Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=124847

خرید صندوق پالایشی یکم (دارا دوم) در آگاه

سلام من دیروز خریدم پالایشی دوم منتهی زده ثبت شده در بورس الان اکیه؟

  • ۱۹پاسخ
  • ۱۴۵۸بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۹پاسخ

19 پاسخ به “خرید صندوق پالایشی یکم (دارا دوم) در آگاه”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    درصورتی که در حال ثبت شده در بورس است بدین معنی است که سفارش خرید شما ثبت شده است و بعد از تخصیص سهم به هر کد سهامداری، نماد پالایشی یکم در سبد دارایی های شما قابل مشاهده خواهد بود.

    ۰
  2. Frdbok گفت:

    سلام من پالایش رو خرید زدم تاییدشده
    و مبلغی ک سهام پالایشی خریدم رو تو مسدودی غیر وکالتی هس
    و ازون طرف هم تو سبد سهامم نیس چیکار باید انجام دهم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که مبلغ در قسمت مسدودی غیر وکالتی است خرید شما ثبت شده است اما هنوز تخصیص سهم صندوق پالایشی یکم به هر کد سهامداری به اتمام نرسیده است.بعد از اتمام تخصیص این نماد به سبد دارایی های شما اضافه می شود.از صبوری و همراهی شما سپاسگزاریم.

      ۰
  3. ایمان گفت:

    بنده یک ملیون پالایش خریدم که تو ثبت سفارشات ثبت شد بعدا پول دستم اومد چهارتومن دیگ خرید زدم ولی چهارتومن بعدش تو ثبت سفارش نیومد و پولم مسدود غیر وکالتی شد به نظرتون خرید زده دومی رو یا نه فقط همون ی تومن ثبت شد؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      هنوز تخصیص سهام صندوق پالایشی یکم به اتمام نرسیده است.لطفا صبور باشید . از همراهی شما سپاسگزاریم.

      ۰
  4. امیرعلی گفت:

    سلام. من پالایش یکم را سفارش آفلاین گذاشتم بعد واسه اطمینان از خرید چهارشنبه ساعت ۷ عصر سفارش را حذف کردم که امروز آنلاین بخرم ولی پولم مسدودی غیروکالتی و وضعیت سفارشم انصرافه. الان یعنی واسم پالایش یکم خرید میشه؟لطفا راهنماییم کنید باید چیکار کنم.ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      امکان لغو و یا ویرایش سفارش خرید صندوق پالایشی یکم وجود ندارد.جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  5. رسول گفت:

    سلام
    من پالایش یکم از طریق بانکداری بانک ملت خریدار کردم حالا چطوری کد بورس بگیرم وچطوری متوجه بشم سود یا زیان کردم تواین بورس اگه سود کردم چطوری سود تحویل بگیرم لطفا دراین امر راهنمایی کنید باتشکر

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت دریافت کد بورسی در سامانه آگاه اکسپرس و سجام ثبت نام و بعد از انجام احراز هویت سجام کد بورسی صادر و همچنین بعد از احراز هویت آگاه حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری وکلمه عبور فعال می شود.بعد از انجام این مراحل و تخصیص تعداد سهای هر کد سهامداری می توانید از طریق انجام تغییر کارگزار ناظر صندوق پالایشی یکم را به سبد دارایی های خود اضافه نمائید.برای انجام تغییر کارگزار ناظر نیازی به وارد نمودن کد گواهینامه نقل و انتقال نمی باشد و برای ارسال درخواست می‌توانید به قسمت درخواست‌ها و گزینه درخواست تغییر کارگزار ناظر مراجعه کنید. با استفاده از آیکن + پنجره درخواست جدید باز می شود.نماد خود را انتخاب کرده و درخواست خود را برای کارگزاری ارسال کنید. درخواست شما توسط کارشناسان بخش اوراق بهادار بررسی شده و در صورتی که منع قانونی برای انتقال ناظروجود نداشته باشد، کارگزار ناظر شما تغییر می کند و کارگزاری آگاه به عنوان ناظر نماد مدنظر شما می‌شود. در صورتی که سهم را با قیمتی بالاتر از قیمت خرید به فروش برسانید سود حاصل می شود و در قسمت سبد سهام و عملکرد سبد سهام میزان سود و زیان شما مشخص می شود.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: