Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=46090

ثبت نام کدبورسی و سجام در آگاه

سلام. من دیشب ازطریق کارگزاری آگاه در حال ثبت نام بودم وتا مرحله عضو شدن در آگاه پیش رفتم ولی هنگام ثبت نام در مراحل آخری سجام که بله رو زدم و منتظر کد ۵ رقمی بودم سامانه دچار مشکل شد و نه کد ۵ رقمی برام اومد و نه کد پیگیری برای احراز هویت ولی عضو باشگاه آگاه هستم میشه راهنمایی کنید سجام رو چطور ثبت نام کنم چون هرچی هم از طریق آگاه میرم برای تکمیل ثبت نام وارد مرحله ای میشه که میگه با کدپیگیری و اصل شناسنامه وملی ومدرک بیاید برای احراز هویت که من دفتر پیشخوان انتخاب کردم. راهنمایی کنید. تشکر.

  • ۲پاسخ
  • ۱۴۰۴بازدید
پاسخ
اشتراک

۲پاسخ

2 پاسخ به “ثبت نام کدبورسی و سجام در آگاه”

  1. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    متاسفانه اگر ثبت نام شما با خطا مواجه شود یا به هر دلیل ثبت نام خود را نتوانید برای سجام در سایت آگاه اکسپرس تکمیل کنید، لازم است از سایت سجام به نشانی sejam.ir اقدام کنید که در این صورت لازم است هزینه ثبت نام را به شرکت سپرده گذاری واریز نمایید.
    اما پس از تکمیل ثبت نام سجام، با در دست داشتن کد پیگیری سجام (کد ده رقمی سجام)، اصل شناسنامه و اصل کارت ملی می توانید به شعب کارگزاری مراجعه نمایید و احراز هویت خود را رایگان انجام دهید.

    ۰
  2. AN2455 گفت:

    احتمالا ثبت نام سجام کامل شده ولی نتوانستید کد را مشاهده کنید.ابتدا به سامانه سجام جهت بازیابی کد مراجعه کنید که معمولا هر سایتی یک چنین امکانی دارد.دوم اینکه وقتی گفته شده برای احراز هویت بیایید حتما با کد سجام به همون آدرس انتخابی باید مراجعه کنید.
    موفق باشید

    ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: