Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=49837

نحوه استفاده از جایزه همفکران

سلام من عضو آگاه شدم ۱۴۰ هزار تومن شارژ سایت تحلیلی و مشاوره ای به من تعلق گرفته که تا پایان آبان اعتبار داره چطور استفاده کنم؟

  • ۳پاسخ
  • ۱۹۰۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۳پاسخ

3 پاسخ به “نحوه استفاده از جایزه همفکران”

  1. جواد کارگرمیلانی گفت:

    باعرض سلام من چطوری میتونم وام ازباشگاه آگاه بگیرم ممنون

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای دریافت وام قرض الحسنه از طریق کارگزاری آگاه ، باید شرایط دریافت وام قرض الحسنه را داشته باشید.این خدمت فقط به مشتریان کارگزاری که عضو بآشگاه هم هستند تعلق می‌گیرد تا با آن بتوانند به خرید سهام از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری آگاه بپردازند. این وام به مشتریانی تعلق می‌گیرد که در بآشگاه به قله سهند (سطح ۵) صعود کرده باشند. مبلغ و دوره باز پرداخت وام بر اساس انتخاب مشتری و بسته به میزان رسوب مانده حساب ماه‌های گذشته او در سامانه معاملاتی خواهد بود. پیش از مطالعه مطلب می‌توانید ویدئوی مربوط به نحوه دریافت وام قرض الحسنه را مشاهده نمایید.

      ۰
  2. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    به منظور عضویت و استفاده از بسته‌های تحلیلی شرکت آوای آگاه، ابتدا باید در سایت همفکران به نشانی hamfekran.com ثبت نام کنید. برای شارژ حساب از طریق کلیک بر روی نام خود در قسمت نوارابزار بالای صفحه سمت راست، گزینه‌ی موجودی را انتخاب نمایید، در بالای صفحه گزینه افزایش اعتبار از طریق کارت شارژ را انتخاب کرده و کد ارسال شده در پیامک را وارد کنید تا حساب شما به میزان ۱۵۰ هزار تومان شارژ شود. به منظور آشنایی بیشتر با خدمات شرکت آوای آگاه و همفکران به لینک " نحوه بهره مندی از خدمات مشاوره ای و تحلیلی کارگزاری آگاه " مراجعه نمایید.

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: