه آیا به صورت خالص و بدون کارمزد یا اینکه بر حسب سود رۉزانه

    ۲

    بهترین جواب

    • مهدیه قربانی گفت:

      سلام دوست عزیز، باعضویت در طرح آسوده آگاه، کارگزاری با استفاده از مانده قابل‌ برداشت شما، اقدام به خرید واحدهای صندوق یاقوت می‌کند. حداقل مبلغی که باید در قدرت خرید وجود داشته باشد تا خرید یاقوت انجام شود، ۱۰۰ هزار تومان است. حداقل ۲۴.۳۸ درصد سالانه سود عادی و سود مرکب ۲۷.۳ درصد بازدهی دارد. با ورود به طرح آگاه، نماد یاقوت شما فریز می‌شود. همچنین شما دیگر امکان معامله بر روی این نماد را ندارید. سود هرروز به واسطه افزایش قیمت واحدهای یاقوت است و قدرت خرید شما به همان نسبت افزایش می‌یابد. توجه نماید با وجود سرمایه‌‌گذاری در صندوق یاقوت، مانده قابل معامله شما تغییری نمی‌کند و می‌توانید هر زمان که تمایل داشتید، از این پول برای خرید سهام یا سایر صندوق‌‌ها استفاده کنید. درصورت خرید سهام و یا صندوق‌های دیگر، یاقوت شما توسط کارگزاری فروخته می شود. در این طرح، شما هم یاقوت و هم قدرت خرید دارید. شایان ذکر است که با خرید صندوق یاقوت توسط سیستم کارمزد خرید و در هنگام فروش، کارمزد فروش از شما کسر خواهد شد، لذا به دلیل اینکه این صندوق متعلق به کارگزاری آگاه است و خرید و فروش صندوق های قابل معامله کارگزاری آگاه (ETF ) شامل صد در صد تخفیف کارمزد کارگزاری می شود، بخشی از وجه کسر شده به صورت ریال باشگاه، به حساب باشگاه شما اضافه خواهد شد.

      ۰
  4. کارشناس 1492 گفت:

    سلام دوست عزیز، طبق دستور دولت فروش سهام عدالت به روش مستقیم تا اطلاع ثانوی متوقف شده و فروشی صورت نمی‌گیرد.
    همچنین بنا به اعلام شرکت سپرده گذاری مرکزی، به دلیل تغییرات در زیرساخت سامانه سهام عدالت، تا اطلاع ثانوی سایت سهام عدالت کارگزاری آگاه در دستـرس نخواهد بود.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: