Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=42760

تاخیر در دریافت کد بورسی

سلام من بیشتر از دوهفته اس که اهراز هویت کردم ولی هنوز کد بورسی ام نیومده باید چیکار کنم؟

  • ۳۲پاسخ
  • ۱۴۶۴۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۲پاسخ

32 پاسخ به “تاخیر در دریافت کد بورسی”

  1. امیر گفت:

    حدود ۱ ماه تمام مراحل ثبت نام و احراز هویت انجام دادم ولی کد نیومده دلیلش چیه؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوید کد بورسی صادر می شود و در صورت ثبت نام در سامانه آگاه اکسپرس و انجام احراز هویت در دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه حساب معاملاتی شما با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۰
  2. جواد گفت:

    سلام من حدود. ۱۲ روز پیش تشخیص احراز هویت شدم و کد بورسیم اومده اما متاسفانه هنوز رمز ورود و نام کاربری ارسال نشده چه مدت طول میکشه؟چطوری باید پیگیر شم؟

    ۷

    بهترین جواب

  3. آزاده گفت:

    سلام من یک هفته هست که ثبت نام کردم اما هنوز کد ده رقمی برای من ارسال نشده، و متاسفانه فرصتها از دست میره، لطفا راهنمایی کنید

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      وارد سایت سجام که می شوید ، آیتمی وجود دارد دریافت کد پیگیری. شماره تلفن همراهی رو که موقع ثبت نام سجام ثبت نموده اید راباید بزنید و یک کد ۵ رقمی براش اس ام اس میشود. بعد از وارد کردن آن کد، وارد صفحه جدیدی میشوید که کد پیگیری ۱۰ رقمی نوشته شده است.

      ۰
  4. سوال گفت:

    سلام روزتون بخیر
    تاریخ ۹۸.۱۲.۲۵ در کارگزاری ثبت نام کردم، احراز هویت هم با مراجعه به دفتر پیشخوان انجام دادم و کد معاملاتی از سامانه سجام برام ارسال شد، اما تا امروز که ۹۹.۰۱.۱۶ هست، هیچ پیامک یا ایمیلی مبنی بر دریافت نام کاربری و کلمه عبور از کارگزاری اگاه نداشتم.
    راهنماییم کنید لطفا

    ۱۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که کد ده رقمی سجام را دریافت نموده اید برای احراز هویت آگاه و سجام به دفاتر پیشخوان مراجعه بفرمائید. بعد از احراز هویت کد معاملاتی صادر و دسترسی به سامانه معاملاتی آسا با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود.

      ۳
  5. محمود گفت:

    سلام، من همزمان برای سه نفر از اعضای خانواده اقدام به ثبت نام کردم، برای هر سه، کد بورسی اومده. واسه دو نفر تایید کارگزاری آگاه برای مجاز بودن خرید و فروش اومده ولی برای یک نفر دیگه هنوز این پیامک تایید نیومده و همچنان بصورت آزمایشی ست، ممنون میشم راهنمایی کنین. مرسی

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      بعد از انجام راحل ثبت نام در سایت آگاه اکسپرس و احراز هویت حضوری در دفاتر پیشخوان ، کد بورسی صادر می شود اما دسترسی به سامانه معاملاتی کمی زمان بر می باشد. در صورتی که دسترسی برای شما فعال شود نام کاربری و کلمه عبور برای شما ارسال و از حالت آزمایشی خارج می شوید و قادر به پرداخت شتابی و انجام معاملات خود خواهید شد.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: