Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46649

دریافت کد بورسی غیرحضوری

برای چند نفر که در شهرستان هستند میخواستم کد بورس بگیرم از اگاه فرم هارو در کلیه دفاتر پیشخوان میتونن پر کن؟ میتونم خودم فرم هاشونو بعد مهر کردن دفتر پیشخوان به کارگزاری بیارم ؟ ایا باز هم لازم هست اصل شناسنامه و کارت ملی رو به کارگزاری بیارم یا فقط فرم ها کافی هستن؟

  • ۴پاسخ
  • ۵۷۶۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۴پاسخ

4 پاسخ به “دریافت کد بورسی غیرحضوری”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    به منظور ثبت نام و دریافت کد بورسی باید ابتدا اقدام به ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com کنید که با مراجعه به شعب کارگزاری آگاه این امکان برای شما فراهم شده است. بعد از تکمیل ثبت نام و دریافت فرم‌های مربوطه و همراه داشتن اصل و کپی کارت ملی و شناسنامه و کپی مدرک تحصیلی ( حداقل دیپلم )، هر شخص می‌تواند با مراجعه به شعب موجود در استان یا شهر محل سکونت خود یا دفاتر پیشخوان، فرآیند احرازهویت خودش را انجام دهد و نیازی به مراجعه به دفتر کارگزاری تهران نیست. در ضمن طبق قوانین شما قادر به انجام فرآیند احرازهویت برای اشخاص دیگر نیستید.

    ۰
  2. AX1181 گفت:

    با سلام.حتما باید برای احراز هویت خود اشخاص با کارت ملی و شناسنامه و آخرین مدرک تحصیلی در کارگزاری حضور داشته باشند

    ۰
  3. AN2455 گفت:

    لازمه دریافت کد بورس احراز هویت خود شخص می باشد.خود فرد به همراه شناسنامه و کارت ملی باید به کارگزاری مراجعه نموده تا علاوه بر احراز هویت و ثبت در سامانه سجام کد بورسی به وی تعلق گیرد. در صورت دور بودن مسیر شخص میتواند مرحبه ثبت نام در سجام را در نزدیکترین دفتر خدماتی منتخب نزدیک به خود مراجعه کند

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: