Avatar
https://bashgah.com/blog/question/?p=38557

آیا امکان تغییر ایمیل در کارگزاری آگاه هست؟

با سلام
آیا امکان تغییر ایمیل هست. با توجه به اینکه ایمیل قبلی غیر فعال شده است و دیگر قابل استفاده نیست .

  • ۳۴پاسخ
  • ۱۳۱۶۲بازدید
پاسخ
اشتراک

۳۴پاسخ

34 پاسخ به “آیا امکان تغییر ایمیل در کارگزاری آگاه هست؟”

  1. omid گفت:

    سلام میخواستم ایمیل تغییر بدم و رمز عبور یادم رفته نه ایمیل دارم نه رمز عبور

    ۱

    بهترین جواب

    • agah8 گفت:

      سلام دوست عزیز
      در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم کارگزاری آگاه، لطفا به صورت حضوری به همراه مدارک هویتی خود به شعب کارگزاری آگاه مراجعه نمایید.

      ۰
  2. شیوا گفت:

    سلام. من موقع ثبت نام در کارگزاری، برای خودم و مادرم یک آدرس ایمیل مشترک دادم. الان میخوام شماره حساب مادرم در کارگزاری رو اصلاح کنم و برای این کار باید ایمیل بدم. آیا مشکلی به وجود نمیاد؟ مثلا چون ایمیل مشترکه، به اشتباه شماره حساب من رو تغییر نمیدن؟!

    ۰

    بهترین جواب

    • agah9 گفت:

      سلام دوست عزیز
      می توانید از طریق ایمیل مشترک به بخش پشتیبانی کارگزاری ایمیل ارسال بفرمائید.برای اینکه بتوانید شماره حساب خود را به کارگزاری معرفی یا ویرایش و یا اضافه نمایید ، باید اطلاعات هویتی خود را اعم از نام و نام خانوادگی ،کد ملی،کد بورسی ،شماره حساب و شماره شبایی که میخواهید معرفی و یا ویرایش کنید،کپی کارت ملی و کپی شناسنامه باید بصورت ضمیمه به ایمیل پشتیبانی crm@agah.com بفرستید (با همان ایمیلی که به کارگزاری معرفی کردید باید ایمیل بزنید)تا شماره حساب شما معرفی و یا ویرایش می شود. عکس از دفترچه بانکی یا پرینت حساب که دارای شماره شبا و شماره حساب باشد را نیز ضمیمه کنید. در ضمن در صورت فراموشی ایمیل ثبت شده در سیستم می توانید به صورت حضوری به شعب کارگزاری مراجعه نمایید.جهت پیگیری بیشتر لطفا درساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۹۱۰۰۴۰۰۴ داخلی ۲ بخش پذیرش آنلاین تماس حاصل فرمائید.

      ۱
  3. ایوب گفت:

    سلام من موقع فروش سهام ایمیلی ثبت نکردم الانم رمزو فراموش کردم برای تغیر رمز پیام کد یک بار مصرف نمیاد ک تغییرش بدم چیکار کنم؟

    ۰

    بهترین جواب

    • Agah7 گفت:

      سلام دوست عزیز
      جهت ثبت ایمیل لازم است به همراه مدارک هویتی به یکی از شعب کارگزاری آگاه مراجعه بفرمائید.

      ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

عدد را وارد کنید: