Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=128734

خالی نشدن پرتفوی از نمادهایی که تغییر کارگزار داده شده

با سلام.
من چند سهم رو از آگاه تغییر کارگزار ناظر دادم و این کار انجام شده و در کارگزار دیگر هم اونها رو فروختم. ولی توی پرتفوی آگاه من هنوز اون سهام هست . جطوری میتونم اونها رو پاک کنم.

  • ۵پاسخ
  • ۵۳۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۵پاسخ

5 پاسخ به “خالی نشدن پرتفوی از نمادهایی که تغییر کارگزار داده شده”

  1. علی گفت:

    سلام من روش غیر مستقیم را انتخاب کردم کارگزاری فارابی
    چطوری میتونم سهامم رو بفروشم لطفا راهنماییم کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • مریم نوری گفت:

      سلام دوست عزیز با توجه به توضیحات ارائه شده ناظر سهام عدالت شما کارگزاری آگاه نمی باشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارگزاری مربوطه تماس حاصل نمایید.

      ۰
  2. حسن گفت:

    سلام الان میتونیم سهام عدالت بفروشیم؟؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که سهام عدالت خود را به روش مستقیم آزاد سازی نموده اید می توانید در سامانه فروش سهام عدالت آگاه از طریق کد ملی به عنوان نام کاربری و کلمه عبور دلخواه ثبت نام و دارایی های موجود در سهام عدالت خود را به فروش برسانید و در صورتی که به روش غیر مستقیم آزاد سازی نموده اید سهام شرکت های استانی به شما تعلق می گیرد که می توانید در سامانه ذینفعان یکپارچه لیست سهام های تعلق گرفته به شما را مشاهده بفرمائید و در سایت شركت مديريت فناوری بورس تهران در قسمت پیام ناظر از قابل معامله بودن نماد مطلع شوید.در صورتی که نمادی قابل معامله باشد می توانید در سامانه معاملاتی آنلاین بر روی نماد استانی خود تغییر کارگزار ناظر انجام دهید و به سبد دارایی های خود اضافه نمائید.

      ۰
  3. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز
    جهت حذف نماد فروخته شده لازم است بر روی نماد مورد نظر تراکنش دستی (فروش )انجام دهید.برای درج تراکنش دستی می‌بایست روی گزینه + در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید تا پنجره ثبت تراکنش دستی نمایش داده شود.در این بخش با وارد کردن اطلاعاتی از قبیل نماد، تاریخ معامله، قیمت و حجم می‌توانید تراکنش مورد نظر را ثبت کنید. چنانچه گزینه آستانه مجاز قیمت در تاریخ معامله انتخاب شده باشد، بازه قیمت روز (قیمت‌ نماد که در تاریخ تعیین شده مجاز به انجام معامله بوده است) توسط سیستم محاسبه می‌شود و قیمت وارد شده باید در آن محدوده باشد؛ در صورت انتخاب نکردن گزینه، می‌توانید قیمت دلخواه خود را وارد نمایید.همچنین جهت پیگیری می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: