Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=39235

اشتباه در اولین خرید سهام و بلااستفاده شدن مبلغ سفارش

با سلام
من بار اولم بود می‌خواستم سهام بخرم، چون بلد نبود درخواست خرید آفلاین دادم (سوم دی) با اعتبار همون روز، خرید انجام نشد. ولی مبلغ درخواستی مسدود شده (مسدودی غیر وکالتی) و بعد از یک هفته هنوز نمیتونم با اون مبلغ معامله کنم. ممنون میشم اگه منو راهنمایی کنین. با سپاس

  • ۴۷پاسخ
  • ۲۸۷۶۶بازدید
پاسخ
اشتراک

۴۷پاسخ

47 پاسخ به “اشتباه در اولین خرید سهام و بلااستفاده شدن مبلغ سفارش”

  1. محمدرضا گفت:

    سلام ببخشید من روز چهارشنبه سفارس افلاین زدم بوعلی ۸۳۰ تومن بعد ۳۲۰ تومن برای من خریداری شده و بقیه پول برنگشته داخل مسدودی غیروکالتی یا بانکیم نیست این پول کجا رفته؟

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      به دلیل در دسترس نبودن اطلاعات هویتی شما، لطفا جهت پیگیری با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  2. امیر گفت:

    سلام
    من چند روز پیش توسط کارگزاری بانک سپه اقدام به فروش سهام عدالت بچم کردم و بعد از چند هفته مبلغی به حساب واریز شد اما این مبلغ مسدود شده خواستم دلیلش رو بدونم

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت پیگیری لطفا در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۰
  3. فتاح گفت:

    سلام
    من دارا دوم سفارش خرید دادم ولی امروز که ۱۱ مهر شده هنوز مبلغ خرید توی مسدود غیر وکالتی هستش. حالا من نمیدونم خرید صورت گرفته یا چه اتفاق دیگه ای صورت گرفته است ممنون میشم راهنماییم کنید.

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که پول در قسمت مسدودی غیر وکالتی است بدین معنی است که خرید شما ثبت شده است و لازم است تا پایان تخصیص صندوق پالایشی یکم صبور باشید.بعد از اتمام تخصیص سهم به هر کد سهامداری این نماد درسبد دارایی های شما قابل مشاهده خواهد بود.

      ۰
  4. شمسائی گفت:

    سلام
    شاید شرکت سپرده گذاری حالا حالا نخواد وضعیت رو روشن کنه، آیا باید همچنان این حجم از نقدینگی خلق الله درچنبره بدعتی غلط مثل مسدودی غیروکالتی محبوس بشه ، این حق الناسه وباید آگاه این رویه رو اصلاح کنه.آفلاین پالایشی خریدم ۳ روز درجریان بود وبعد حذف کردم و۱۰ روزه مسدودی خورده وبلاتکلیفیم .ونمیتونم خرید کنم ،این درد میلیونها کاربره واینکه با پشتیبانی تماس بگیرید که نشد جواب منطقی همون جواب پشتیبانی رو شما بدید .ممنونم لطفا رسبدگی کنید

    ۰

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در مسدودی غیر وکالتی پول شما نزد کارگزاری نیست و در شرکت سپرده گذاری است، لذا کارگزاری در این شرایط نمیتواند پولی به شما پرداخت کند.
      با توجه به اینکه درخواست اطلاعات هویتی شما در کامنت امر صحیحی نیست و ممکن است اطلاعات هویتی شما در معرض عموم قرار بگیرد، به همین دلیل ما تماس با کارگزاری آگاه را پیشنهاد می دهیم و همکاران ما در بخش مربوطه اطلاعات شما را گرفته و بررسی کرده و به نتیجه می رسانند.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید:

1 3 4 5