Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=126409

سفارش باز در سامانه فروش سهام عدالت آگاه به چه معنی است؟

سلام و خسته نباشد من یک سری از سهام های عدالت خود را فروختم و الان وارد قسمت در خواست فروش که میشوم و ضعیت رو میزنه سفارش باز این به چه معناست و چرا واریزی وجهی صورت نمیگیرد؟

  • ۴۱پاسخ
  • ۴۶۵۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۴۱پاسخ

41 پاسخ به “سفارش باز در سامانه فروش سهام عدالت آگاه به چه معنی است؟”

  1. سلام خسته نباشیدشمن الان درست دوسال نیم است سهامم بطورکامل۶۰ درصد درون کارگذاری اگاه ثبت شده است اماهیچ خبری ازپولم نیست نه پاسخگوهستن نه پولم واریزمیکنن به دلیل مشگل حادم نیاز به این پول دارم شماروبخدارسیدگی کنید حقیرباخبرسازیدنیازدارم خیلی ممنونم

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      باسلام. دوست عزیز در صورتی‌که سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد کرده‌اید، بستر فروش آن جدا از سبد سهام شما در کارگزاری بوده و می‌توانید با مراجعه به سایت SE.AGAH.COM اقدام به ثبت نام و فروش نمایید. قابل ذکر است طبق دستور، فروش سهام عدالت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.
      در صورتی‌که سهام عدالت خود را به روش غیر مستقیم انتخاب کرده‌اید، نسبت به ثبت تغییر کارگزار ناظر اقدام نمایید، در این صورت ۶۰ درصد دارایی شما به سبد سهام انتقال پیدا می‌کند. برای ثبت تغییر کارگزار ناظر به روش زیر اقدام کنید: از طریق سیستم کامپیوتری:
      منو/ درخواست‌ها/ تغییر کارگزار ناظر/ علامت مثبت/ ثبت درخواست.
      از طریق تلفن همراه:
      سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر / گزینه تغییر کارگزار ناظر / مثبت سبز رنگ / جستجوی نماد مورد نظر / ذخیره.
      از طریق اپلیکیشن:
      سمت چپ پایین صفحه گزینه بیشتر / درخواست‌ها/ گزینه تغییر کارگزار ناظر / مثبت آبی رنگ / جست و جوی نماد مورد نظر / ثبت. **لازم به ذکر است درصورت دریافت وام امکان تغییر کارگزارناظر نیز وجود ندارد**
      امکان بررسی از طریق این درگاه وجود ندارد در خصوص بررسی بیشتر می توانید با شماره۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ تماس حاصل فرمایید یا تیکت پشتیبانی ارسال نمایید . جهت ارسال تیکت پشتیبانی به یکی از روش های زیر می توانید اقدام نمایید:
      از طریق سیستم کامپیوتری: به سایت online.agah.com مراجعه نمایید و از قسمت ویجت های سمت چپ «ثبت تیکت پشتیبانی» را انتخاب نمایید.
      از طریق اپلیکیشن: گزینه «بیشتر» را انتخاب نموده در قسمت «تیکت پشتیبانی» علامت مثبت را انتخاب نمایید.
      دقت داشته باشید درصورتی که از طریق مرورگر تلفن همراه خود به آدرس سایت online.agah.com مراجعه می کنید، می بایست تلفن همراه خود را به فرمت سایت مخصوص رایانه (Desktop site) تغییر دهید.

      ۰
  2. محمد رضا گفت:

    با سلام فروش سهامم رو لغو کردم ولی الان تو وضعیت باز رفته چطور باید کامل فروش رو لغو کنم

    ۰

    بهترین جواب

    • مهری خزائی گفت:

      سلام. دوست عزیز در روش مستقیم تنها زمانی امکان «لغو» درسامانه سهام عدالت آگاه وجود دارد که وضعیت درخواست «ثبت در کارگزاری» باشد. همچنین درصورتی که انصراف خود را از سفارش های باز ثبت نموده اید در نظر داشته باشید بعد از ۳روز کاری نتیجه‌ی آن از طرف شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مشخص ‌خواهد شد. توجه نمایید طبق دستور، فروش سهام عدالت تا اطلاع ثانوی متوقف شده است.

      ۰
  3. علی گفت:

    سلام نزدیک یک ماه هست سفارشات من در وضعیت باز هس و تغییری نمیکنه مشکل چیه؟؟؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کوثر حضرتی گفت:

      سلام دوست عزیز در حال حاضر فروش سهام عدالت به روش مستقیم تا اطلاع ثانوی متوقف شده است، باید منتظر اطلاع رسانی های بعدی باشیم.

      ۰
  4. علی گفت:

    سلام الان هنوز فروش سهام عدالت وجود داره؟
    میتونم بفروشم؟?

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز،فروش سهام عدالت به روش مستقیم تا اطلاع ثانوی متوقف می باشد.اما در روش غیر مستقیم چنانچه نماد استانی شما مجاز شده باشد می توانید درخواست تغییر کارگزار ناظر را ثبت نمایید و طبق اطلاع رسانی ۶۰% از دارایی شما به سبد سهام شما اضافه گردد.

      ۰
  5. somaye گفت:

    سلام، آیا هنوز فروش سهام عدات متوقف هست؟
    من بخشی از سهممو برای فروش گذاشتم و الان زده سفارش باز، کی معامله میشه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز در حال حاضر فروش سهام عدالت به روش مستقیم تا اطلاع ثانوی متوقف شده است ، و باید منتظر اطلاع رسانی های بعدی باشیم.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: