Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=37550

مدت زمان واریز وجه از زمان ثبت درخواست وجه در حساب معاملاتی

با سلام
قبلا این سوال را پرسیدم “چرا برداشت پول از کارگزاری دو روز زمان میبره ” جواب دادید قانع کننده نبود چرا که کار گزاری دیگری شنیدم یک روزه پول را میدهد و حتی سود ۰/۲۰ هم میدهد و همین عوامل باعث میشود بعضی به کارگزاری های دیگر بروند

  • ۳۳پاسخ
  • ۱۴۳۴۱بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۳پاسخ

33 پاسخ به “مدت زمان واریز وجه از زمان ثبت درخواست وجه در حساب معاملاتی”

  1. مجید گفت:

    سلام و عرض ادب
    من امروز ۹ صبح سهام هام رو فروختم حالا میخوام تقاضای وجه بزنم برای فردا قبول نمیکنه . دلیلش چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      درصورتی که سهام خود را به فروش برسانید ، وجه حاصل از فروش بعد از گذشت دو روز کاری به سامانه معاملاتی شما واریز خواهد شد.

      ۰
  2. مهدي گفت:

    من ٢٨ دي ماه تقاضاي وجه دادم تا الان كه ٢ بهمن هستيم پول به حسابم نيومده.رسيدگي كنيد

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد بعد از درخواست وجه در تاریخ مورد نظر، پول از حساب معاملاتی به حساب بانکی شما واریز می شود.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  3. سینا گفت:

    چرا اینقدر با تأخیر پول بنده واریز شد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکیت ثبت فرمائید.

      ۰
  4. آ گفت:

    سلام. من دیروز برداشت وجه زدم و باید امروز میریخت ب حساب اما نریخته. الان نگاه کردم زده پرداخت چک ب شماره فلان حساب جاری بابت تسویه مطالبات. این یعنی چی؟

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح باشد، اگر درخواست وجه را تا قبل از ساعت ۱۲ بزنید پول فردای آن روز( روز کاری) به حساب شما واریز خواهد شد . اما اگر بعد از ساعت ۱۲ درخواست وجه بزنید ۲ روز کاری طول می کشد تا پول به حساب شما واریز شود. بعد از ارسال تقاضای وجه، درصورتی که وضعیت درخواست شما در حالت "انجام شد" قرار گرفته باشد, زمان پرداخت وجه مورد نظر شما بین ۸:۳۰ صبح تا ۱۶:۳۰ متغیر است و به صورت خودکار به حساب شما واریز می گردد.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکیت ثبت فرمائید.جهت پیگیری لطفا در سامانه معاملاتی آنلاین تیکت ثبت فرمائید.

      ۰
  5. جدیدی گفت:

    با سلام
    بنده تقاضای وجه زده ام منتهی در قسمت واریز به حساب ، شماره حساب بانکی بنده وجود ندارد که انتخاب کنم . الان چکار باید بکنم ؟ لطفا بنده رو راهنمایی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره حساب شما صحیح نباشد در سیستم ثبت نمی شود و بعد از ثبت تقاضای وجه ، پول به حساب معاملاتی شما برگشت داده می شود.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا درساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: