Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=51796

انتقال سهام به کارگزاری آگاه

سلام. آیا می توان سهامی که در کارگزاری دیگری موجود است را به کارگزار آگاه منتقل کرد بدون فروش و انتقال پول آن سهام. یعنی خود سهام را منتقل کرد؟ و اگر این سهام بنام فرد دیگری باشد چطور؟

  • ۲۹پاسخ
  • ۸۱۳۵بازدید
پاسخ
اشتراک

۲۹پاسخ

29 پاسخ به “انتقال سهام به کارگزاری آگاه”

  1. مهناز گفت:

    سلام
    من قبلا که معاملات انلاین نبود در کارگزاری دیگری سهام داشتم چطور می تونم این سهام ها رو به کارگزاری آگاه منتقل کنم؟

    ۱

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به منظور انتقال سهام به کارگزاری آگاه، باید مشتری کارگزاری آگاه باشید. در صورتی که مشتری کارگزاری آگاه نیستید از طریق سامانه آگاه اکسپرس به نشانی ex.agah.com به منظور دریافت کد بورسی اقدام نمایید. در هر حال بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید تا درخواست انتقال سهام مدنظرتان در کارگزاری آگاه ثبت شود.

      ۰
  2. علی گفت:

    سلام
    من قبلا در یه کارگزاری دیگه احراز هویت کردم و معامله انجام دادم لازمه برای عضویت در آگاه هم احراز هویت کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      برای اینکه بتوانید مشتری کارگزاری آگاه شوید و در سامانه معاملاتی آگاه به معاملات خود بپردازید, لازم است در سایت آگاه اکسپرس ثبت نام نمایید و جهت احراز هویت کارگزاری آگاه به دفاتر پیشخوان طرف قرارداد با آگاه مراجعه نمایید.

      ۱
  3. ME گفت:

    "تغییر کارگزار ناظر" دو گزینه داره، "آخرین معامله این نماد را در کارگزاری اگاه انجام داده ام" و "اصل و گواهینامه نقل و انتقال سهام..."
    پس باید آخرین معامله اون نماد تو کارگزاری آگاه باشه، بعد تغییر کارگزار ناظر بزنیم

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که به صورت آنلاین سهام را خریداری کرده باشید ، پس از ثبت نام در سایت آگاه اکسپرس و تکمیل مراحل ثبت نام و احراز هویت ، می توانید بصورت غیر حضوری و از طریق تغییر کارگزار ناظر در سامانه معاملاتی آسا، گزینه آخرین معامله این نماد را در کارگزاری آگاه انجام داده ام را انتخاب نمائید.

      ۳
  4. ME گفت:

    برای انتقال سهام از یه کارگزاری دیگه، باید تو کارگزاری آگاه هم اون سهام رو معامله کرده باشیم؟؟

    ۲

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      خیر، به منظور انجام معاملات و تغییر کارگزاری به آگاه ابتدا از طریق سامانه آگاه اکسپرس ثبت نام کرده و به منظور احرازهویت به دفتر کارگزاری یا شعب و دفاتر پیشخوان مراجعه نمایید. بعد از صدور کد معاملاتی دسترسی "کاربر تستی" شما به دسترسی "مشتری" تبدیل خواهد شد. بعد از این فرآیند از طریق منوی اصلی سامانه و انتخاب گزینه "تغییر کارگزار ناظر" می‌توانید دارایی خود را به کارگزاری آگاه انتقال دهید.

      ۱
  5. Agah7 گفت:

    سلام دوست عزیز،
    این امر برای شما امکان پذیر است، ابتدا به شعب کارگزاری آگاه مراجعه کرده و برای دریافت کدمعاملاتی اقدام نمایید. بعد از دسترسی به سامانه معاملات آنلاین آساتریدر، از گزینه تغییر کارگزار ناظر استفاده نمایید.

    ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: