Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=54866

خرید عرضه اولیه اتوماتیک(عرضه اولیه در آگاه)

با سلام. من کد بورسی دارم و تا کنون خرید و فروشی انجام نداده ام. میخوام بدونم آیا کارگزاری آگاه بطور اتوماتیک عرضه اولیه میخرد؟ چگونه؟

  • ۳۴پاسخ
  • ۱۷۷۷۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۴پاسخ

34 پاسخ به “خرید عرضه اولیه اتوماتیک(عرضه اولیه در آگاه)”

  1. سجاد گفت:

    سلام باتوجه به شرایط عرضه اولیه به روش جدید، چطور میتوان متوجه شد که چه زمانی امکان سفارش عرضه اولیه وجود دارد و ثبت سفارش کرد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، در عرضه اولیه‌ها به روش ترکیبی زمان ثبت سفارش مشتریان از طریق پیام‌های ناظر اطلاع رسانی می‌گردد. طبق پیام ناظر منتشر شده از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۴:۰۰ امکان ثبت سفارش بر روی عرضه اولیه فصبا قیمت ثابت ۳۵,۹۰۰ ریال وجود دارد. حداکثر سهمیه هر کد ۱۵۰ سهم می‌باشد.

      ۰
  2. ولی ارشادی گفت:

    امروز عرضه اولیه روی کادر زرد نمیاد. چگونه بخریم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، شرکت در خرید عرضه اولیه "ناما" تنها برای صندوق های سرمایه‌گذاری امکان پذیر بود.

      ۰
  3. شیدا گفت:

    از کجا بدونیم عرضه اولیه امون اوکی شده چون من خودکار خریدم ولی خب تا آخر وقت اداری اونروز نوشته بود در انتظار تخصیص و نفهمیدم بالاخره شد یا نشد

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1124 گفت:

      سلام دوست عزیز، پس از پایان تخصیص عرضه اولیه توسط بورس، سفارش های ثبت شده تعیین و تکلیف می‌شود و مانده شما آزاد خواهد شد ودر صورت خرید به سبد سهام اضافه می شود.

      ۰
  4. احمد گفت:

    سلام اسم عرضه اولیه برا من نمایش داده نمیشه علتش چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • کارشناس 1621 گفت:

      سلام دوست عزیز، در عرضه اولیه به روش ترکیبی، پس از کشف قیمت در مرحله اول توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری، نوار زرد رنگ بر روی سامانه آنلاین و اپلیکیشن نمایش داده می‌شود. زمان و قیمت ثبت سفارش از طریق پیام‌های ناظر اطلاع رسانی می‌گردد.

      ۰
  5. مریم گفت:

    اگر به هر دلیلی خرید عرضه اولیه که به صورت افلاین ثبت سفارش کرده ایم: در قسمت وضعیت درخواست انصراف نوشته شده باشه و برای ارسال مجدد از منو خرید و فروش افلاین دوباره اقدام میکنیم پول بلوکه شده و نمی توانیم دوباره ثبت سفارش کنیم میتونید در این مورد کمک کنید
    و سوال بعدی اینکه وقتی ثبت سفارش آفلاین انجام دادیم در روز معاملاتی و در زمان تعیین شده برای عرضه اولیه وقتی نوشته در جریان یعنی در هسته معاملاتی ثبت شده و منتظر تخصیص باشیم

    کارگزاری آگاه شماره تماس پشتیبانی در تهران نداره ....

    ۰

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: