Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=73154

تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت

با سلام من مشتری کارگزاری آگاه هستم و معامله هم می کنم و کد بورسی دارم ولی به اشتباه نفهمیدم و برای سهام عدالت کارگزاری توسعه کیان را ثبت نام کردم حالا میخام در کارگزاری آگاه برا مشاهده و فروش سهام عدالت ثبت نام کنم میگه شما کارگزار ناظر خود را قبلا انتخاب کردید (توسعه کیان) خواستم ببینم چه جوری میشه اونی که به اشتباه ثبت کردم را تغییر بدم و آگاه را بعنوان ناظر انتخاب کنم. ضمنا اگه همینطور باقی بمونه چی میشه ،باید تو توسعه کیان برم خرید و فروش کنم یا تو آگاه هم میشه این کارو کرد؟

  • ۴۲پاسخ
  • ۷۳۸۳بازدید
پاسخ
اشتراک

۴۲پاسخ

42 پاسخ به “تغییر کارگزار ناظر سهام عدالت”

  1. ایمان گفت:

    با سلام بنده مشتری کارگزاری آگاه هستم اما نمیتوانم وارد سامانه سهام عدالت آگاه بشم و پیام مبنی بر اینکه ثبت نام کنید میدهد و وقتی به صفحه ثبت نام میرم و کد ملی و شماره تلفن را وارد میکنم بازم خطایی مبنی بر اینکه شماره تلفن شما با کد ملی شما مطابقت ندارد میدهد در صورتیکه با همین کد ملی و شماره تلفنم وارد سامنه سهام عدالت میتونم بشم و کدش اس ام اس میشه برام و میتونم سبد سهامم رو ببینم لطفا راهنمایی کنید

    ۱۴

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که شماره تلفن به نام شما نباشد در زمان ثبت نام در سامانه فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری آگاه با پیام این که شماره تلفن با کد ملی مطابقت ندارد مواجه می شوید. جهت پیگیری این که شماره تلفن به نام شما هست ، با توجه به نوع شماره تلفن خود به دفاتر خدمات همراه اول یا ایرانسل مراجعه بفرمائید.

      ۲
  2. مهدی محمدی گفت:

    سلام. من مشترک کارگزاری آگاه هستم و روش مدیریت سهام عدالت رو هم مستقیم انتخاب کردم.الان چطوری باید اون سهام ها رو به کارگزاری انتقال بدم؟

    ۱۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      باید منتظر اطلاع رسانی باشید که چه زمانی سهام عدالت برای افرادی به روش مستقیم سهام عدالت خود را آزاد سازی نموده اند به سبد دارایی های شما افزوده خواهد شد.

      ۷
  3. Hosen گفت:

    سلام خسته نباشید خواهش میکنم امکانش هست راهنمایی کنید ما چجوری سهام عدالت رو از کارگزاری دیگری خارج کنیم و به کارگذاری آگاه انتقال بدیم اشتباهی ثبت نام کردیم و نمیشه کاری کرد بهاش
    تغییر ناظر هم‌ میزنم‌ نمیشه من مشتری آگاه هستم و کد بورسی هم دارم‌فقط خواستم‌چک‌کنم‌ک چ سهامی‌دارم‌الان دیگه نمیشه به آگاه برش گردونم

    ۱۷

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که از طریق کارگزاری دیگری اقدام به ثبت نام نموده اید ،دیگر قادر به تغییر کارگزار برای فروش سهام عدالت نخواهید شد البته در صورتی که اطلاع رسانی در خصوص افزوده شدن سهام عدالت به سبد دارایی ها شد قادر به تغییر کارگزار خواهید بود و منتظر اطلاع رسانی باشید.

      ۱۱
  4. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    درنظر داشته باشید که برخی از کارگزاری ها همانند آگاه امکان تغییر کارگزارناظر سهام عدالت را ندارند. لطفا به این منظور ابتدا فرآیند مربوطه را از کارگزار خود پیگیری کرده و در صورت مجاز بودن این عمل، می توانید سهام عدالت خود را از طریق آگاه به فروش برسانید.

    ۱۵
  5. سالار گفت:

    سلام منم مشكل مشابهي دارم در كارگزاري های دیگه، ميخوام كارگزار ناظر سهام عدالتم رو به آگاه منتقل كنم.

    ۶۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری آگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.

      ۲۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 2 3 5