Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=129775

زمان بازگشایی و فروش حق تقدم وبیمهح

سلام من ی ماه پیش سهم وبیمهح خریدم الان بسته شده میگن حق تقدم بوده الان باید چیکار کنم

  • ۵پاسخ
  • ۱۹۲۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “زمان بازگشایی و فروش حق تقدم وبیمهح”

  1. سیاوش کرمی گفت:

    سلام من تعدادی حق تقدم وبیمه داشتم که متاسفانه در زمان مقرر موفق به فروش نشدم. چه زمانی این حق تقدم‌ها به فروش می‌رسد و فرآیند آن به چه صورت می‌باشد.

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      باسلام دوست عزیز، در صورت عدم پرداخت ارزش اسمی یا عدم فروش سهم در مهلت تعیین شده، شرکت مربوطه حق تقدم‌های استفاده نشده را به فروش می‌رساند و نحوه‌ی دریافت وجه حاصل از فروش، تحت عنوان اطلاعیه‌ای به نام "نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده" در سایت http://codal.ir منتشر می‌گردد.

      ۱
  2. مهجوری اسماعیل گفت:

    من ابانماه مقداری برگ حق تقدم وبیمه بنام وبیمهح خریدم و بابت هر سهم هم ۱۰۰ تومان واریز کردم نام کاربری و کلمه عبور که کد بورسی و کد ملی است به هزار طریق ممکن میزنم جواب خطا میده رمز عبور اشتباه است شرکت بیمه ای نه جواب تلفن میدهد نه جواب ایمیل میدهد نه مشکل ما حل میکنه نه امکان رفتن به تهران هم دارم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      پس از پرداخت مبلغ اسمی و بعد از اینکه افزایش سرمایه شرکت در سازمان بورس و اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید، پروسه تبدیل گواهی حق تقدم به سهم، حدود ۴ الی ۶ ماه زمان خواهد برد که به‌ صورت خودکار صورت می‌گیرد و به پرتفوی سهامداران اضافه می‌گردد.در صورتی که برای ورود به سامانه معاملاتی با مشکل مواجه شده اید ، لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    جهت پیگیری لطفا به اطلاعیه سایت کدال در ارتباط با تبدیل حق تقدم به سهم مراجعه بفرمائید و یا با امور سهامداری شرکت تماس حاصل فرمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: