Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=76012

احراز هویت با اپلیکیشن

سلام من با اپلیکیشن سیگنال احراز هویت کردم و کد بورسیم هم اومده اما توی سایت آگاه (پنل کاربریم) هنوز نوشته در انتظار احراز هویت.. چرا؟ آیا به این دلیل الان نمی تونم در ساعات معامله وارد سایت بشم؟

  • ۱۳پاسخ
  • ۴۴۹۹بازدید
پاسخ
اشتراک

۱۳پاسخ

13 پاسخ به “احراز هویت با اپلیکیشن”

  1. سید محمدامین گفت:

    سلام دوست عزیز

    دلیلش این هست که برای انجام معاملات در پنل کاربری تون، باید ۲ نوع احراز هویت انجام بدید. اولی سجام هست که این رو غیرحضوری انجام دادید. دومی احراز هویت کارگزاری هست که اون همچنان باید از طریق دفاتر پیشخوان انجام بشه. با در دست داشتن مدارک تون و مراجعه به یکی از دفاتر پیشخوان که احراز هویت کارگزاری آگاه رو انجام بدن، مراجعه کنید و احراز هویت بشید. (همه ی دفاتر این کارگزاری رو انجام نمیدن)

    لیست دفاتر پیشخوان هم از اینجا میتونید دانلود کنید: https://bashgah.com/blog/wp-content/uploads/2020/04/pishkhan990131.pdf

    ۲

    بهترین جواب

  2. صابر گفت:

    سلام‌.منم کل اعضای خانوادمو از سیگنال احراز هویت کردم ..اما اگاه هنوز آزمایشی زده.لطفا پاسخ بدید اگه نمیشه غیر حضوری تا معطل نشیم

    ۳

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورتی که احراز هویت آگاه را نیز انجام دهید کد بورسی و حساب معاملاتی با ارسال نام کاربری و کلمه عبور با ارسال نام کاربری و کلمه عبور فعال می شود و از حالت آزمایشی خارج می شوید.

      ۱
  3. majid گفت:

    سلام وقت بخیر شما بغیر از اینکه احراز هویت در سجام شدی باید احراز هویت اگاه هم انجام بدی ک حتما باید به دفاتر پیشخان مراجه کنید

    ۱

    بهترین جواب

  4. زینب گفت:

    سلام
    بله
    شما در اپلیکیشن سیگنال احراز هویت سامانه سجام رو انجام دادید . اما برای احراز هویت خودکارگزاری باید به دفاتر پیشخوان یا شعب خود کارگزاری مراجعه کنید و جدا از مراحل سجام هست .

    ۳

    بهترین جواب

  5. سهیل گفت:

    احراز هویت انجام شده توسط شما فقط برای سجام بوده و باید به دفاتر پیشخوان دولت یا یکی از شعب کارگزاری ها برای احراز هویت مخصوص کارگزاری مربوط مراجعه فرمایید!

    ۱

    بهترین جواب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: